• 1
  • 2
2019-06-29, 21:22
Medlem
kinematisists avatar
Jag undrar vad det är för världsordning som Reinfeldt inbillar sig ha kollapsat?

Vad är det Fredrik saknar? Börjar hans inkomstkällor torka upp på grund av ”den nya världsordningen”?

Kommer Fredriks bok som kommer bli utgiven av Bonniers ge den effekt som han hoppas på?

https://samnytt.se/familjen-reinfeld...a-valet-i-usa/
I pressmeddelandet passar Fredrik Reinfeldt även på att rikta en känga mot den sittande presidenten som han menar ”nedmonterar vår befintliga världsordning”.
Diskutera.
Citera
2019-06-29, 21:24
Bannlyst
Vem fan bryr sig vad imam reinfeldt tycker om nånting? Han har förstört sitt land på rekordtid och kan dra åt helvete. Världsordningen kollapsar inte alls judarna har mera kontroll nu än nånsin tidigare i historien.
Citera
2019-06-29, 21:27
Medlem
Reinfeldt var en bra statsminister. Kom tillbaka Reinfeldt! Jag öppnar mitt hjärta för dig.
Citera
2019-06-29, 21:27
Medlem
Tryckkokarens avatar
Vilken icke-nyhet!

Detta uttalande kommer att ge noll och ingenting. Jag blir illamående på riktigt.
Citera
2019-06-29, 21:28
Medlem
Han gömmer sig på en kritvit överklass ö i Stockholms skärgård. Även om han så använde ett teleskop skulle han inte kunna få en skymt av mångkulturen.
Han är en tvättäkta psykopat och inget annat
Citera
2019-06-29, 21:42
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Han gömmer sig på en kritvit överklass ö i Stockholms skärgård. Även om han så använde ett teleskop skulle han inte kunna få en skymt av mångkulturen.
Han är en tvättäkta psykopat och inget annat

Stämmer inte alls din rasistiska lögnhals. Har med egna ögon sett han på tågstationen i Rinkeby och har en vän som sett honom i centrala malmö utan livvakter.
Citera
2019-06-29, 21:43
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2019-06-29, 21:58
Citat:
Ursprungligen postat av feci
Vem fan bryr sig vad imam reinfeldt tycker om nånting?
En del människor intresserar sig faktiskt för vad Reinfeldt säger eftersom han varit en av globohomodiktaturens handgångna män. Det är intressant att höra vad någon som med all kraft verkat för globalism tycker när folket byter fot. Det är ännu intressantare när samme man börjar prata om ”världsordning”.

Det är lite samma retorik som människor som sådana som Reinfeldt brukar kalla foliehattar brukar använda. Och det är intressant på allvar.
Citera
2019-06-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
Stämmer inte alls din rasistiska lögnhals. Har med egna ögon sett han på tågstationen i Rinkeby och har en vän som sett honom i centrala malmö utan livvakter.

Jag är väl inte rasist!? Jag bor med mångkulturen runt husknuten och märker av effekten varje dag. Varför bosätter han sig på den plats dit mångkulturen aldrig kommer kunna sätta sin fot?????

Varför bosätter han sig inte i Rinkeby eller Rosengård när han älskar dem så högt????
Citera
2019-06-29, 22:26
Medlem
yz44s avatar
Så FR (läs puckot) har fått sin världsbild rubbad, inget som stör min nattsömn.
Citera
2019-06-29, 22:28
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Jag är väl inte rasist!? Jag bor med mångkulturen runt husknuten och märker av effekten varje dag. Varför bosätter han sig på den plats dit mångkulturen aldrig kommer kunna sätta sin fot?????

Varför bosätter han sig inte i Rinkeby eller Rosengård när han älskar dem så högt????

Jaja, ”alla” vet varför. För att alla lik han har i garderoben fick honom att bli globalisternas välbetalda nyttiga idiot.

Nu undrar jag vad det är för världsordning han talar om och vad han har emot den ”nya”.

Ja, vad fan yrar han om? Inbillar sig dåren att USA ska bry sig ett skit om vad han vill och kackar ihop i sin drapa till bok.
Citera
2019-06-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinematisist
Jag undrar vad det är för världsordning som Reinfeldt inbillar sig ha kollapsat?
Ingen alls troligen. Han anser bara att den nedmonteras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in