Stämmer inte alls din rasistiska lögnhals. Har med egna ögon sett han på tågstationen i Rinkeby och har en vän som sett honom i centrala malmö utan livvakter.
Det tror jag inte han vågar, i så fall har han missbedömt läget.
Personligen skulle jag inte misstycka om Reinfeld blev nedmonterad. Permanent. Den fan har skadat Sverige ända in i dess grundvalar. Och det ska kosta.
fan det låter hemskt, nästan så att man funderar på om inte länder skulle styra sig själva istället för att vara beroende av att Amerikaner röstar si eller så.
I pressmeddelandet passar Fredrik Reinfeldt även på att rikta en känga mot den sittande presidenten som han menar ”nedmonterar vår befintliga världsordning”.
Diskutera.
Det låter ju inte så dumt. Världsordningen nu verkar ju mest gå ut på att ställa till kaos och skapa otäcka skevheter i världen. Kan vi bli av med den judiska makteliten i USA och västeuropa skulle mycket vara vunnet. Ja, inte för Fredrik Kleinfeldt då... Idealt är ju att bli av med honom också.
Vilken hjälte han är.. INTE.
Helt plötsligt så kommer han tillbaka ur sin bubbla och yttrar sig igen men ingen vill ju höra på hans svammel nått mer. Det finns nog ingen Svensk ledare i historien som har förstört Sverige så mycket som det svinet. Nä fyfan vad jag hatar honom.
Senast redigerad av adddict 2019-06-29 kl. 23:44.
Det är den antivita sionistiska världsordningen han syftar på, (trots att han med all sannolikhet inte kan sätta fingret på det själv).
Reinfeldt sålde sin själ till djävulen, (metaforiskt uttryckt). För att få vara en del av eliten under en kort 8-årsperiod sålde han ut sina egna ättlingars hemland. Oförlåtligt. 2000-talets Judas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!