• 6
  • 7
2019-06-30, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlasboken
Snart kommer hanrejen Reinfeldt hamna på ett ålderdomshem och bli "vårdad" av sina somaliska skötare. När hans cash börjar tryta kommer han kanske vakna upp.

Framtida regeringar får se till att beslagta hans tillgångar i Sverige och frysa dem utomlands. Fast det spelar väl ingen roll, jag hoppas att han tas till Finspång.
Citera
2019-06-30, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Skitsnack, Trump är marionett till globalistiska sionisterna. Putin är avskydd av många ryssar för att han är provästlig rövslickande skithög, ryska armén som räddade kristen ursprungsbefolkning i Syrien från utrotning, Putindrägget ville stoppa det. Putin vet att djävlas han för mycket med ryska armén ryker han.

Du har rätt, jag har helt fel, nu släpper vi den diskussionen...
Citera
2019-06-30, 13:07
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Reinfeldt var en bra statsminister. Kom tillbaka Reinfeldt! Jag öppnar mitt hjärta för dig.

Det där är du nog ganska ensam om att tycka.
Känner ingen moderat som idag framhärdar samma åsikt som du.
Citera
2019-06-30, 14:42
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Är det inte smartare att skriva en bok när man är "inne"? Säljer åtminstone mer då. Finns ingen som är mer ute än Reinfeldt. Kanske Fridolin. När kommer hans bok om skolan?

Reinfeldt var vår bästa statsminister sedan Erlander, men han avslut var det värsta svek jag kan tänka mig.
Citera
2019-06-30, 16:21
Medlem
midvintermorkers avatar
När Reinfeldt pratade om "Öppna era hjärtan" så menade han egentligen "Öppna era stjärthål". Om den världsordningen är på väg att kollapsa är det värt att korka upp champagnen!
Citera
2019-06-30, 16:41
Medlem
Mullrets avatar
[quote=in84ever|679824|
Så är det alldeles säkert. Hans namn dök ju upp i en prostituerads liggare.

Det skulle inte förvåna mig ett dugg om Soros har hållhakar på dem allesammans. Kanske även JÅ och MK?[/QUOTE]

Kom ihåg det väl. Ett halvblod i Halmstad som gjorde en minnesanteckning när Renfäll gjorde besök. Säpo var visst där och gjorde husförhör efteråt. Men han trivdes väl bäst med damer som har mörkt skinn, kommande från cirkusmiljö som han är.
Citera
2019-06-30, 18:37
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Fredrik är ledsen för att vissa länder börjar vakna upp och inte vill ta in massa invandrare. Själv bor han i Sveriges mest segregerade område och stöter så gott som aldrig på den mångkultur som han har förespråkat i många många år. Reinfeldt är en av de värsta politiker som vi någonsin haft, jag riktigt avskyr honom med hela mitt hjärta.

Bra sagt!

Stridshingsten och psykopaten vill väl försöka hålla liv i sina rekordyra "föreläsningar" därav han ger går ut offentligt nu och snackar dynga.

OT: Vem fan betalar för att lyssna på denna man?
Citera
2019-06-30, 19:26
Medlem
finns det ingen behandling för detta?

kanske annie lööf vet?

"Narcissistisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning vars kännetecken är överdriven självhävdelse, bristande självkännedom, överdriven självkänsla, överskattad självbild, ett stort behov av att befinna sig i centrum, och brist på empati."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Narcis...sst%C3%B6rning

"Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande
Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek
Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer eftersom den själv är så viktig
Har ett överdrivet behov av beundran
Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa behandlingen när denne söker sådan
Utnyttjar andra för att uppnå sina mål
Saknar eller har bristande empati
Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra
Beter sig högfärdigt eller arrogant."
Citera
2019-06-30, 19:35
Medlem
KlasseArbogas avatar
löses enkelt med att selektivt slänga ut barbariska folkslag som somalier serber och irakier
Citera
2019-06-30, 21:34
Medlem
Är det inte litet konstigt att far och son ger ut en bok tillsammans? Verkar
osjälvständigt från sonens sida, fadersbundet.
Citera
2019-06-30, 23:09
Medlem
pinger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
Är det inte litet konstigt att far och son ger ut en bok tillsammans? Verkar
osjälvständigt från sonens sida, fadersbundet.

Stephen King och Owen King gav ut "Sleeping Beauties" som har närmare 6000 recensioner på goodreads.

Jag undrar om ens upplagan av Reinfeldtarnas bok blir så hög som 6000.
Men å andra sidan är det här Sverige, så man kan aldrig veta.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in