Citat:
Jag har ingen förståelse för någon som konsumerar över sin budget oavsett könet på personen. Kreditkort är endast något som bör ägas i särskilda fall och lån bör ej beviljas till annat än hus och större investeringar.
Däremot är jag inte så säker på att det är männens pengar som shoppas upp. Kvinnor arbetar som bekant i Sverige och handlar för egna pengar. Sen är jag inte för onödig konsumtion så det är inte det jag försvarar här, utan snarare alla förutfattade meningar om kvinnors agerande och icke agerande.
Och sen, skärp dig lite när du skriver. Det var nära att jag inte svarade dig överhuvudtaget på grund av dina överdrifter och alla hatbeskrivningar om kvinnor. Man är rätt trött på såna användare.
Däremot är jag inte så säker på att det är männens pengar som shoppas upp. Kvinnor arbetar som bekant i Sverige och handlar för egna pengar. Sen är jag inte för onödig konsumtion så det är inte det jag försvarar här, utan snarare alla förutfattade meningar om kvinnors agerande och icke agerande.
Och sen, skärp dig lite när du skriver. Det var nära att jag inte svarade dig överhuvudtaget på grund av dina överdrifter och alla hatbeskrivningar om kvinnor. Man är rätt trött på såna användare.
Har det någonsin bekommit dig att det kanske inte är dig jag skriver åt? Däremot är du mitt content och min underhållning. Den tackar jag för.
Ställer du dig bakom ett horribelt ideal så ska du också få det förakt och häcklande du förtjänar. Dessutom behöver landet konflikträdd mindre tillrättalagd diskurs och mer konflikt som ställer saker till sin spets och driver fram nya tankar och bättre ideal.
Ja, när får vi se en feminism som slutar med att missunnsamt peka skuldens finger på mannen och istället blickar sig i spegeln och skådar sitt eget enorma, blekfeta fondyosande hyckleri i frågan?
När får vi se EN feminist som spolar sin egen degenererade ideologi och börjar på allvar fråga sig hur kvinnor i större grad ska ställa sig till förfogande för den produktiva medelklassen som sitter på den kompetens som gör Sverige konkurrenskraftigt?
Ja, min fråga till dig är vad din och feminismens orsak är till detta? Kan du ge mig en orsak till varför dagens svulstiga feminism är direkt kontraproduktiv med att stärka kvinnors roll i en tekniskt avancerad civilisation? Du har fått några ledtrådar och kan säkert spinna vidare på dem.
Frågorna är onekligen många och svaren är få. Men en skål praliner kommer säkert få dig att må bättre samtidigt som du gör din intersektionella analys i den ekokammare du själv valt att gällt gapa dig hes i.