Citat:
Gör jag? Så här skrev:
Ca 3000 organiserade amerikanska arkitekter och ingenjörer håller nog inte med.
Slutsats? Det är Du som ljuger.
Citera en (annan) lögn från mig.
Se ovan.
Se ovan.
Se ovan. Eller du menar att de ca 3000 arkitekterna och ingenjörerna inte omfattas av ”etablerad vetenskap och sakkunninga”?
Och jag kan bara upprepa. Citera relevant text från din ”källa” och förklara varför den ger stöd till, vad.
Vilket var citatet och vilken är källan. Presentera gärna båda i direkt anslutning till varandra. Det brukar funka bättre då.
Det vet jag och nej, jag påstår inte att du har skrivit ”ett ord om gud”. Jag gör en analogi i syfte att klargöra essensen av ditt ’argument’.
Fast här hoppade du ju in och gjorde dig till talesman för Dr. Tinnitus argument och påståenden. Bidde det inte lite Ni då trots allt?
Jag väntar fortfarande på att du ska presentera relevant information med relevant källhänvisning.
Jag kan inte göra det åt dig.
Ca 3000 organiserade amerikanska arkitekter och ingenjörer håller nog inte med.
Slutsats? Det är Du som ljuger.
Citera en (annan) lögn från mig.
Se ovan.
Se ovan.
Se ovan. Eller du menar att de ca 3000 arkitekterna och ingenjörerna inte omfattas av ”etablerad vetenskap och sakkunninga”?
Och jag kan bara upprepa. Citera relevant text från din ”källa” och förklara varför den ger stöd till, vad.
Vilket var citatet och vilken är källan. Presentera gärna båda i direkt anslutning till varandra. Det brukar funka bättre då.
Det vet jag och nej, jag påstår inte att du har skrivit ”ett ord om gud”. Jag gör en analogi i syfte att klargöra essensen av ditt ’argument’.
Fast här hoppade du ju in och gjorde dig till talesman för Dr. Tinnitus argument och påståenden. Bidde det inte lite Ni då trots allt?
Jag väntar fortfarande på att du ska presentera relevant information med relevant källhänvisning.
Jag kan inte göra det åt dig.
Strålande att du citerar, och till och med fetar delar av texten, också. Det bekräftar bara att ditt ”att det finns över 3000 organiserade arkitekter och ingenjörer var endast ett argument mot att inga sådana fanns” var helt felaktigt då ingen hade skrivit att inga sådana fanns.
Du vet väl at:
”Då den officiella förklaringen är vedertagen, alltså på bred front accepterad av etablerad vetenskap och sakkunniga, så är den att betrakta som allmän kunskap.” inte betyder att det inte finns någon sakkunnig som säger emot? Tydligen inte då du fortfarande hävdar:
”att det finns över 3000 organiserade arkitekter och ingenjörer var endast ett argument mot att inga sådana fanns”. Läs långsamt: ingen har påstått att inga sådana fanns.
Men när vi åter kan konstatera att ingen påstått att inga sådana fanns (din lögn) kan vi ju återgå till den riktiga diskussionen. Där tog du alltså upp de cirka 3000 ingenjörerna och arkitekterna som ett svar på att den officiella förklaringen är etablerad bland sakkunniga. Kan du då visa hur dina 3000 arkitekter och ingenjörer är sakkunniga när det kommer till 9-11 (nej, tydligen inte då du borde gjort det vid det här laget i så fall). Men det lät säkert häftigt i ditt huvud med 3000 ingenjörer och arkitekter.
Återigen alltså. Jag ger dig ett citat. Du frågar om källan. Jag ger dig källan. Du frågar om citat från källan. Ser du inte själv hur idiotiskt det är. Men visst, jag kan sondmata dig och åter visa kritiken mot dina ingenjörer och arkitekter (som dessutom ger stöd till att den officiella förklaringen tycks vara den allmänt accepterade, något du från början ville ha källa på):
”Many mainstream scientists choose not to debate proponents of 9/11 conspiracy theories, saying they do not want to lend them unwarranted credibility. The NIST explanation of collapse is universally accepted by the structural engineering, and structural mechanics research communities”
”In 2009, Architects & Engineers for 9/11 Truth had a booth at the annual convention of the American Institute of Architects.[20] AIA media relations director Scott Frank has stated that "We don't have any relationship with his organization whatsoever."[21]”
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Architects_%26_Engineers_for_9/11_Truth
Man kan alltså lugnt konstatera att dina ingenjörer och arkitekter verkligen ifrågasätts.
Jag citerar gärna när du ljugit tidigare. Varsågod: ”Du är enligt egen utsago fullt nöjd med den officiella mytologin om 9/11. Hysteriskt nöjd.”
Här har du ju tidigare försökt slingra dig med värdelösa försök i stil med ”Jag tolkade det som att du var nöjd” etc. Men vet du vad? Det är helt irrelevant vad du tolkar/tycker/hoppas/tror när du skriver att jag ENLIGT EGEN UTSAGO är fullt nöjd/hysteriskt nöjd. Du vet ju vad ”enligt egen utsago” betyder, eller hur? Fram med citatet när jag uttrycket mig så. Men nej, det vet vi ju att du inte kan eftersom vi, på din begäran att jag ska visa dina lögner, gått igenom detta flera gånger tidigare. Du verkar älska att bli avslöjad med den här lögnen.
Men för att sammanfatta:
Dr. Tinnitus skriver att den officiella teorin är allmänt accepterad av vetenskap och sakkunniga.
Du skriver då om dina 3000 ingenjörer och arkitekter som ett motargument.
Jag ber dig visa att de är sakkunniga inom relevanta områden samt ger dig en källa som kraftigt ifrågasätter dina ingenjörer och arkitekter.
Då skriver du att du bara tog upp dem eftersom det påståtts att det inte finns några sakkunniga som ifrågasätter den officiella teorin.
Detta har jag flera gånger nu visat inte stämmer då ingen påstått detta. Och du tycks dessutom fortfarande inte veta någonting om dina 3000 ingenjörer och arkitekter.
Nu kommer du säkerligen försöka slingra dig undan, byta fokus, efterhandskonstruera etc. Jag har dock varken lust, tid eller ork med en evighetslång diskussion bara för att du vägrar erkänna att du hade fel. Dessutom eftersom det enbart kommer bli massa upprepningar (så du kan bara läsa om mina svar igen, inget nytt kommer tillkomma). Därför kommer jag inte svara om du får för dig att replikera utan nöjer mig med att ha visat hur fel du hade och som bonus fått påminna dig om din klassiska lögn om mig.
Ett tips kan ju vara, för att spara tid, att inte svara alls eftersom jag inte kommer kommentera det ändå. Kanske kan du lägga tiden på att backa upp ditt påstående om att 99,8% av allt bevis skickades iväg innan utredning. Det har ju efterfrågats några gånger nu, och du ljög ju såklart inte om det.
Men som lite plus iaf: kul att du skriver i tråden om JFK igen efter din senaste avstängning. Börjat intressera mig lite av det och du verkar insatt! Så kommer nyfiket läsa mer från dig där!