Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDO
Fast nu ljuger du ju
Gör jag? Så här skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Då den officiella förklaringen är vedertagen, alltså på bred front accepterad av etablerad vetenskap och sakkunniga, så är den att betrakta som allmän kunskap. Då blir det den som påstår något som går emot detta som har hela bevisbördan.
Ca 3000 organiserade amerikanska arkitekter och ingenjörer håller nog inte med.
Slutsats? Det är Du som ljuger.
Citera en (annan) lögn från mig.
Citat:
När du började skriva om dina 3000 ingenjörer och arkitekter hade ingen skrivit ett ord om att sådana inte fanns. Alltså ljuger du när du skriver:
”att det finns över 3000 organiserade arkitekter och ingenjörer var endast ett argument mot att inga sådana fanns”
Nej, ingen hade påstått att sådana inte fanns när du skrev så. Varför ljuger du?
Se ovan.
Citat:
Den riktiga diskussionen var, med citat: ”Då den officiella förklaringen är vedertagen, alltså på bred front accepterad av etablerad vetenskap och sakkunniga, så är den att betrakta som allmän kunskap.”
Se ovan.
Citat:
Ditt svar (innan efterhandskonstruktionerna) var: ”Källa på det? 3000 organiserade arkitekter och ingenjörer tycks ha en helt annan uppfattning?”
Se ovan. Eller du menar att de ca 3000 arkitekterna och ingenjörerna inte omfattas av ”etablerad vetenskap och sakkunninga”?
Citat:
Och där kom jag in i diskussionen och visar på sådana källor samt den bristande trovärdigheten på dina arkitekter och ingenjörer med stöd från källan.
Och jag kan bara upprepa. Citera relevant text från din ”källa” och förklara varför den ger stöd till, vad.
Citat:
Och vänta nu... Först får du ett citat som verkligen ifrågasätter trovärdigheten hos dina 3000 ingenjörer och arkitekter. Då frågar du om källan. Du får då källan och efterfrågar då citat från källan. Du kanske kan lägga ihop citatet och källan som citatet kommer från så får du båda delarna? Eller är det för mycket begärt?
Vilket var citatet och vilken är källan. Presentera gärna båda i direkt anslutning till varandra. Det brukar funka bättre då.
Citat:
Och nej, jag har inte skrivit ett ord om gud, oklart varför du blandar in detta
Det vet jag och nej, jag påstår inte att du har skrivit ”ett ord om gud”. Jag gör en analogi i syfte att klargöra essensen av ditt ’argument’.
Citat:
(när du skriver till mig kan du kalla mig ”du” förresten, och inte ”Ni”. Men tack för artigheten)
Fast här hoppade du ju in och gjorde dig till talesman för Dr. Tinnitus argument och påståenden. Bidde det inte lite Ni då trots allt?
Citat:
Men vi kan ju i alla fall konstatera att du inte tycks veta någonting om dina nämnda ingenjörer och arkitekter eller deras relevans till utredningar av 9/11. Men det lät säkert häftigt med ingenjörer och arkitekter och att de skulle vara 3000 i ditt huvud innan det granskades närmare och det framkom att du inte visste något om dem.
Jag väntar fortfarande på att du ska presentera relevant information med relevant källhänvisning.
Jag kan inte göra det åt dig.