2019-05-22, 10:06
Medlem
MirreSs avatar
Jag vill tro att vi alla kan förändras och mogna med åren.
Citera
2019-05-22, 11:55
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andershansson
Det är jag, Anders, har följt denna tråden såpass länge att jag nu är bredd på att svara på era frågor.

Nej, det är du inte!
Har svårt att föreställa mig att Anders skulle ge sig till känna ens bakom en skärm.

Även om du skulle dra till med nått smaskigt är det svårt för de flesta här att få uppgifterna bekräftade.

Enda sättet är att helt enkelt ringa och fråga, vilket jag varken tänkt göra eller uppmuntrar till.
Citera
2019-05-25, 22:32
Medlem
EgenKupavas avatar
Citat:
Det är jag, Anders, har följt denna tråden såpass länge att jag nu är bredd på att svara på era frågor.

Vad hade du för motiv?
Något ordentligt uttänkt eller bara en postpubertal längtan efter beröm alternativt kändisskap?
Fick du några diagnoser?
Är du orolig för att någon är ute efter att hämnas?
Citera
2019-06-29, 05:56
Medlem
Kan avslöja att A. H numera jobbar i disken på ett stort svenskt företag. Arbetet går via Samhall. Undrar vilket diskmedel denne herre rekommenderar och använder i sitt yrke.
Citera
2019-07-08, 22:55
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:

Jag har också följt tråden en tag nu och du har inte besvarat tidigare frågeställare, misstänker att du inte är den riktiga, men om du är den riktige vill jag gärna höra din historia om det hela här och nu och ocensurerat! hur mår du idag och hur ser du på framtiden? hur hanterar du samhället och samhällets syn på dig ?
Senast redigerad av Jimmie83 2019-07-08 kl. 22:59.
Citera
2020-02-05, 20:12
Medlem
chondropythons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapsodyinsweden
Kan avslöja att A. H numera jobbar i disken på ett stort svenskt företag. Arbetet går via Samhall. Undrar vilket diskmedel denne herre rekommenderar och använder i sitt yrke.
Vilket företag?
Citera
2020-02-18, 11:32
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:

Gissar Ikea. Både svenskt och stort, dessutom använder de sig av Samhall.
Citera
2020-03-23, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Oja, han är fri som fågeln sen -93 nångång. Bor i en bostadsrätt på Idaborgsgatan 57.
Tydligen köpte föräldrarna lägenheten när han frigavs, föräldrarna själva bodde i trappan bredvid som alltså var Anders barndomshem. Han har inte rört på sig speciellt mycket.

Citatet jag klämde in är 10 år gammalt och var mer en undran än påstående när en annan alternativ gärningsman diskuterades här.

Undra om han skrevs ut från S:t Lars med några speciella villkor? T.ex att inställa sig hos nån övervakare vid bestämda tider osv.
Sökte han jobbet på Samhall själv eller skötte kriminalvården det?

https://www.kriminalvarden.se/lattlast/for-dig-som-domts-till-frivard/nar-du-kommer-ut-ur-fangelset/
https://www.hitta.se/anders+hansson/malm%C3%B6/person/zSMMlCwvmn
Är detta mannen ifråga?
Citera
2020-03-23, 15:16
Medlem
chondropythons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
https://www.hitta.se/anders+hansson/malm%C3%B6/person/zSMMlCwvmn
Är detta mannen ifråga?

Japp det är han.
Citera
2020-03-23, 20:30
Medlem
Citat:
LOL javisst är det du Anders. Själv kan jag avslöja att jag är Maud Olofsson. 😅
Citera
2020-03-25, 08:16
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ok, då dricker vi ingen lingondricka mer på IKEA Malmö nu då.
Citera
2020-04-22, 12:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag tror det var Kvällsposten (observera tror), Det var en bild på framsidan och texten "Här cyklar Saftmördaren". (eller något liknade) Bild på AH när han cyklade vid ett visst torg i närheten. Tror detta var någon gång mellan 1995-1997. minns inte exakt...
Såhär 12 ,år senare så visade sig att minnet var helt korrekt, här är klippet från tidningen. (Helt otroligt vad man kan komma ihåg egentligen...)

https://tidningar.kb.se/4112703/1994-01-06/edition/11241/part/1/page/6/?4112678%2F1970-12-28%2Fedition%2F0A%2Fpart%2F1%2Fpage%2F8%2F=undefin ed&q=gevisol&newspaper=EXPRESSEN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in