Citat:
Tyvärr tror jag du talar för "döva ögon".
Eller med andra ord: Ditt allt igenom korrekta påpekande kommer att falla på hälleberget hos dem som med näbbar och klor och med alla medel (t ex ogrundade anmälningar om att jag skulle använda mig av multipla konton
) kämpar för att 'white-washa' LW och hennes leverne.
Men bra som sagt att du påpekar det där med kartläggning och profilering. Så arbetar riktiga utredare. De får inte hindras av ovidkommande känslopjunk när det gäller att kartlägga ett BO.
LW kan samtidigt i vissa avseenden ha varit en alldeles fantastisk och vacker trebarnsmamma, men som parallellt med detta under åratal idkade lönskaläge med en man hon vigt.
En människa har mer än ett sätt att vara. Vi ser att detta är plågsamt för många i tråden att tvingas ta in.
Eller med andra ord: Ditt allt igenom korrekta påpekande kommer att falla på hälleberget hos dem som med näbbar och klor och med alla medel (t ex ogrundade anmälningar om att jag skulle använda mig av multipla konton
) kämpar för att 'white-washa' LW och hennes leverne.Men bra som sagt att du påpekar det där med kartläggning och profilering. Så arbetar riktiga utredare. De får inte hindras av ovidkommande känslopjunk när det gäller att kartlägga ett BO.
LW kan samtidigt i vissa avseenden ha varit en alldeles fantastisk och vacker trebarnsmamma, men som parallellt med detta under åratal idkade lönskaläge med en man hon vigt.
En människa har mer än ett sätt att vara. Vi ser att detta är plågsamt för många i tråden att tvingas ta in.
Nu tycker jag att du förminskar dig själv.
Alla vet att LW hade en relation med en gift man!
Det vi vänder oss emot är dessa påståenden att det var många män, hon utnyttjade för sina sexuella lustar. Att hon skulle sårat massa män, lekt med deras könslor, medverkat i swingers-sällskap, det tar aldrig slut!
Alla människor gör någon gång fel, det finns inga perfekta människor. Men detta sätt LW framstås på i tråden är inte sant, det är bara vidrigt och äckligt och extremt manipulativt vilseledande, ingenting annat!
Det finns ingenting som styrker glorians ständiga smutskastning av LW. NOLL!!
Hur mycket hon än försöker hänvisa till HM för att Glorian väljer att tro på vad HM skrivit.
Det finns ingen utöver HM som kommer med dessa uppgifter om LW. Dessutom skrev aldrig HM om en massa män mig veterligen. Så då återstår endast att LW skulle mördats för att hon var en dålig mor helt plötsligt. Och ingen förutom HM, Glorian och dusjälv, har kritiserat LW för sina val och påstått att hon inte prioriterat sina barn. Ingen mer vad jag vet så är det fortfarande bara NI TRE som ständigt återkommande antyder att hon kan mördats pga hur hon var som mamma.
Dessutom är de enda som har rätt att klaga på LW som mamma, just hennes barn, och de sörjer och saknar henne något enormt.
Det finns,i skriven text att läsa här i tråden, ...bara två personer, som lika återkommande maniskt och pladdrande gudstjafshallelujagloriaprat om hur dåliga val LW gjort, som belyses med att vara grunden till att hon mördas...som påminner om HM.
Vad har vi då plötsligt kvar av HMs, Glorians och ditt belysande av LW som orsakat sin egen död pga sina dåliga val?
-Absolut ingenting, såvida inte någon av er tre mördat henne, för att ni hatade henne och tyckte synd om hennes barn!
Jag finner ingen annan anledning till att ni håller på som ni gör. Därför bör ni två tänka er för hur ni vill framstå i våra ögon.
Lägg nu fram era bevis för att LW gjorde dessa val som orsakat mordet på LW. Vi är flera som efterfrågat detta nu, och som styrker att ni har rätt i era påståenden. Tack!!!