Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Vilka tillägg förväntar du dig i dagboksbladet?
De tar knappast upp de normala åtgärder de genomför i polisutredningen.
Vi kan väl hoppas att nästa intressanta notering blir att SD tas in igen.
Varför räknar du med att andra ska göra jobbet om du tycker att dagboksbladet är intressant?
Tänk att du alltid skall göra bort dig genom att springa på fel boll. Inte en enda gång har du haft rätt i dina attacker mot mig resp mina inlägg. Ingen har f ö belagt mig med att ha postat en enda felaktighet i denna tråd, tänk gärna på det, du och andra. Tack.
OnT: Jag har inte på minsta vis ens antytt att jag förväntar mig några tillägg i dagboksbladet! Läs vad jag skrev!
Det var ett inlägg kl 14:58 från skribenten "Ugglan" jag tog fasta på (ligger i citat här nedanför och bara för din skull har jag fetat i texten).
Jag förväntar mig öht ingenting fr Örebro TR. Dagboksbladet i detta mål intresserar mig inte det minsta, men eftersom vi i tråden har en person som ideligen har uppdaterat oss om att det ett visst datum skall ske det ena eller det andra, oftast har drömmen handlat om att vi kunde se fram emot en åtalshäktning av SD, så trodde jag i min enfald att det kontot hade fortlöpande kontakt med den tingsrätten. Därför borde, i analogi med ovanstående, en inlaga fr adv IB nog ha noterats.
Ergo: Du har alltså fel i ditt påhopp i det där med att jag skulle vilja låta andra göra TR-jobbet åt mig. En gång till: Örebro TR intresserar mig öht inte!
Har du förstått?
Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Intressant kommentar med dubbelbottnad mening; är det månne
så - som du skriver - att hans advokat lämnat in en invändning
mot att SD fortfarande är skäligen misstänkt, eller är det den mer
ekivoka betydelsen som han syftar på?! Kanske både och...