Citat:
Har nu fått ett till svar där dom påpekar att dom aldrig gör fel. Direktciterar:Om du kommuniserar med Supporten via chatten från din kontosida, kan det ta ett par dygn innan du får svar. Wifog är rätt så överbelastad just nu för tiden i förbindelse med omläggningen och testen av nya reklamsystemet, men svar kommer du att få.
Det som är, lite beroende av ditt användarmönster, så har Wifog rätt så billiga alternativ, så det är lite surt att byta operatör när sånt som det här händer. Innan du eventuellt "är tvungen" att avsluta med Wifog, skicka mig ett meddelande så skall du få ett tips (helt inom regelverket) om den saken.
Det som är, lite beroende av ditt användarmönster, så har Wifog rätt så billiga alternativ, så det är lite surt att byta operatör när sånt som det här händer. Innan du eventuellt "är tvungen" att avsluta med Wifog, skicka mig ett meddelande så skall du få ett tips (helt inom regelverket) om den saken.
Hej igen,
Jag fick precis svar från vår leverantör och löd som följande:
"Vad jag kan se har det dragits stora datamängder på abonnemanget från ca 22:30 8/6 - 11:18 9/6.
Kollade på våra servrar som sköter costcontrol och det rapporterade ca 14 GB på den ena och 13 GB på den andra."
Kan du t.ex. ha haft datadelning på till en annan enhet? I och med detta svaret så verkar det som att surfen faktiskt använts. Värt att påpeka är att vi aldrig haft något fall där surf angetts som förbrukat felaktigt.
Jag har aldrig använt min telefon som hotspot och dessutom så var enheten avslagen under lejonparten av tidsrymden så den möjligheten är totalt omöjlig. Det är uppenbart (Från min sida) att felet ligger hos WIFOG eller deras leverantörer, så det lutar tyvärr åt att jag kommer att säga upp WIFOG som abonnemang. Får se dock om dom ger ett tillfredsställande svar på min senaste replik.