Citat:
Ursprungligen postat av
Cloecud
Kan detta ha att göra med att folk de senaste veckorna har utnyttjat vissa hål i systemet för att samla ihop poäng och att WIFOG därför har nollställt surfpottarna? Orättvist isof iom att jag har betalat för min surf med pengar och inte reklamtittande!
Någon som har en idé om hur jag skall ta detta vidare? Inte för att jag behöver surfen, men har jag betalat för någonting så skall rätt vara rätt!!!
Jag vill säga att det vore en omöjlig sammanblanding. Det som skedde var att det var en bugg i senaste Wifog appen som gjorde att man kunde tanka poäng utan att kolla på filmer. Några användare utnyttjade detta till max att "stjäla" poäng så mycket dom kunde. De blev senare fråntagen allt över 2000 "stulna poäng", och dom var rätt missnöjd med det. Buggen låg ute i lite över ett dygn.
Att du har använt 30GB surf på ett dygn är en omöjlighet fattar ju ALLA! Ungefär som att dricka 30 liter vatten på ett dygn.
Efter fem och ett halvt år med Wifog, och ett antal issues med supporten, vill jag dock säga att jag har aldrig uppfattat dom som vara sig ohederliga eller oseriösa, så det är en rätt så märklig situation du har hamnat i. Hoppas värkligen du får något svar på orsaken.