2019-04-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalTrash
Tror du MJ hade varit så dum att han utnyttjat pojkar inför sin egen familj, eller någon alls, OM han nu gjorde det? Jag tar det familjen MJ säger med en stor nypa salt. Allt jag hört är att de var en dusfunktionell familj som inte stod varann nära alls dessutom, men de har både finansiella och ryktemässiga intressen i detta. Stämde ju just HBO på 100 miljoner dollar. "De vill bara ha pengar! De ljuger!"

Får mig att tänka på att i något court document kring 2005 nämndes det att flera i Jackson klanen hade gått i personlig konkurs. (Om inte jag missminner mig). MJ verkar vara Jacksons kassako även efter sin död...

Edit: det stämde. http://www.sbscpublicaccess.org/docs/ctdocs/011805notmotexc14.pdf
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-08 kl. 23:15.
Citera
2019-04-08, 23:14
Medlem
RoyalTrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondantares
Jag skrev i varje inlägg om det var unga pojkar eller vuxna män som avbildas nakna. Ibland är det både och. Det är klart att det framförallt är böckerna på nakna unga pojkar som är av vikt här, men ibland kan motivet nakna mäns stjärtar också vara intressant, med tanke på att sjärtmotivet är så återkommande.

Blir svårt också i vissa fall med böcker som Bidgood, där sexuella bilder på killar i övre tonåren som brottas med neddragna kalsonger i ett rum inrett som ngt slags klassrum varvas med pojkar i nedre tonåren som sitter på sängen med nedhasade pyjamasbyxor.

Eller som i Taormina där vuxna nakna män som ger nakna pojkar smisk varvas med nakna unga pojkar som håller om varandra.

Eller som i Chop Suey Club där nakenmodellen upptäcks som 15-åring men man får följa honom tills han är vuxen.

Eller som i Boys Will Be Boys och The Boy där bilderna är utvalda av dömda pedofiler som även publicerade sina bilder i utgivningen från ”North American Man/Boy Love Association”. Men där de inte är involverade i sexuella situationer som i Bidgood utan bara poserar nakna i olika ställningar. Samt badar och leker.

Eller som i de andra konstböckerna som avbildar nakna män, eller varvar bilder på unga pojkar med bilder på nakna män och kvinnor.

Edit: ja, alla böckerna är lagliga.

OK, tack! Hoppas Furienna ser det då eftersom hen verkar ha missat att det också var pojkar och inte bara vuxna män.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Får mig att tänka på att i något court document kring 2005 nämndes det att flera i Jackson klanen hade gått i personlig konkurs. (Om inte jag missminner mig). MJ verkar vara Jacksons kassako även efter sin död...

Skulle inte förvåna mig. Man skulle kunna smutskasta familjen Jackson minst lika enkelt som alla MJ-försvarare gör med de som anmält MJ och sedan kalla det "bevis", som de gör.
Citera
2019-04-08, 23:20
Medlem
Citat:
OK, tack! Hoppas Furienna ser det då eftersom hen verkar ha missat att det också var pojkar och inte bara vuxna män.

Skulle inte förvåna mig. Man skulle kunna smutskasta familjen Jackson minst lika enkelt som alla MJ-försvarare gör med de som anmält MJ och sedan kalla det "bevis", som de gör.

Yes indeed. Man har varit inne på det i någon utav trådarna. Rykten var bl a att MJs mor misstänkte vad MJ höll på med när hon såg stora checkar som MJ skrivit till familjer. Och att hon valt att stå vid hans sida pga pengarna. Annars skulle han "cut her off", vissa som kände honom har påstått att han hade en hämndlysten sida så det är ett väldigt troligt scenario. Hade han varit en nolla utan sin förmögenhet och makt, hade folk inte försvarat honom som de gjort. Och rotar man, hittar man säkert mycket mer konstigheter om den familjen.

Det var en person som skämtsamt skrev att han nu nästan vill ha tillbaks alla pengar han lagt ut på MJs skivor. Jag känner nog samma sak med filmen "This is it" jag såg på bio när han dog. När man levde i tron att MJ var en oskyldig stackare.

Hur tror ni det kommer gå med deras "motstämning" på 100 miljoner?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-08 kl. 23:53.
Citera
2019-04-13, 12:03
Avslutad
Som ni kanske vet, Aaron Carter förnekade att MJ gjort något olämpligt mot honom, men nu sa han att han ska avslöja sanningen ang hans möten med MJ och att hans familj känner till det.
Senast redigerad av Guy86 2019-04-13 kl. 12:07. Anledning: stavfel
Citera
2019-04-13, 13:28
Medlem
RoyalTrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Som ni kanske vet, Aaron Carter förnekade att MJ gjort något olämpligt mot honom, men nu sa han att han ska avslöja sanningen ang hans möten med MJ och att hans familj känner till det.

Intressant! Som jag sagt tidigare så tror jag inte att MJ var så dum att han förgrep sig på de mer kända barnen han umgicks med, OM han nu förgrep sig på någon alls. Skulle gissa att Aaron såg något han insett i efterhand var märkligt, snarare än att de två gjorde något tillsammans. Vi får avvakta och se helt enkelt.

Edit: Det man måste tänka på med Aaron dessutom är att han var 15 då de umgicks som jag förstått det. Alltså äldre än vad MJ påstås ha föredragit. Sedan så var de vänner runt 2002, långt efter tiden då de värsta anklagelserna mot MJ påstås ha skett. MJ hade egna barn och var betydligt äldre vid denna tidpunkt. Så detta kombinerat med vad jag tror om de mer kända barnen, så tror jag inte vi ska förvänta oss något banbrytande i Aarons avslöjanden.
Senast redigerad av RoyalTrash 2019-04-13 kl. 13:40.
Citera
2019-04-13, 14:06
Avslutad
Citat:
Intressant! Som jag sagt tidigare så tror jag inte att MJ var så dum att han förgrep sig på de mer kända barnen han umgicks med, OM han nu förgrep sig på någon alls. Skulle gissa att Aaron såg något han insett i efterhand var märkligt, snarare än att de två gjorde något tillsammans. Vi får avvakta och se helt enkelt.

Edit: Det man måste tänka på med Aaron dessutom är att han var 15 då de umgicks som jag förstått det. Alltså äldre än vad MJ påstås ha föredragit. Sedan så var de vänner runt 2002, långt efter tiden då de värsta anklagelserna mot MJ påstås ha skett. MJ hade egna barn och var betydligt äldre vid denna tidpunkt. Så detta kombinerat med vad jag tror om de mer kända barnen, så tror jag inte vi ska förvänta oss något banbrytande i Aarons avslöjanden.

Ja så kan det också vara. men som du sa, vi får se.

Det rapporterades förut att MJ gav Aaron vin och kokain när han var endast 15 år gammal, något han själv avfärdade dock.
Senast redigerad av Guy86 2019-04-13 kl. 14:15.
Citera
2019-04-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
När meddelade han det? Ska bli väldigt intressant att ta del av
Citera
2019-04-14, 13:06
Medlem
Aaron Carter.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=NLg0gn7h2fA
Citera
2019-05-28, 10:42
Avstängd
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/michael-jacksons-miljarder-%e2%80%93-s%c3%a5-mycket-pengar-finns-i-hans-d%c3%b6dsbo/ar-BBUVvbZ?li=BBqxHCs

"Men hur mycket pengar finns det i dödsboet? Det har tidningen The Sun nystat i.

Men efter stjärnans död så vände Jacksons ekonomi. Ett team av jurister och revisorer såg till att dödsboet då blev värt nästan 12 miljarder kronor, skriver The Sun."
Citera
2019-06-06, 11:48
Medlem
Ngn som vet vilka droger han dog av?
Vems var egentligen felet var det läkaren eller han själv?
Jag anser att han själv hade ansvaret över sitt liv iaf..
Citera
2019-06-06, 16:38
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
ni började inte ana oråd när den lilla chokladbruna pojken byttes ut mot ett likblekt rangel? min personliga teori är att MJ dog, gjorde upp med satan o landade på jorden igen i form av denna skepnad.
Läkaren var med all tydlighet helt inkompetent. Det är dock sant att Michael var beroende av vissa mediciner redan flera år innan dess.
Citera
2019-06-25, 11:07
Medlem
hängballens avatar
Är det någon här som på riktigt tror att MJs barn är hans biologiska barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in