Citat:
Ursprungligen postat av
RoyalTrash
OK, tack! Hoppas Furienna ser det då eftersom hen verkar ha missat att det också var pojkar och inte bara vuxna män.
Skulle inte förvåna mig. Man skulle kunna smutskasta familjen Jackson minst lika enkelt som alla MJ-försvarare gör med de som anmält MJ och sedan kalla det "bevis", som de gör.
Yes indeed.

Man har varit inne på det i någon utav trådarna. Rykten var bl a att MJs mor misstänkte vad MJ höll på med när hon såg stora checkar som MJ skrivit till familjer. Och att hon valt att stå vid hans sida pga pengarna.

Annars skulle han "cut her off", vissa som kände honom har påstått att han hade en hämndlysten sida så det är ett väldigt troligt scenario. Hade han varit en nolla utan sin förmögenhet och makt, hade folk inte försvarat honom som de gjort. Och rotar man, hittar man säkert mycket mer konstigheter om den familjen.
Det var en person som skämtsamt skrev att han nu nästan vill ha tillbaks alla pengar han lagt ut på MJs skivor. Jag känner nog samma sak med filmen "This is it" jag såg på bio när han dog.

När man levde i tron att MJ var en oskyldig stackare.
Hur tror ni det kommer gå med deras "motstämning" på 100 miljoner?