Citat:
Ursprungligen postat av
RoyalTrash
Personen i tråden som la upp alla dessa länkar skrev att flera av böckerna innehåll unga pojkar, så jag sa "om det stämmer" eftersom jag inte kollade länkarna. Så jag finner ditt försök till en attack här lite märklig. Och som sagt så är det oavsett inte nog för att fälla någon för sexuellt utnyttjande av barn som vi skrev.
Jag skrev i varje inlägg om det var unga pojkar eller vuxna män som avbildas nakna. Ibland är det både och. Det är klart att det framförallt är böckerna på nakna unga pojkar som är av vikt här, men ibland kan motivet nakna mäns stjärtar också vara intressant, med tanke på att sjärtmotivet är så återkommande.
Blir svårt också i vissa fall med böcker som Bidgood, där sexuella bilder på killar i övre tonåren som brottas med neddragna kalsonger i ett rum inrett som ngt slags klassrum varvas med pojkar i nedre tonåren som sitter på sängen med nedhasade pyjamasbyxor.
Eller som i Taormina där vuxna nakna män som ger nakna pojkar smisk varvas med nakna unga pojkar som håller om varandra.
Eller som i Chop Suey Club där nakenmodellen upptäcks som 15-åring men man får följa honom tills han är vuxen.
Eller som i Boys Will Be Boys och The Boy där bilderna är utvalda av dömda pedofiler som även publicerade sina bilder i utgivningen från ”North American Man/Boy Love Association”. Men där de inte är involverade i sexuella situationer som i Bidgood utan bara poserar nakna i olika ställningar. Samt badar och leker.
Eller som i de andra konstböckerna som avbildar nakna män, eller varvar bilder på unga pojkar med bilder på nakna män och kvinnor.
Edit: ja, alla böckerna är lagliga.