2019-06-20, 01:54
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Mohammad ar lika mycket neger som mor och far och lika krullig som sina mor och farforaldrar.
Men Mohammad raknas som svensk i statistiken om jag forstar det hela ratt....

Ur led ar tiden......
Expo vet mycket väl att negermohammud inte är en riktig svensk men de låtsas att han är det för Expo hoppas att vi svenskar ska glömma bort att vi finns. Om de inte kan få oss att glömma så vill de skrämma oss till att inte säga ifrån mot folkutbytet genom att skrika rasist, nazist och dylikt. Typiska judefasoner.
2019-06-20, 01:56
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
I så fall är alla i minoritet.

I förhållande till resten så kommer varje enskild etnisk grupp att vara i minoritet. Det stämmer.

Det som är skrämmande är att Sverige är svenskarnas land. Men ändå så kommer svenskarna att vara i minoritet i förhållande till resten av befolkningen.
2019-06-20, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Expo vet mycket väl att negermohammud inte är en riktig svensk men de låtsas att han är det för Expo hoppas att vi svenskar ska glömma bort att vi finns. Om de inte kan få oss att glömma så vill de skrämma oss till att inte säga ifrån mot folkutbytet genom att skrika rasist, nazist och dylikt. Typiska judefasoner.

Raknar man pa det sattet sa maste ju de etniska Svenskarna vara under 60% idag?
Eller har jag raknat fel nagonstans?

Sedan gar det ju rasande fort nar de som faller under kategorin invandrare/utrikes fodda foraldrar dor av men deras lika svarta och islamdyrkande avkomma raknas som Svenska i all [officiell] statistik.....

A
2019-06-20, 02:08
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Även om svenskarna skulle glömma bort att de finns, så påminner blattar ofta att svenskar finns; "svenne", "svennebanan", "svennejävel", "svennehora"...
2019-06-20, 02:11
Medlem
ReiseReises avatar
Jag litar inte ett skit på dessa svenska statistiker. Allt är politiskt influerat idag, det finns ingen objektivitet kvar. Inte ens militären kan hålla sig oberoende och professionell längre.

Expo kan skriva "endast 8%" så mycket de vill. Alla som har bott i Sverige sedan 90-talet kan se förändringen på bara 30 år. Lägg till 30 år till och sedan 30 år efter det.

Bara en total idiot kan sitta och läsa den här statistiken och sedan tänka "jaha det var ju inte så farligt", och sedan gå ut, sätta sig på bussen, och bekvämt lyssna på de arabiska konversationerna som dominerar.

Dra åt helvete.
Senast redigerad av ReiseReise 2019-06-20 kl. 02:42.
2019-06-20, 02:14
Medlem
om man tittar på barnen ser man framtiden

observera att det är från 2017 så 2 år till att beakta

"utländsk bakgrund, det vill säga är själv utrikesfödd eller har föräldrar som båda är födda i ett annat land. "

lägg sedan på alla med 1 förälder född utomlands

och eventuellt alla med farfar eller mormor födda i annat land

"I Malmö har 50 *procent av grundskoleeleverna utländsk bakgrund, i *Stockholm är andelen 30 procent."

https://www.dagenssamhalle.se/nyhet/haer-aer-de-mest-segregerade-skolorna-33206
2019-06-20, 02:36
Medlem
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/invandring-till-sverige/

Vi importerar ett Göteborg varje mandatperiod. Finns bara ett atlernativ och det är Alternativ för Sverige!
SD är uppköpta av storfinansen tyvärr...
Senast redigerad av Thegodlight 2019-06-20 kl. 02:39.
2019-06-20, 02:47
Medlem
Klart svenskar inte blir minoritet när varenda jävel blir svensk, utan att ens sätta en fot i landet.

Befolkningsökningen de senaste 50 eller så åren är inte från etniska svenskar utan invandring, 40-50% är ej etnisk svenskar. Vet inte hur det såg ut hos er men nu är det 1-3 barn i släkten, innan när man tänker på farfar/morfar så var det närmare 10
Senast redigerad av siuphdgjm 2019-06-20 kl. 02:50.
2019-06-20, 02:50
Medlem
EXPO - hahahaha.

29 procent av Sverige er indvandret i dag. Självklart vil Sverige nå 50 procent - om det nu bliver 2030 eller 2060
2019-06-20, 02:52
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
om man tittar på barnen ser man framtiden

observera att det är från 2017 så 2 år till att beakta

"utländsk bakgrund, det vill säga är själv utrikesfödd eller har föräldrar som båda är födda i ett annat land. "

lägg sedan på alla med 1 förälder född utomlands

och eventuellt alla med farfar eller mormor födda i annat land

"I Malmö har 50 *procent av grundskoleeleverna utländsk bakgrund, i *Stockholm är andelen 30 procent."

https://www.dagenssamhalle.se/nyhet/haer-aer-de-mest-segregerade-skolorna-33206

Precis. Titta på ett valfritt foto från ett dagis eller förskola. Nu kommer jag från en mindre stad i Småland, men jag fick syn på bild på ungarna från mina syskon och där var klassen minst 50% ickesvenskar, med kanske endast 2 blonda flickor / pojkar (småbarn brukar annars vara väldigt blonda).
När jag var i stockholm och gick förbi ett dagis så var fan hela jävla klassen mörk

Visst behöver man inte betrakta detta som ett "problem", det är upp till var och en att bedöma, men att sitta och påstå att svensken inte kommer bli en minoritet är en förbannad lögn. Majoriteten av barnen har utländskt påbrå, och majoriteten pensionärer är svenskar. Om 30 år när pensionärerna är döda så kommer statistiken att ta en jävla störtdykning, och i vanlig ordning kommer politiker och journalister att yttra sig att minsann ingen hade kunnat förutspå detta men nu är det som det är.
2019-06-20, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Precis. Titta på ett valfritt foto från ett dagis eller förskola. Nu kommer jag från en mindre stad i Småland, men jag fick syn på bild på ungarna från mina syskon och där var klassen minst 50% ickesvenskar, med kanske endast 2 blonda flickor / pojkar (småbarn brukar annars vara väldigt blonda).
När jag var i stockholm och gick förbi ett dagis så var fan hela jävla klassen mörk

Visst behöver man inte betrakta detta som ett "problem", det är upp till var och en att bedöma, men att sitta och påstå att svensken inte kommer bli en minoritet är en förbannad lögn. Majoriteten av barnen har utländskt påbrå, och majoriteten pensionärer är svenskar. Om 30 år när pensionärerna är döda så kommer statistiken att ta en jävla störtdykning, och i vanlig ordning kommer politiker och journalister att yttra sig att minsann ingen hade kunnat förutspå detta men nu är det som det är.
Kan inte riktigt få mitt huvud runt det här, en användare som anser sig vara högst rasistisk med en främlingsfientlig agenda som samtidigt påstår att hatsidan har "förstört" ditt liv?

Jaja skit i det nu. Jag tycker gott att ni känslostyrda rasister kunde gett mig liite mer kött på benet och levererat lite källor på att det kommer bli så här hemskt anti-rasistiskt om invandringen fortsätter, för som EXPO så klokt påpekade är ju faktiskt självaste drottningen en blatte och barnen till en blatte blir ju trots allt, enligt rasistens logik, blattebarn. Vi har helt enkelt en blattefamilj som kungafamilj, tänk så svenskt!
2019-06-20, 03:28
Medlem
Du har rätt på ett sätt att svenskar inte kan bli en minoritet. Innan du ens vet om det så bor du inte ens i Sverige längre och kallas för blatte, så där har du faktiskt rätt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in