2019-06-19, 11:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Contrailsen som skapas vid flygplatser kan man inte se vart som helst genom att gå ut. Det är chemtrails som du kan se överallt. Två helt olika saker.

Nej. Detta har du missuppfattat. Det du påstår stämmer inte. Här behöver du tänka om. Fattar du? Du har fel här.

Citat:
Vill du förneka transhumanisternas existens .. och att svenskar flockar till Stockholm för att byta ut id-kort och bankomatkort mot ett mikrochip i högerhanden.. så får du göra det..
men chemtrails är nånting som transhumanisterna VILL ha fyllda med nanofibrer, eftersom dom vill inte att maskinerna ska ta deras jobb lol.

Lol på dig själv du arme vilsne människa. Vad innebär 'flockas' för dig? Mindre än 5000 idioter har låtit operera in ett chip, men detta har inget med kondensstrimmor att göra.

Citat:
Ledarna för transhumanisterna har lixom sagt att maskinerna kommer ta folkens jobb nu OM dom inte gör om sig själva till maskiner genom att acceptera mikrochip i högerhanden först och främst, och andas lite nanofibrer från chemtrails.

Folk är så extremt hjärntvättade att dom för det första tror att maskiner lever och blir smartare och tar sig in på arbetsmarknaden för att tatta jobb från skattebetalarna lol.
Transhumanisterna är dom som kommer ta era jobb eftersom ni inte vill göra om era kroppar till maskiner. Rättare sagt så är det transhumanisterna som är de nya slavarna åt utomjordingarna bakom chemtrails.. dom behöver inte längre skattebetalare som förnekar chemtrails , när dom kan välja transhumanister som injicerar maskiner i deras högra händer och andas chemtrailsen djupt.

Inget av detta har heller med kondensstrimmor att göra.
Citera
2019-06-19, 11:25
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej. Detta har du missuppfattat. Det du påstår stämmer inte. Här behöver du tänka om. Fattar du? Du har fel här.

Lol på dig själv du arme vilsne människa. Vad innebär 'flockas' för dig? Mindre än 5000 idioter har låtit operera in ett chip, men detta har inget med kondensstrimmor att göra.

Inget av detta har heller med kondensstrimmor att göra.

Enligt bevisen som vi alla kan studera vid flygplatser där contrails skapas och dunstar efter 30 sekunder.. så är det INTE kvarliggande contrails i atmosfären. Detta är verkligheten som vi alla kan studera , förutom de troende förnekarna.

Klart att det har med chemtrails att göra om folk hittar nanofibrer som växer ut ur deras hud. Morgellons disease heter det. Jag har tillåmed haft ett fiber själv som jag drog ut ur min hud. Fibrerna rör sig som att dom lever fast dom är nanorobotar i form av fibrer.

Att samma transhumanister som vill ha chemtrails fyllda med nanofibrer.. nu åker till Stockholm för att injicera mikrochip i högerhanden.. det bevisar att transhumanister är på riktigt.. och dom skall ta ditt jobb från dig om inte du vill bli en transhumanist och jobba vidare utan lön i en evighet.

Ni är troligen en av transhumanisterna som skulle injicera mikrochip i handen så länge ni får bli miljonärer genom acceptans av mikrochip i högerhanden.

Klart att transhumanister inte ser chemtrails.. för dom vill ju att chemtrails ska regna ner och vara fyllda av nanofibrer som börjar göra om organiskt material till kopior av sig själva. Sen skall dom få mikrochip i utbyte mot miljontals kronor.

Ni är duktiga om ni inte ser chemtrails, då har ni en chans att bli en av transhumanisterna som får jobba vidare för era ledare i denna värld där slaveri "avslutades" för "länge sen".
Citera
2019-06-19, 11:30
Medlem
madtops avatar
Citat:
Contrailsen som skapas vid flygplatser kan man inte se vart som helst genom att gå ut. Det är chemtrails som du kan se överallt. Två helt olika saker.

Varför kan inte ångan i flygplanens avgaser kondensera och bilda moln?

Citat:
Tyvär så kan inte contrails skapas i atmosfären,...

Varför inte?
Vanliga moln kan skapas i atmosfären när fuktig luft kyls ned.
Varför kan inte fuktig luft från motorerna kondensera när den kyls ned?
Citera
2019-06-19, 12:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
Contrails skapas ENBART på en specifik höjd där flygplan stiger.....

Du svarar inte på mina frågor.
Varför kan det inte bildas horisontella contrails? Varför kan det inte bildas kondensationsstrimmor när flygplanet befinner sig på marschhöjd?

Citat:
Det är fysiskt omöjligt att få kondens att ligga kvar i mer än cirka 30 sekunder.

Vanliga moln och dimma ligger kvar längre än 30 sekunder.
Så nej, det är bevisligen inte "fysiskt omöjligt".
Senast redigerad av madtop 2019-06-19 kl. 12:34.
Citera
2019-06-19, 12:53
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Contrails skapas ENBART på en specifik höjd där flygplan stiger.. så du kommer aldrig se ett vågrätt kvarliggande contrail i skyn. Tyvär. Det är fysiskt omöjligt att få kondens att ligga kvar i mer än cirka 30 sekunder.

Du hade kunnat läsa allt om detta och hört flygplanspiloter prata om vad contrails är.. om du sökte på detta i början av 2000-talet innan alla chemtrailsförnekande transhumanister fyllde internet med massa vilsna lögner om att chemtrailsen är contrails.. vilket enbart bevisar massornas oförmåga att använda deras egna hjärnor för något vettigt.

Idag går det knappast att enkelt söka fram en flygplanspilot som genom video förklarar vad contrails är och varför dom skapas. Det gick förut men tyvär inte längre. Transhumanisterna fyllde internets sökresultat med massa teoridynga.

Inte ens logiskt att diskutera chemtrails existens eller ickeexistens medans svenskar injicerar maskiner i sina händer för att dom tror att maskiner kommer ta deras jobb om dom inte gör sig redo för att "uppgradera" sina kroppar med maskiner.

Vissa vill ha chemtrails, och dom kommer förneka chemtrails tills dom har en maskin i högerhanden och känner att deras framtid inom jobb-branschen som en maskin.. är säkrad.

Contrails har funnits långt före 2000. Fanns redan på 70-talet. Jag såg som som barn.
Dina flygplatscontrails har jag däremot aldrig sett trotts att jag varit på Arlanda många gånger.
Citera
2019-06-19, 12:57
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du svarar inte på mina frågor.
Varför kan det inte bildas horisontella contrails? Varför kan det inte bildas kondensationsstrimmor när flygplanet befinner sig på marschhöjd?

Vanliga moln och dimma ligger kvar längre än 30 sekunder.
Så nej, det är bevisligen inte "fysiskt omöjligt".

Det är inte frågor, det är din tro som du tycker att jag ska förklara dig ur, men det går inte eftersom du är troende.. och det finns inga bevis i världen som skulle kunna få dig att inse att din tro inte stämmer överens med bevisen som vi alla kan se och studera.

Om vågräta contrails kunde skapas i atmosfären så hade skyn redan varit överfylld av kvarliggande contrails, dygnet runt.

Flygplan har aldrig varit naturliga molnskapare som kunnat användas för att skapa contrails som blockerar solen.. eftersom contrails endast kan skapas på en specifik höjd där flygplan stiger.. vilket vi alla kan se vid flygplatser där det enda platserna för att studera contrails finns.

Riksdagen hade inte behövt diskutera geonenginering och chemtrails år 1998 om det var så att flygplan redan kunde skapa contrails i atmosfären.

Den här tråden hade inte ens existerat om flygplan alltid hade skapat contrails i atmosfären.. för isf hade alla vetat om att vågräta contrails är möjligt.

Som det ser ut idag så är det chemtrailstudenter som mig själv som har greppat vad contrails är.. medans chemtrailsförnekarna tror att dom alltid sett chemtrails , och att chemtrailsen egentligen är contrails som alltid varit i skyn.. och att 10% av mänskligheten som ser chemtrails och fattar att det inte är normalt att se.. att alla dom är idioter som inte förstår att de troende "har rätt"/vunnit genom att tro på folk som snackar om "vetenskapliga teorier" som är totalt obevisbart som fakta.

Dom flesta människor är så extremt nerdummade att dom låter SMHI och media tänka åt dom.. medans dom pekar finger mot chemtrailstudenter och påstår att vi är troende som dom.. fast vi har valt fel tro enligt de troende lol.

Vissa är inte troende som dom flesta människor är.
Vissa har inte kunnat tro på en enda teori som ledarna av de troende har förespråkat som bevisad fakta genom att hitta på ologiska ordföljder som "vetenskaplig teori".

Vetenskap betyder tester som bevisar nånting.
Teori betyder nånting som inte gick att bevisas som fakta genom tester.

Det enda som ni förnekare tror på .. är sånnt som era ledare stämplar som vetenskapliga teorier.. vilket får er att känna er smarta medans ni tror på obevisade teorier.

Att SHMI har en "vetenskaplig" teori om "kvarliggande contrails".. betyder ju inte att dom berättar sanningen om skillnaden mellan contrailsen som vi alla kan studera vid flygplanser.. och de chemtrails som ligger kvar i atmosfären.

SMHI liksom media är dom som levererar teorier som de troende ska tro på i brist på förmågan att använda sina egna hjärnor.
Senast redigerad av KungPungPat 2019-06-19 kl. 12:59.
Citera
2019-06-19, 13:04
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
[..]

Om vågräta contrails kunde skapas i atmosfären så hade skyn redan varit överfylld av kvarliggande contrails, dygnet runt.

[…]

Så om de inte försvinner efter 30 sekunder som du påstår, så är det enda andra alteranativet 'flera dygn'?

Vad sägs om 10 minuter? Eller 5 minuter? Jag menar att kondensstrimmorna brukar försvinna på några minuter.
Citera
2019-06-19, 13:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det är inte frågor ...

Jo det är en fråga.
Varför kan inte vattenångan i flygplanens avgaser kondensera och bilda moln?

Din ovilja att ens försöka förklara dina påståenden visar att du är en lallande idiot som inte har koll på den mest fundamentala som t.ex daggpunkt . Vi vet - utan något som helst tvivel - att fuktig luft kan kondensera.

Citat:
... eftersom contrails endast kan skapas på en specifik höjd där flygplan stiger.. ...

Nej. Vattenånga kondenserar när daggpunkten passeras och det är i sin tur beroende av väder.
Vidare vet vi att vanliga moln kan skapas på olika höjder.

Citat:
Den här tråden hade inte ens existerat om flygplan alltid hade skapat contrails i atmosfären.. för isf hade alla vetat om att vågräta contrails är möjligt.

Det är en totalt felaktig slutsats. Den här tråden existerar för att det finns idioter som du. Obildbara, korkade och lättlurade mähän som tror att vatten alltid förångas på 30 sekunder. Idioter som inte förstår att det skapas stora mängder vatten vid förbränning av flygbränsle, idioter som inte förstår att vattenånga fryser till is när det är -50 grader.

Citat:
Som det ser ut idag så är det chemtrailstudenter som mig själv som har greppat vad contrails är..

Du är en idiot som tror att contrails är "is fastfrusen på motorerna".
Senast redigerad av madtop 2019-06-19 kl. 13:25.
Citera
2019-06-19, 13:20
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Så om de inte försvinner efter 30 sekunder som du påstår, så är det enda andra alteranativet 'flera dygn'?

Vad sägs om 10 minuter? Eller 5 minuter? Jag menar att kondensstrimmorna brukar försvinna på några minuter.

Jag har aldrig sett contrails som försvinner efter mer än 30 sekunder.
Att ni använder chemtrails för att hitta på nerdummade teorier om att chemtrailsen är contrails lol, det bevisar bara två saker.. 1. att ni är troende och 2. att ni läst teorier från nån av dom organisationer som tänker genom påhittade teorier, åt de troende.

Jag kan hitta på en big bang teori på 4 minuter.. eftersom jag inte behöver göra tester eller studera bevis.. så länge det är en teori.

Vem som helst kan hitta på en teori om att chemtrails är contrails som alltid funnits i skyn. Det är långt ifrån svårt att göra.

90% av mänskligheten hade svalt teorin eftersom dom saknar förmågan att greppa skillnaden mellan en teori och bevisad fakta.

10% hade haft problem med att teorin inte stämmer överens med de observerbara bevisen.
Senast redigerad av KungPungPat 2019-06-19 kl. 13:41.
Citera
2019-06-19, 13:54
Medlem
madtops avatar
Citat:
Att ni använder chemtrails för att hitta på nerdummade teorier om att chemtrailsen är contrails lol, det bevisar bara två saker.. 1. att ni är troende och 2. att ni läst teorier från nån av dom organisationer som tänker genom påhittade teorier, åt de troende.

Jag kan hitta på en big bang teori på 4 minuter.. eftersom jag inte behöver göra tester eller studera bevis.. så länge det är en teori.

Vem som helst kan hitta på en teori om att chemtrails är contrails som alltid funnits i skyn. Det är långt ifrån svårt att göra.

90% av mänskligheten hade svalt teorin eftersom dom saknar förmågan att greppa skillnaden mellan en teori och bevisad fakta.

10% hade haft problem med att teorin inte stämmer överens med de observerbara bevisen.

Följande är bevisad fakta:
Flygplanens avgaser innehåller stora mängder vattenånga.
Vattenånga kondenserar och bildar iskristaller när det är -50 grader.
Iskristaller kan bilda moln av iskristaller.
Iskristaller kan förbli iskristaller under lång tid.
Kvardröjande contrails finns dokumenterat från så tidigt som 40-talet.

Citat:

Jo det har du. De kvardröjande strimmor du ser och felaktigt tror är "chemtrails" är i själva verket contrails.
Citera
2019-06-19, 14:01
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Du debatterar ohederligt. Vi är åtskilliga i tråden som med egna ögon sett kondensstrimmor på hög höjd i flera decennier. Vad du än säger så blir ju dessa strimmor osedda. Det du säger är ju helt vettlöst i skenet av detta.

(Behöver inte ens nämna utomjordingar då.)
Citera
2019-06-19, 14:36
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Du debatterar ohederligt. Vi är åtskilliga i tråden som med egna ögon sett kondensstrimmor på hög höjd i flera decennier. Vad du än säger så blir ju dessa strimmor osedda. Det du säger är ju helt vettlöst i skenet av detta.

(Behöver inte ens nämna utomjordingar då.)

Jag är inte här för att debattera med teoritroende transhumanister.
Jag skrev om mitt perspektiv och hur jag upplevde starten av tredje världskriget när chemtrailsen och ett 911 hände i början av 2000-talet.. vilket sen evolutionerades till fler och fler transhumanister som injicerar maskiner i kroppen och förnekar chemtrails.

Klasskompisar började jobba direkt efter skolan. Jag själv vela veta varför krig händer , och därför började jag studera med startpunkten på Flashback där jag kunde läsa yttrandefrihet om krig som kriget mot droger.

Chemtrails började täcka skyn då. Den här tråden som skapades då på grund av det nya "fenomenet" som heter chemtrails.

Jag vela veta varför chemtrails händer och varför vissa pratar om morgellons och nanofibrer som skapar kopior av sig själv med hjälp av omvandling av organisk materia.

Det var först när jag hörde videon med mannen som förklarade om utomjordingarna bakom chemtrails och demokratin.. som jag förstod att det är både utomjordingar och människor som kämpar för att ett fåtal skattebetalare vill bli maskiner.. det är dom som pushar chemtrailsen liksom teorier som säger att chemtrailsen är contrails som alltid fyllt skyn.

Enligt eran "logik" så var det alltså i början av 2000-talet som cirka 10% av mänskligheten fick för sig att contrails i atmosfären inte alltid synts där.

Chemtrail-studenterna observerade ett ovanligt fenomen i skyn ovanför våra huvuden.. medans de troende trodde att vi alla sett fenomenet jämt bara att chemtrails-studenterna inte är lika observanta som de teoritroende chemtrailförnekarna som vet allt om hur mycket vågräta contrails som dom sett i atmosfären sen 60-talet. LOLOLOL

Vill ni bli maskiner så länge ni får bli miljonärer så tänker ni ju knappast klart.. med tanke på att ni inte kommer att kunna spendera pengar när ni är maskiner som används som slavar.

Ni transhumanister är de "läskiganste" människorna på Jorden på grund av eran ignorans och blåögdhet.

Förnekar chemtrails för att ni vill bli maskiner som äger pengar lixom lol.
Senast redigerad av KungPungPat 2019-06-19 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in