2019-06-19, 09:42
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Berätta vad du tycker går bra och vad i Sverige som blir bättre.
Den listan kommer att vara mycket kort, om jag ens får svar på det.

Varför ska du ha svar på det, du kan börja med att svara på vad jag frågade efter.

Berätta vilka mer hemska judiska krafter som står bakom förfallet i Sverige istället för att upplysa oss andra,

- Vad ska man bojkotta mer för att gå vinnande ur detta elände som skett och sker dagligen?
Citera
2019-06-19, 09:54
Medlem
Arnoldt101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevant
Usch, nej, ben & jerrys är alldeles för söt. Målgruppen är typ dumma småbrudar/gravida kossor som ”äter för två”. Verkligen inte värt pengarna.

Haägen-dazs däremot, den är rätt fin!

B&J är helt ok men absolut inte till det priset, och verkligen inte med tanke på hur världsfrånvända deras grundare är. Håller helt med dig om att Haägen-dazs är en mycket bättre glass
Citera
2019-06-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
Jag slutade att köpa B&J efter att dem gått ut öppet med att dem stödjer olika PK projekt, massinvandring och vänstersmörja. Jag bojkottar dem
"Kärlekståget".
https://www.benjerry.se/whats-new/ung-i-sverige---hoppa-pa-karlekstaget-med-oss
Citera
2019-06-19, 10:08
Medlem
Tropicalss avatar
Aldrig mer Ben & Jerry's. Inte i något sammanhang skulle jag längre köpa detta märke. De ägs av Unilever men det går knappt av undvika så det bästa sättet att lära jättarna är att det svider i plånboken på det utpekade märket.

https://omni.se/ben-jerry-s-i-kampanj-for-afghanska-ungdomar/a/bKb1gk
Citera
2019-06-19, 10:08
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Marknadsföring. Varumärkesprofilering. Gör du det till en social markör att äta hundskit så kan du få många 22-åriga tjejer att betala hundralappen för en skål halvsmält Doggy. Och hon kommer att lägga upp bilder på den halvätna portionen på sin Instagram.

Många människor är nämligen flockdjur.

Exakt. Som mackmyras äckligt dyra whisky.. Låter fint och ser bra ut på etiketten, innehållet vad fan är det ens
Citera
2019-06-19, 10:34
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Tyvärr så vart jag informerad om det på efterhand

Men du har endå stöttat do., fast du fick veta det i efterhand.

Jag gillar B&J ser inge fel alls på smaken det endå som suger är deras jävla överpris på en liten bytta
Citera
2019-06-19, 10:38
Medlem
TioKilos avatar
De hatar SD, därför folk köper BJ.
Citera
2019-06-19, 10:40
Bannlyst
Jag tycker att B&J's humanistiska PR-kampanj är bra. På B&J's hemsida märks det att målgruppen hos B&J är högutbildade vänstermänniskor. Dessa människor har råd att inhandla B&J så ockerpriset ger förmodligen B&J mer vinst än om pöbeln hade haft råd att köpa B&J. Vi med klass äter vänsterglass som B&J så får ni hålla er till nazistglass som Haägen Dazs, B&J är bättre ändå.

Det är min tes om B&J. Helsike, nu måste jag få tag på lite B&J. Jädrar vad fin B&J'n är.

Med vänliga hälsningar
Citera
2019-06-19, 10:46
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Gulten fanns inte ens på mina föräldrars tid, att du ens köper att det är en riktig grej säger mer om din intelligens än ditt kassa inlägga någonsin skulle kunna göra. Folk måste sluta vara så jävla svaga och skylla sin magvärk på spök diagnoser, har ni aldrig haft diarré förut? Ben & Jerry är typisk jippi grej så förvånar inte ens mig om det är din favorit glass.
Här skulle jag kunna tala om för dig hur fruktansvärt ointelligent och mentalt efterbliven du är men det är nog inte lönt.

https://www.celiaki.se/celiaki/vad-ar-celiaki/
Citera
2019-06-19, 10:53
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Här skulle jag kunna tala om för dig hur fruktansvärt ointelligent och mentalt efterbliven du är men det är nog inte lönt.

https://www.celiaki.se/celiaki/vad-ar-celiaki/
Länka mein kampf nästan gång när du ändå håller på, lika trovärdigt LOL!
Citera
2019-06-19, 11:07
Medlem
kaylass avatar
Citat:
Har smakat även den med, smakar ju runkbulle!

Inte ofta man får chansen.. hur smakar runkbulle då?
Citera
2019-06-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SONY-BRAVIA
Jag tycker att B&J's humanistiska PR-kampanj är bra. På B&J's hemsida märks det att målgruppen hos B&J är högutbildade vänstermänniskor. Dessa människor har råd att inhandla B&J så ockerpriset ger förmodligen B&J mer vinst än om pöbeln hade haft råd att köpa B&J. Vi med klass äter vänsterglass som B&J så får ni hålla er till nazistglass som Haägen Dazs, B&J är bättre ändå.

Det är min tes om B&J. Helsike, nu måste jag få tag på lite B&J. Jädrar vad fin B&J'n är.

Med vänliga hälsningar
Det blir mer effektivt om du skriver ut "Ben & Jerry" istället för en förkortning, eller är det för jobbigt att klistra in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in