2019-06-19, 08:12
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Är det inte lite pinsamt att handla ICA Basic? Ber ni någon köpa ut det åt er eller väljer ni frivilligt att lägga er i det samhällsfacket?
I vilka fabriker tror du ICA’s/COOP’s/ glassar eller flaskvatten tillverkas i?
Det är oftast av en märkestillverkare som vill ha hög beläggning i sin fabrik.
Citera
2019-06-19, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Har provat alla eftersom det har varit sån jävla tjat om hur goda dom ska vara, blir lika besviken varje gång. Kostar ju minst 5:- tuggan!

Man är ju inte den skarpaste kniven i lådan om man köper alla produkter av en serie, om man inte gillade de 2-3 första. Men med tanke på din attityd, så förvånar det mig inte heller.
Citera
2019-06-19, 08:37
Medlem
thebandit777s avatar
Att jämföra B&J med Big Pack, ICA Basic eller GB överlag är efterblivet.

B&J är glass gjord på grädde och socker.
Övriga är nån sorts smet gjord på kokosolja och glukossirap.

Hatar B&J för övrigt, jävla vänster-hippie-mångkultur-skit.
Citera
2019-06-19, 08:44
Medlem
whaks avatar
Citat:
Inte bokstavligen men smakar vad jag tänker mig en runkbulle smakar som. Inte gott alls, känner du dig träffad eftersom du är en av dom blåsta som gärna pungar ut 50-60kr för en kass glass medans du får dubbelt så mycket som godare glass för enbart 20kr.

Hat aldrig köpt en ben & jerry pga priset.
Citera
2019-06-19, 09:03
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagska
Man är ju inte den skarpaste kniven i lådan om man köper alla produkter av en serie, om man inte gillade de 2-3 första. Men med tanke på din attityd, så förvånar det mig inte heller.
Jag är öppensinnad
Citera
2019-06-19, 09:07
Medlem
15minFames avatar
B&J är dyr kan jag hålla med om. Det kostar svenska skattebetalare miljarder eftersom företaget blivit politiskt och varit med att se till att 9000 kriminella afghanska män fick uppehållstillstånd trots de fått upp emot 3 avslag.
För en sammanfattning: http://katerinamagasin.se/har-politiker-mutats-ben-jerry-chef-ar-sambo-med-afghanledaren-fatemeh-khavari/

Jag bojkottar dem.
Citera
2019-06-19, 09:08
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Köper du en tub Ben & Efraim så stödjer du några PK-judar i USA samt del av pengarna går till diversa perversa pro-invandring organisationer som vill ha hit mer blattar. Tvi för såna som dig!

Du har ju köpt alla smaker så du har ju själv stöttat pk judarna eller sitter du och ljuger?
Citera
2019-06-19, 09:16
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
B&J är dyr kan jag hålla med om. Det kostar svenska skattebetalare miljarder eftersom företaget blivit politiskt och varit med att se till att 9000 kriminella afghanska män fick uppehållstillstånd trots de fått upp emot 3 avslag.
För en sammanfattning: http://katerinamagasin.se/har-politiker-mutats-ben-jerry-chef-ar-sambo-med-afghanledaren-fatemeh-khavari/

Jag bojkottar dem.

Så det är B&J fel att Sverige går under.

Berätta vad mer du bojkottar, måstr bli ganska lång lista va?
Citera
2019-06-19, 09:16
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Du har ju köpt alla smaker så du har ju själv stöttat pk judarna eller sitter du och ljuger?
Tyvärr så vart jag informerad om det på efterhand
Citera
2019-06-19, 09:19
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Så det är B&J fel att Sverige går under.

Berätta vad mer du bojkottar, måstr bli ganska lång lista va?
Berätta vad du tycker går bra och vad i Sverige som blir bättre.
Den listan kommer att vara mycket kort, om jag ens får svar på det.
Citera
2019-06-19, 09:26
Medlem
irrelevants avatar
Usch, nej, ben & jerrys är alldeles för söt. Målgruppen är typ dumma småbrudar/gravida kossor som ”äter för två”. Verkligen inte värt pengarna.

Haägen-dazs däremot, den är rätt fin!
Citera
2019-06-19, 09:41
Medlem
DrPwgyms avatar
Jag slutade att köpa B&J efter att dem gått ut öppet med att dem stödjer olika PK projekt, massinvandring och vänstersmörja. Jag bojkottar dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in