2019-03-22, 17:09
Medlem
Frammes avatar
Varför, varför får inte Snoppviftaren vara med? Eller den eminenta Roberto. Då skulle till och med jag eventuellt titta på detta annars så ett av dom största skitprogrammen som finns i TV, enligt andra som har koll. Nu är det ju 11 år sen jag slutade med tv, men undantag för dessa skulle jag kunna göra.
Citera
2019-03-23, 14:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
Tyvärr fick hon lämna farmen efter en kvart eftersom Dogge körde vält och Felicia fick benet i kläm. Hade hoppats på många sköna citat från Pocketboken.

Hon hann ju iallfall med att skrika , gapa och grina & bli hämtad av ambulans .
Samt berätta att hon har jobbat hårt för att bli känd & att det minsann inte var mamma Anna som hade skrivit hennes blogg .
Citera
2019-03-23, 23:10
Medlem
fenomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Samt berätta att hon har jobbat hårt för att bli känd & att det minsann inte var mamma Anna som hade skrivit hennes blogg .

Precis. Så tänk bara på hur mycket mer stolleprov vi skulle berikats med om hon fått stanna.
Citera
2019-06-18, 15:57
Medlem
Jag undrar vad det är hon jobbar med då hon reser en del
Citera
2019-06-18, 17:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Jobbar Felicia verkligen med något idag, efter att provanställningen är över?
Citera
2019-06-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Har för mig att jag nånstans läste för ett tag sen att hon jobbade med telefonrådgivning på nåt ELbolag, där ingår väl iofs inga resor? Kanske bytt jobb?
Citera
2019-06-18, 18:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Har för mig att jag nånstans läste för ett tag sen att hon jobbade med telefonrådgivning på nåt ELbolag, där ingår väl iofs inga resor? Kanske bytt jobb?

Kanske inte lätt att resa utan körkort?

"Lazy F tog körkort för exakt åtta år sedan. Men det hände något 29 den april i år så hon har fått det återkallat i fem månader. Hon kan återfå det tidigast i oktober."

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2019-06-18, 19:01
Medlem
godboys avatar
Citat:
Mamma Tunna har här gjort ett bra jobb. Minifläsket beter sig exakt som megafettot. Grina för precis allt!
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Kanske inte lätt att resa utan körkort?

"Lazy F tog körkort för exakt åtta år sedan. Men det hände något 29 den april i år så hon har fått det återkallat i fem månader. Hon kan återfå det tidigast i oktober."

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Fortkörning? Kanske blev minifläsket medveten om att lagar och regler även gäller henne. Skulle vara bra om mamma fläsk fick lära sig det med.
Citera
2019-06-18, 19:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Mamma Tunna har här gjort ett bra jobb. Minifläsket beter sig exakt som megafettot. Grina för precis allt!

Fortkörning? Kanske blev minifläsket medveten om att lagar och regler även gäller henne. Skulle vara bra om mamma fläsk fick lära sig det med.

Det går även att kontrollera historiken på Mamma-fläsks körkort.
Citera
2019-06-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Det har jag också läst men kommer inte ihåg
var jag läste det.
Citera
2019-06-18, 22:33
Medlem
Citat:

Vad hände egentligen när ambulansen hämtade henne? Kanske ville hon bara få sympati tycka synd om.
Citera
2019-06-18, 23:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Vad hände egentligen när ambulansen hämtade henne? Kanske ville hon bara få sympati tycka synd om.

Hon fick kanske sy några stygn
https://www.expressen.se/noje/book-l...-sjukhus-akut/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in