2019-05-18, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hallå, men FKK Artemis börjar bli outhärdligt. Är tjejerna desperata att sälja eller?

Jag var där med en kompis, och vi blev attackerade av sharks hela tiden. När min vän nobbade en kontakt, så sa hon till mig att min vän var en bög. Jag konfronterade henne med detta. Då påstod hon att det var ett skämt. Inte så jävla roligt skämt, sa jag till henne. Då blev hon sur och snackade skit om mig med alla andra tjejer. Jag märkte inte några negativa effekter av det, men ändå. Informationen fick jag av en en tjej jag litar på.

Ska det vara så här? Jag testar nog Bayern i fortsättningen. Tjejerna väntar på kunderna.

Kan du namnet på den tjejen? Vilken nationalitet?
Citera
2019-05-18, 18:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Kan du namnet på den tjejen? Vilken nationalitet?

Kommer tyvärr inte ihåg namnet. Rumänska tror jag.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-05-18 kl. 18:29.
Citera
2019-05-19, 13:29
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
.....
Ska det vara så här? Jag testar nog Bayern i fortsättningen. Tjejerna väntar på kunderna.

Düsseldorf och NRW ger bäst värde för pengarna. Bra service, sällan upseeling och låga kostnader.
Citera
2019-05-19, 14:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Düsseldorf och NRW ger bäst värde för pengarna. Bra service, sällan upseeling och låga kostnader.

Jodå, jag har besökt Livingroom och Dolce Vita. Det var bättre där, i synnerhet på Livingroom, som var mer småskaligt. I Kölntrakten har jag inte varit. Jag är nyfiken på FKK-Samya, har du testat den?
Citera
2019-05-19, 14:23
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Jodå, jag har besökt Livingroom och Dolce Vita. Det var bättre där, i synnerhet på Livingroom, som var mer småskaligt. I Kölntrakten har jag inte varit. Jag är nyfiken på FKK-Samya, har du testat den?

Nej, jag har aldrig testat Samiya.
Besöker nuförtiden Dolce Vita och Acapulco Gold. Både dessa klubbar har kontinuitet när det gäller line-up. Så jag kan träffa mina favoriter fortlöpande under flera år.

Living Room har jag slutat med. Alldeles för stor omsättning på tjejerna. Varje år fick jag försöka hitta nya favoriter. Kostar framför allt tid - som jag har ont om.

I München var jag en gång. Testade både Relax, Sunshine och Sudfass Oase. Var ok.
Lite dyrare, bra utseende, men begränsad servicenivå. Sedan kostar ju flygbiljett mer till München.

(FB) FKK Relax, FKK Sunshine och Sudfass Oase i München
Citera
2019-06-02, 14:55
Medlem
Efter att ha testat Sauna Club är jag lite inne på Düsseldorf. Vilket ställe rekommenderas? Personligen gillar jag när kvalitén på tjejerna är riktigt hög. Sauna stoltserade med riktigt fina kvinnor!
Citera
2019-06-02, 15:09
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamingo66
Efter att ha testat Sauna Club är jag lite inne på Düsseldorf. Vilket ställe rekommenderas? Personligen gillar jag när kvalitén på tjejerna är riktigt hög. Sauna stoltserade med riktigt fina kvinnor!

Antar att det är Sexy Sauna Club i Prag du testat?
Prag har nog snyggare tjejer än någon tysk stad.

Snygga tjejer hittar du främst i Frankfurt.
Bra service i Düsseldorf.
Citera
2019-06-02, 17:04
Medlem
Citat:
Antar att det är Sexy Sauna Club i Prag du testat?
Prag har nog snyggare tjejer än någon tysk stad.

Snygga tjejer hittar du främst i Frankfurt.
Bra service i Düsseldorf.

Korrekt! Sjukt nöjd med den vistelsen! Är lite av den åsikten att om jag betalar för något så vill jag att det ska vara top notch även utseendemässigt, haha! Så Frankfurt över Düsseldorf alltså? Någon speciell klubb att rekommendera? Ungefärliga priser som i Prag eller?
Citera
2019-06-02, 20:02
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Korrekt! Sjukt nöjd med den vistelsen! Är lite av den åsikten att om jag betalar för något så vill jag att det ska vara top notch även utseendemässigt, haha! Så Frankfurt över Düsseldorf alltså? Någon speciell klubb att rekommendera? Ungefärliga priser som i Prag eller?
Billigare
Läs recensionstråden om Frankfurt
Klubb beroende på person.

(FB) 4 FKK-klubbar i Frankfurtsområdet på 4 dagar: Sharks, Palace, Oase och Mainhattan
Senast redigerad av Arnold15 2019-06-02 kl. 20:12.
Citera
2019-06-03, 19:48
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:

I Schweiz får du både bra service och bra utseende. Men det är dyrt.

http://www.club-history.ch/de

Eller vilken som helst av klubbarna längst ner på sidan.
Citera
2019-06-17, 10:16
Medlem
Arnold15s avatar
Så här års i maj och juni brukar det vara full fart på FKK-besöken.

FKK-trådarna här på FB är nästan helt döda.

Har svenska män slutat åka på FKK-resor?

Hand-job på Thaimassage-salong för 500 kr istället?
Citera
2019-06-17, 10:29
Medlem
kaks avatar
Citat:
Så här års i maj och juni brukar det vara full fart på FKK-besöken.

FKK-trådarna här på FB är nästan helt döda.

Har svenska män slutat åka på FKK-resor?

Hand-job på Thaimassage-salong för 500 kr istället?
Kan också bero på den svaga kronan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in