2019-06-15, 21:58
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Hur får jag i mig detta?

Finns som kosttillskott. Antar att det är i kapslar. Ganska dyrt dock om man jämför med övriga tillskott. Fem/sex hundra får du ge för en burk ungefär.
Citera
2019-06-15, 21:59
Bannlyst
Sol. Blir kåt av sol.
Sen fanns det tidigare en testobooster som hette alpha15 som gjorde underverk. Vet någon vad det blev av den?
Citera
2019-06-15, 22:04
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Förlåt men trådar som denna får mig att dra på läpparna.

Jag har personlig erfarenhet av doping och att då läsa saker som som "skarpare humör, tuffare attityd, kraftigare benstomme/kropp, mörkare röst" gör det hela bara komiskt. Det finns inga testoboosters på marknaden som gör något som helst av detta och det är bara en liten del av folk som dopar sig som ens kan relatera till något av det skrivna förutom möjligtvis lite skarpare humör och sexdriften.

Du upplever placebo.

Den enda som drar på läpparna är jag, utav dig och mig. - Enbart av det du skriver. Vem fan vill proppa i sig AAS!???

Du har inte testat, men däremot har du testat AAS. Det säger mig ingenting.

Notera sedan att jag antyder att jag har haft låga nivåer sedan innan, en annan som redan har höga nivåer reagerar inte på samma sätt.

AAS är onaturligt, konstigt att du får konstiga effekter...
Citera
2019-06-15, 22:10
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Förlåt men trådar som denna får mig att dra på läpparna.

Jag har personlig erfarenhet av doping och att då läsa saker som som "skarpare humör, tuffare attityd, kraftigare benstomme/kropp, mörkare röst" gör det hela bara komiskt. Det finns inga testoboosters på marknaden som gör något som helst av detta och det är bara en liten del av folk som dopar sig som ens kan relatera till något av det skrivna förutom möjligtvis lite skarpare humör och sexdriften.

Du upplever placebo.

Jag kan dock erkänna att jag tagit tolv gånger dosen när min röst förändrades... Det rekommenderar jag inte.
Citera
2019-06-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Den enda som drar på läpparna är jag, utav dig och mig. - Enbart av det du skriver. Vem fan vill proppa i sig AAS!???

Du har inte testat, men däremot har du testat AAS. Det säger mig ingenting.

Notera sedan att jag antyder att jag har haft låga nivåer sedan innan, en annan som redan har höga nivåer reagerar inte på samma sätt.

AAS är onaturligt, konstigt att du får konstiga effekter...
Har du tagit blodprov och sett riktiga förändringar av dina testo-/östro-nivåer, eller är denna tråden endast baserad på upplevda symptom?
Citera
2019-06-15, 22:22
Medlem
..
Senast redigerad av Chalas911 2019-06-15 kl. 22:29.
Citera
2019-06-15, 22:26
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillehand
Har du tagit blodprov och sett riktiga förändringar av dina testo-/östro-nivåer, eller är denna tråden endast baserad på upplevda symptom?

Jag testar mig regelbundet med frekvensmedicin. Det visar bättre på helheten testo/östrogen, dopamin/serotonin osv.
Citera
2019-06-15, 22:37
Avslutad
Ditt skarpare humör tyder snarare på en låg testo nivå, det är en myt att testosteron skulle ge ett vassare humör det är snarare tvärtom.
Det är ju så att om du har en nivå under 15 så är du låg, 25-30 skall ligga inom normalnivå och dit kan du komma med behandling av testo.
Du får tugga hur mycket kemiska påhitt och broccolis du vill du lär aldrig höja din nivå mer än några punkter.
För att maximera naturligt så bör du:
Sova enligt schema
Ta bort alkohol
Ta bort samtliga onaturliga kemikalier som finns i hushållsprodukter.
Minimera plastprodukter i ditt liv.
Äta ungefär dom saker du nämt plus en jävla massa nötter och annat.
Träna varje dag och inte enbart stå och dumslita vikter på gymmet.

Kortisol är din värsta fiende, undvik stress.
För höga nivåer av Kortisol sänker ditt t värde.
Testo är ett måbra hormon, högre värden kan ge stora fördelar för att motverka stressrelaterade sjukdomar men det ska ligga inom normalgraden.

Om du vill läsa på lite så läs the man diet skriven av chad howse.
Citera
2019-06-15, 22:45
Medlem
Citat:
Jag testar mig regelbundet med frekvensmedicin. Det visar bättre på helheten testo/östrogen, dopamin/serotonin osv.

Så du mäter alltså inte någonting. Bra. Härlig placebo, gubben.
Citera
2019-06-15, 22:46
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbatos
Ditt skarpare humör tyder snarare på en låg testo nivå, det är en myt att testosteron skulle ge ett vassare humör det är snarare tvärtom.
Det är ju så att om du har en nivå under 15 så är du låg, 25-30 skall ligga inom normalnivå och dit kan du komma med behandling av testo.
Du får tugga hur mycket kemiska påhitt och broccolis du vill du lär aldrig höja din nivå mer än några punkter.
För att maximera naturligt så bör du:
Sova enligt schema
Ta bort alkohol
Ta bort samtliga onaturliga kemikalier som finns i hushållsprodukter.
Minimera plastprodukter i ditt liv.
Äta ungefär dom saker du nämt plus en jävla massa nötter och annat.
Träna varje dag och inte enbart stå och dumslita vikter på gymmet.

Kortisol är din värsta fiende, undvik stress.
För höga nivåer av Kortisol sänker ditt t värde.
Testo är ett måbra hormon, högre värden kan ge stora fördelar för att motverka stressrelaterade sjukdomar men det ska ligga inom normalgraden.

Om du vill läsa på lite så läs the man diet skriven av chad howse.

Det du nämner om skarpare humör kan stämma, det är oftast när jag går på tillskotten i början som jag märker av det. Annars instämmer jag i att man blir mer "lugn" av testosteron.

Angående att läsa på så har jag läst en del böcker och allt som finns på nätet, plus testat mig fram med det som jag tar upp. Kan allt som du tar upp redan, men nu valde jag att skriva om det som jag tycker ger mest effekt. The Man diet har jag sett, men inte läst den än. Tack för tipset.
Citera
2019-06-15, 22:47
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techd
Så du mäter alltså inte någonting. Bra. Härlig placebo, gubben.

Bränd eller? Läs mitt svar igen.
Citera
2019-06-15, 22:49
Medlem
Citat:
Bränd eller? Läs mitt svar igen.

Vad fan tror du elektroder fästa med gummiband kan mäta? Dina midichlorianer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in