2019-06-04, 05:49
Medlem
Rättegången börjar idag den 4 juni och forsätter imorgon den 5 juni samt fredag den 7 juni för trion. Sedan har J.S en egen dag den 13 juni för de brott bara han åtalas för.
Citera
2019-06-04, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personskyddet
Rättegången börjar idag den 4 juni och forsätter imorgon den 5 juni samt fredag den 7 juni för trion. Sedan har J.S en egen dag den 13 juni för de brott bara han åtalas för.

Fanns FUP, eller delar av FUP? Eller hade man sekretessat rubbet?
Citera
2019-06-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Fanns FUP, eller delar av FUP? Eller hade man sekretessat rubbet?

Sekretess på rubbet.

Här är dagboksbladet som det såg ut igår.

https://minfil.com/2973V5t2n3/G_teborgs_TR_B_2442-18_Dagboksblad_2019-06-03_pdf
Citera
2019-06-05, 11:31
Medlem
Har mottagit ytterligare PM med förundersökningen, om än i rejält maskat utförande:

https://minfil.com/U0h3d9ufna/MASKAD_VERSION_2_AB_41_B_2442-18_pdf

https://minfil.com/Wfh3dcuen1/Maskad_version_2_G_teborgs_TR_B_2442-18_Aktbil_142_mask_pdf
Citera
2019-06-05, 22:57
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Har mottagit ytterligare PM med förundersökningen, om än i rejält maskat utförande:

https://minfil.com/U0h3d9ufna/MASKAD_VERSION_2_AB_41_B_2442-18_pdf

https://minfil.com/Wfh3dcuen1/Maskad_version_2_G_teborgs_TR_B_2442-18_Aktbil_142_mask_pdf
Tack för de länkarna. Det första som slår mig när jag läser är att man aldrig skall lita på homosexuella.

Här är ett antal unga oskyldiga killar som antagligen blivit skadade p.g.a. dessa svin.

Hoppas på rejäla fängelsestraff så här i "pride"månaden då t.o.m. Spårvägen(!) förnedrar sig
med regnbågsflaggor.
Citera
2019-06-06, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Tack för de länkarna. Det första som slår mig när jag läser är att man aldrig skall lita på homosexuella.

Här är ett antal unga oskyldiga killar som antagligen blivit skadade p.g.a. dessa svin.

Hoppas på rejäla fängelsestraff så här i "pride"månaden då t.o.m. Spårvägen(!) förnedrar sig
med regnbågsflaggor.

Kolla på chattloggarna mellan AO och MO via Skype. Börjar vid runt sidan 600. Man avhandlar bla. var man kan införskaffa starka mediciner för att kunna söva och sedan våldta minderåriga. Det delas även friskt TOR-länkar till olika sidor med pedofilt innehåll.

Har knappt kunnit ögna igenom FUP som bekant även är kraftigt maskad. Intressant är dock att MO inte låtsas veta om dessa konversationer i efterhand eftersom dessa skall ligga såpass långt bak i tiden.

Vidare har man ägnat sig åt smygfilmning av vad jag förstår bla. har varit vid offentliga platser.

Har inte fått grepp på vem som varit mest aktiv ännu men hur lång tid i finkan kan dessa herrar räkna med? Knappast under fem år?
Senast redigerad av dolemite 2019-06-06 kl. 12:07.
Citera
2019-06-06, 12:42
Medlem
Tobeys avatar
Riktig vidrig läsning, hoppas verkligen att dessa herrar åker in för en lång tid framöver.
Jag hoppas att IKEA tittar över hålet som nämns i chatten och täcker till det.
Skrattade till lite på sidan 268,

Fanns det något specifikt du lade märke till med As kropp?
Han hade inga tatueringar. Han var väldigt överviktig, penisen åkte väl in lite i kroppen. Övervikten visade sig även där. Det var väldigt äckligt. Han hade en speciell gångstil pga. hans kroppsbyggnad.
Citera
2019-06-06, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobey
Riktig vidrig läsning, hoppas verkligen att dessa herrar åker in för en lång tid framöver.
Jag hoppas att IKEA tittar över hålet som nämns i chatten och täcker till det.
Skrattade till lite på sidan 268,

Fanns det något specifikt du lade märke till med As kropp?
Han hade inga tatueringar. Han var väldigt överviktig, penisen åkte väl in lite i kroppen. Övervikten visade sig även där. Det var väldigt äckligt. Han hade en speciell gångstil pga. hans kroppsbyggnad.

Noterade också detta. Tydligen verkar det ha varit allmänt känt inom denna gruppering att man kunnat filma in mot vad jag förmodar är herrtoaletten?

Då får man ändå förmoda att det som inte är maskat tillhör det absolut mildaste.
Citera
2019-06-06, 16:08
Medlem
SleepaZs avatar
Var det någon som lade märke till att flashback nämndes? (Och framförallt den här tråden och en användare).
Jag tyckte det var lite märkligt.
Citera
2019-06-06, 17:34
Medlem
UT64s avatar
Det är många äckliga detaljer i denna förundersökning.

Som att den överviktige homosexuelle Oskarsson deltagit i kyrkoverksamhet för ungdomar..

Snacka om att sätta bocken till trädgårdsmästare.
Citera
2019-06-14, 23:17
Moderator
Parongatans avatar
Nu när jag läst chatt-konversationerna Alexander Oscarsson haft med den minderårige killen, är jag helt övertygad om hans skyldighet till anklagelserna han är ställd inför. Han blir dömd för detta. Aptråkigt att han är såpass sjuk och gränslös. Han var trevlig och en kul figur att kika på, när han lade upp sina olika klipp på nätet. Nu lär han aldrig få sitta bakom spakarna på fler spårvagnar mer.

Min gissning är 1,5 års Playstation och Pytt i panna på någon halvöppen anstalt för sexualförbrytare. Typ Skogome eller Högsbo. Plus stämpeln pedofil för resten av sitt liv. Och pedofili går aldrig att bota. Så samhället bör ha koll på honom så länge han lever.

Jag skulle inte bli förvånad om han tar sitt liv i en relativt snar framtid. En extremt olycklig och ensam kille med många depressiva tunga existentiella tankar. Han har lagt upp en massa klipp där han söker någon att dejta. Han skriker av ensamhet och olycka. Det här kommer att ta fullkomligen knäcken på honom.

Så min gissning är att han inte finns (tar sitt liv) om max två år. Om han inte får behandling och en ordentlig uppföljning. Plus får något annat att göra än att sitta ensam bakom spakarna på en spårvagn.

Jag tänker mig någon slags kommunal gruppaktivitet, där han kan känna en mening med livet, men utan att komma det minsta nära några yngre människor igen. Och jag tycker att samhället ska ha livslång kontroll på honom och alla andra pedofiler, så att de inte kan skada fler barn. Mina tankar om den här tragedin...
Citera
2019-06-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Nu när jag läst chatt-konversationerna Alexander Oscarsson haft med den minderårige killen, är jag helt övertygad om hans skyldighet till anklagelserna han är ställd inför. Han blir dömd för detta. Aptråkigt att han är såpass sjuk och gränslös. Han var trevlig och en kul figur att kika på, när han lade upp sina olika klipp på nätet. Nu lär han aldrig få sitta bakom spakarna på fler spårvagnar mer.

Min gissning är 1,5 års Playstation och Pytt i panna på någon halvöppen anstalt för sexualförbrytare. Typ Skogome eller Högsbo. Plus stämpeln pedofil för resten av sitt liv. Och pedofili går aldrig att bota. Så samhället bör ha koll på honom så länge han lever.

Jag skulle inte bli förvånad om han tar sitt liv i en relativt snar framtid. En extremt olycklig och ensam kille med många depressiva tunga existentiella tankar. Han har lagt upp en massa klipp där han söker någon att dejta. Han skriker av ensamhet och olycka. Det här kommer att ta fullkomligen knäcken på honom.

Så min gissning är att han inte finns (tar sitt liv) om max två år. Om han inte får behandling och en ordentlig uppföljning. Plus får något annat att göra än att sitta ensam bakom spakarna på en spårvagn.

Jag tänker mig någon slags kommunal gruppaktivitet, där han kan känna en mening med livet, men utan att komma det minsta nära några yngre människor igen. Och jag tycker att samhället ska ha livslång kontroll på honom och alla andra pedofiler, så att de inte kan skada fler barn. Mina tankar om den här tragedin...
Själv kan jag tänka mig en statlig gruppaktivitet på anstalt, då behövs inte en livslång kontroll, som dessutom är omöjligt att genomföra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in