2019-06-14, 10:19
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så Q har ”släppt många bevis” för sin äkthet, men inga som bevisar att han är äkta? Det är ju faktiskt vad du skriver...

Om jag trodde det minsta på Qs prat pm satanism och pedofili i toppskiktet skulle jag hata Trump för hans totala ineffektivitet, flathet, feghet och handlingsförlamning inför denna vedervärdiga sammansvärjning. Det går inte att försvara med tramsandet om att ”folket måste förberedas” längre - fanns det några som helst bevis skulle alla stödja att en sådan elit sattes på Guantánamo redan idag (eller för flera år sedan)...
Ingenting för uppenbart sa jag. För dig spelar det ju ingen roll hur uppenbara bevisen är, du tror endå bara på den "officiella sanningen". Skulle de säga att 2+2=5 så skulle du argumentera för den saken med.

Att rensa ut årtionden av systematisk korruption på laglig väg tar tid. Samtidigt är det visst som du säger att "folket måste förberedas". Det finns fortfarande för många hjärntvättade idioter som sväljer allt mainstream media matar dom med och som inte är redo för vad som komma skall. Exponeringen av korruptionen behöver ske gradvis. Pedofilin och satanismen är ännu värre och kommer säkerligen ta längre tid att exponera.
Citera
2019-06-14, 10:29
Medlem
Även president Trump var ju nöjd med General Flynn's val av ny advokat:

Citat:
@realDonaldTrump, för 22 timmar sedan

General Michael Flynn, the 33 year war hero who has served with distinction, has not retained a good lawyer, he has retained a GREAT LAWYER, Sidney Powell. Best Wishes and Good Luck to them both!
Citera
2019-06-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Ingenting för uppenbart sa jag. För dig spelar det ju ingen roll hur uppenbara bevisen är, du tror endå bara på den "officiella sanningen". Skulle de säga att 2+2=5 så skulle du argumentera för den saken med.

Att rensa ut årtionden av systematisk korruption på laglig väg tar tid. Samtidigt är det visst som du säger att "folket måste förberedas". Det finns fortfarande för många hjärntvättade idioter som sväljer allt mainstream media matar dom med och som inte är redo för vad som komma skall. Exponeringen av korruptionen behöver ske gradvis. Pedofilin och satanismen är ännu värre och kommer säkerligen ta längre tid att exponera.

Skulle du kanske kunna bjuda på topp 10 bevis för att Q är äkta? Saker Q varit först med att avslöja och som senare visar sig stämma? Borde ju inte vara så svårt om det finns uppenbara bevis (som ändå inte är uppenbara).
Citera
2019-06-14, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Skulle du kanske kunna bjuda på topp 10 bevis för att Q är äkta? Saker Q varit först med att avslöja och som senare visar sig stämma? Borde ju inte vara så svårt om det finns uppenbara bevis (som ändå inte är uppenbara).
Varför skulle jag göra det. Allting är ju redan "debunkat" enligt er.
Citera
2019-06-14, 10:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag såg det och då undrar jag alltså hur bevis kan vara bevis som inte är uppenbara.. Det är rent struntprat. Antingen är det bevis, eller så är det inte bevis - det finns inget mitt emellan, det finns inget "inte så uppenbara bevis", då är det inte bevis...

Citat:
En död eller våldtagen bebis är allt de behöver visa för att ingen skulle vända sig emot att de ansvariga låses in på livstid. Visar de t.ex. ett enda bevis på systematisk pedofili/människooffer/satanism eller vad det nu är, bland toppar inom demokraterna så kan jag lova dig att demokraterna är ett icke-parti redan ikväll. Visa ett enda bevis på dessa grundlösa beskyllningar så kan du sluta pladdra om årtionden av korruption - folk kommer stå med högafflar och kräva ansvar!

Eller som du skrev själv för 1 timme sedan: "Om man tror det har jag svårt att tänka mig att man skulle vara emot Trump."
Citera
2019-06-14, 10:43
Medlem
Citat:
Varför skulle jag göra det. Allting är ju redan "debunkat" enligt er.

Jag är självklart öppen för att ändra mig om du kan bevisa att Q är äkta. Kan du det?
Citera
2019-06-14, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Jag är självklart öppen för att ändra mig om du kan bevisa att Q är äkta. Kan du det?
Om du inte blivit övertygad än så är det nog ingenting jag kan ändra på. Du har väl följt tråden längre än mig så jag tror knappast jag kan tillägga något du inte redan vet.
Citera
2019-06-14, 10:46
Medlem
Citat:
Om du inte blivit övertygad än så är det nog ingenting jag kan ändra på. Du har väl följt tråden längre än mig så jag tror knappast jag kan tillägga något du inte redan vet.

Nähe, så du kunde inte lägga fram någonting som belägger Q:s äkthet. Kan du det så kommer jag självklart tro på Q. Det är liksom så bevis fungerar...
Citera
2019-06-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag såg det och då undrar jag alltså hur bevis kan vara bevis som inte är uppenbara.. Det är rent struntprat. Antingen är det bevis, eller så är det inte bevis - det finns inget mitt emellan, det finns inget "inte så uppenbara bevis", då är det inte bevis...

En död eller våldtagen bebis är allt de behöver visa för att ingen skulle vända sig emot att de ansvariga låses in på livstid. Visar de t.ex. ett enda bevis på systematisk pedofili/människooffer/satanism eller vad det nu är, bland toppar inom demokraterna så kan jag lova dig att demokraterna är ett icke-parti redan ikväll. Visa ett enda bevis på dessa grundlösa beskyllningar så kan du sluta pladdra om årtionden av korruption - folk kommer stå med högafflar och kräva ansvar!

Eller som du skrev själv för 1 timme sedan: "Om man tror det har jag svårt att tänka mig att man skulle vara emot Trump."
Nej det finns olika grader av bevis och många gånger lägger man ihop dessa för att skapa större sannolikhet att teorin är sann. Exempelvis finns det väldigt många bevis för evolutionsteorin eller big bang men trots det så är det fortfarande bara teorier.

En död eller våldtagen bäbis skulle kunna vara vem som helst som gjort, det behöver knytas till rätt personer. Sen kommer krävas bra mycket mer bevis för att sätta dit någon som Hillary Clinton än någon random dagispedofil.
Citera
2019-06-14, 14:40
Medlem
Citat:
Storbritanniens inrikesminister har godkänt att Assange utlämnas till USA. Det skall dock avgöras i domstol på fredag, altså idag om jag fattat det rätt.

Det blir intressant att följa då jag förväntat mig att Assange kommer användas som vittne mot DNC och Hillary Clinton samt bevisa att att läckan gällande mailen kom från Seth Rich och inte en hackning från Ryssland. Därmed kommer man bevisa att Muellers utredning enbart hittade på att ryssar hackade DNC. Det återstår om Q följarna får rätt eller Trump-hatarna som tror Assange kommer bli straffad får rätt.
Nu har domstolen skjutit upp sitt beslut till februari angående utlämning av Assange till USA. Tråkigt för den otålige.
Citera
2019-06-14, 16:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nu har domstolen skjutit upp sitt beslut till februari angående utlämning av Assange till USA. Tråkigt för den otålige.

Måste ju vara perfekt för Assange - om domstolen i februari bestämmer att utlämna honom till USA går det ju på ett ut med om de skulle gjort det nu, men om de inte utlämnar honom blir det extremt dåligt med tid för Sverige att hinna få till ett nytt domstolsbeslut om att få honom utlämnad före augusti 2020 när allt vi har på honom preskriberas.

Förhalningen av den brittiska domstolen är i stort sett ett ”du slipper ut ur fängelse”-kort från Sverige. (Förutsatt att de inte snabbar upp kommande processer förstås)

För Q-anhängare är det väl tråkigare att det inte händer nåt - men de är väl vana vid det :-)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-06-14 kl. 16:51.
Citera
2019-06-14, 18:18
Medlem
Citat:
Det finns fortfarande för många hjärntvättade idioter som sväljer allt mainstream media matar dom med och som inte är redo för vad som komma skall. Exponeringen av korruptionen behöver ske gradvis. Pedofilin och satanismen är ännu värre och kommer säkerligen ta längre tid att exponera.

Sedan finns det de som tror på allt som alt media skriver.
Och misstror allt, eller det mesta som gammel media skriver.
Dvs, misstror allt gammelmedia skriver, om det inte passar dennes åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in