Citat:
Ursprungligen postat av
Pressombudsmannen
Ingenting för uppenbart sa jag. För dig spelar det ju ingen roll hur uppenbara bevisen är, du tror endå bara på den "officiella sanningen". Skulle de säga att 2+2=5 så skulle du argumentera för den saken med.
Jag såg det och då undrar jag alltså hur bevis kan vara bevis som inte är uppenbara.. Det är rent struntprat. Antingen är det bevis, eller så är det inte bevis - det finns inget mitt emellan, det finns inget "inte så uppenbara bevis", då är det inte bevis...
Citat:
Att rensa ut årtionden av systematisk korruption på laglig väg tar tid. Samtidigt är det visst som du säger att "folket måste förberedas". Det finns fortfarande för många hjärntvättade idioter som sväljer allt mainstream media matar dom med och som inte är redo för vad som komma skall. Exponeringen av korruptionen behöver ske gradvis. Pedofilin och satanismen är ännu värre och kommer säkerligen ta längre tid att exponera.
En död eller våldtagen bebis är allt de behöver visa för att ingen skulle vända sig emot att de ansvariga låses in på livstid. Visar de t.ex. ett enda bevis på systematisk pedofili/människooffer/satanism eller vad det nu är, bland toppar inom demokraterna så kan jag lova dig att demokraterna är ett icke-parti redan ikväll. Visa ett enda bevis på dessa grundlösa beskyllningar så kan du sluta pladdra om årtionden av korruption - folk kommer stå med högafflar och kräva ansvar!
Eller som du skrev själv för 1 timme sedan: "Om man tror det har jag svårt att tänka mig att man skulle vara emot Trump."