2019-06-13, 16:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Är det någon sorts Deep state möte i Sverige eftersom Obama är här.
Borde inte Obama vara på Guantanamo nu?
Kommer Sverige att bli bas för Deep state nu?

Det är något som kommer att ignoreras stenhårt precis som många liknande saker
Citera
2019-06-13, 16:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Är det någon sorts Deep state möte i Sverige eftersom Obama är här.
Borde inte Obama vara på Guantanamo nu?
Kommer Sverige att bli bas för Deep state nu?

John Kerry är visst här också, vi kanske fick dem mot att USA fick Assange? Eller så har de kommit för att visa de senaste handtecknen för Silvana Iman så hennes videos blir tillräckligt sataniska...

Allvarligt så är det ju underligt att inte detta lyfts här i trådarna - spotifygrundaren Daniel Ek och Aviciis manager Ash Pournori bjuder in Greta Thunberg, Barack Obama, John Kerry, Evan Spiegel (snapchatgrundaren) och en massa kända artister och fotomodeller... går det ens att fantisera ihop ett bättre konspirationsunderlag??

Men det visar väl bara att konspirationsteoretiker som tror de tänker så fritt i själva verket oftast bara följer amerikanska youtubefantasier..
Citera
2019-06-14, 01:22
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Storbritanniens inrikesminister har godkänt att Assange utlämnas till USA. Det skall dock avgöras i domstol på fredag, altså idag om jag fattat det rätt.

Det blir intressant att följa då jag förväntat mig att Assange kommer användas som vittne mot DNC och Hillary Clinton samt bevisa att att läckan gällande mailen kom från Seth Rich och inte en hackning från Ryssland. Därmed kommer man bevisa att Muellers utredning enbart hittade på att ryssar hackade DNC. Det återstår om Q följarna får rätt eller Trump-hatarna som tror Assange kommer bli straffad får rätt.
Citera
2019-06-14, 02:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Storbritanniens inrikesminister har godkänt att Assange utlämnas till USA. Det skall dock avgöras i domstol på fredag, altså idag om jag fattat det rätt.

Det blir intressant att följa då jag förväntat mig att Assange kommer användas som vittne mot DNC och Hillary Clinton samt bevisa att att läckan gällande mailen kom från Seth Rich och inte en hackning från Ryssland. Därmed kommer man bevisa att Muellers utredning enbart hittade på att ryssar hackade DNC. Det återstår om Q följarna får rätt eller Trump-hatarna som tror Assange kommer bli straffad får rätt.

Man behöver inte hata Trump för att inte stötta Q, dra inte samma typ av dumma raka linjer som FH gör när denne försöker att framställa exakt allt som svart och vitt.

Tillagt

För övrigt, hur ser du på att USA troligen är på god väg att invadera Iran?

Är det en del av Q och Trumps plan?
Citera
2019-06-14, 06:33
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Man behöver inte hata Trump för att inte stötta Q, dra inte samma typ av dumma raka linjer som FH gör när denne försöker att framställa exakt allt som svart och vitt.

Tillagt

Där var du nog ofrivilligt ironiskt.
Måla inte allt i svart genom
att påstå att USA är på god väg att
INVADERA Iran. Känns väl rätt bra
att Trump avslutade avtalet som
Skulle gett Iran kärnvapen tillslut,
om man nu är orolig för en väpnad
konflikt eller bara skadeglad.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2019-06-14 kl. 06:47.
Citera
2019-06-14, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Tillagt

Finns många som inte tror på Q och endå är Trump-fans. Men i den här tråden verkar svart eller vitt. Någon här får gärna motbevisa att den är emot Q men gillar Trump.

Jag hoppas att attacken på oljefartyget var en false flag och att Trump är medveten om det. Men om det var Iran som utförde attacken så ligger dom risigt till. Det vore inte kul om det blev ett stort krig med iran men det tror jag inte heller. Tvivlar på att Trump vill ha krig utan kommer troligen bara försvara sig mot framtida attacker.
Citera
2019-06-14, 08:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Finns många som inte tror på Q och endå är Trump-fans. Men i den här tråden verkar svart eller vitt. Någon här får gärna motbevisa att den är emot Q men gillar Trump..

Finns det någon som tror på Q men som inte gillar Trump?
Citera
2019-06-14, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Finns det någon som tror på Q men som inte gillar Trump?
Nej det tror jag inte.
Citera
2019-06-14, 08:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej det tror jag inte.

Är inte det ett tecken på att Q är önsketänkande och trovärdigheten bygger på konfirmationsbias?
Om det fanns någonting alls som konfirmerade Qs äkthet så borde det ju vara självklart att kunna tro på Q utan att stödja Trump?
Citera
2019-06-14, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är inte det ett tecken på att Q är önsketänkande och trovärdigheten bygger på konfirmationsbias?
Om det fanns någonting alls som konfirmerade Qs äkthet så borde det ju vara självklart att kunna tro på Q utan att stödja Trump?
Nej det tycker jag inte. Inte mer konfirmationbias än vad Q-skeptiker sysslar med. Q har släppt många bevis för dennes äkthet men ingenting för uppenbart då det hade förstört hela meningen med Q. Att vara en anonym källa till information nära Trump.

Om man tror på Q betyder det även att man tror att Trump och patrioterna arbetar för att avslöja korruption och pedofili med mera bland toppskiktet. Om man tror det har jag svårt att tänka mig att man skulle vara emot Trump. Det skulle i så fall vara de korrupta pedofilerna som tror på Q men samtidigt hatar Trump
Citera
2019-06-14, 09:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte. Inte mer konfirmationbias än vad Q-skeptiker sysslar med. Q har släppt många bevis för dennes äkthet men ingenting för uppenbart då det hade förstört hela meningen med Q. Att vara en anonym källa till information nära Trump.
Så Q har ”släppt många bevis” för sin äkthet, men inga som bevisar att han är äkta? Det är ju faktiskt vad du skriver...

Citat:
Om man tror på Q betyder det även att man tror att Trump och patrioterna arbetar för att avslöja korruption och pedofili med mera bland toppskiktet. Om man tror det har jag svårt att tänka mig att man skulle vara emot Trump. Det skulle i så fall vara de korrupta pedofilerna som tror på Q men samtidigt hatar Trump

Om jag trodde det minsta på Qs prat pm satanism och pedofili i toppskiktet skulle jag hata Trump för hans totala ineffektivitet, flathet, feghet och handlingsförlamning inför denna vedervärdiga sammansvärjning. Det går inte att försvara med tramsandet om att ”folket måste förberedas” längre - fanns det några som helst bevis skulle alla stödja att en sådan elit sattes på Guantánamo redan idag (eller för flera år sedan)...
Citera
2019-06-14, 10:12
Medlem
Citat:
House Intel Committee Subpoenas Michael Flynn

https://www.breitbart.com/politics/2019/06/13/house-intel-michael-flynn-subpoena/

Citat:
“As part of our oversight work, the House Intelligence Committee is continuing to examine the deep counterintelligence concerns raised in Special Counsel Mueller’s report, and that requires speaking directly with the fact witnesses,” Schiff said in a statement. “Both Michael Flynn and Rick Gates were critical witnesses for Special Counsel Mueller’s investigation, but so far have refused to cooperate fully with Congress.”
Flynn and Gates are to turn over documents to the committee by June 26th and sit for an interview, under oath, on July 10th, the subpoena states.

Det blir intressant med kommande förhör av framför allt General Michael Flynn i kongressen. Som tydligen skall ske 10 Juli. Det ser man fram emot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in