2019-06-06, 23:09
Medlem
Nån som vet vart man kan få tag i mtn speed nu när hl sluta sålt dem?
Citera
2019-06-10, 07:35
Medlem
Vad är skillnaden mellan Blank och Matte färg? Och vilka cans visar vilken färg det är på cannen
Citera
2019-06-10, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seraph6
Vad är skillnaden mellan Blank och Matte färg? Och vilka cans visar vilken färg det är på cannen

Precis som det låter. Ena är blank och ena är matt?

Någon som prövat daycolors? Såg att en ganska så nyöppnad svensk butik har fått in dessa och är rätt billiga.

http://www.daycolors-distribution.com/en
Citera
2019-06-12, 00:15
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Precis som det låter. Ena är blank och ena är matt?

Någon som prövat daycolors? Såg att en ganska så nyöppnad svensk butik har fått in dessa och är rätt billiga.

http://www.daycolors-distribution.com/en

Vad är detta för butik & vad är det billiga priset?
Citera
2019-06-12, 11:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Vad är detta för butik & vad är det billiga priset?

Burnerstore, från 33kr.
Senast redigerad av ruttenfimp 2019-06-12 kl. 11:02.
Citera
2019-06-12, 18:28
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Burnerstore, från 33kr.
Damn, schysst pris! Är den sidan grön? Kändes lite halvsketchy.
Citera
2019-06-12, 19:10
Avslutad
Citat:

Har själv inte beställt men ja det är jag rätt säker på.
Citera
2019-06-13, 09:15
Medlem
Citat:
En polare beställde därifrån får se om det dyker upp och hur burkarna är. Isåntfall lägger jag också en beställning
Citera
2019-06-18, 06:16
Medlem
vitaminpillrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratish96
En polare beställde därifrån får se om det dyker upp och hur burkarna är. Isåntfall lägger jag också en beställning
Återkom gärna i tråden om han fick hem det hehe.

Ont, någon mer som upplevt att Montana blacks vita börjat spotta och det rejält trots att man skakat en del innan?
Skulle precis lägga highlights när den bestämde sig för att ge upp. Aldrig haft det här problemet innan med montanas burkar. Till detta hör att jag hade en annan vit med mig som betedde sig precis likadant.
Citera
2019-06-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret

Ont, någon mer som upplevt att Montana blacks vita börjat spotta och det rejält trots att man skakat en del innan?
Skulle precis lägga highlights när den bestämde sig för att ge upp. Aldrig haft det här problemet innan med montanas burkar. Till detta hör att jag hade en annan vit med mig som betedde sig precis likadant.

Han fick hem burkarna och funka som dem ska. Svarta täcker bra samt dem färgerna han använde sist vi måla. Tog cirka 3-4 dagar innan dem kom
Senast redigerad av ratish96 2019-06-18 kl. 07:41. Anledning: Glömde skriva med en grej
Citera
2019-06-18, 10:27
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret

Kanske inte har märkt av det sådär mycket, att kannan klonkar igen eller att den skulle spotta överdrivet. Däremot har jag blivit så jävla förälskad i loop. Förut var det endast Montana black och molotow i förrådet, nu är det bara loop som inhandlas.
Citera
2019-06-19, 06:19
Medlem
vitaminpillrets avatar
Citat:
Kanske inte har märkt av det sådär mycket, att kannan klonkar igen eller att den skulle spotta överdrivet. Däremot har jag blivit så jävla förälskad i loop. Förut var det endast Montana black och molotow i förrådet, nu är det bara loop som inhandlas.
Körde loop ett tag när det var nylanserat i sverige, kanske dags att göra en comeback med dom eller daycolors, irriterande att få två cans som bara spottar och har sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in