Citat:
Ursprungligen postat av
Rapparen09
ah väl om det är enskild frakt per pack då är det inte värt.
vad skulle kosta att handla en hel pall från kina?spanien?tyskland? det skulle inte vara dåligt med några pallar i källaren

Min. order 1500 pcs - 507kg och cirka 4 kubikmeter stort paket. Första jag hittade. Per kanna blir det drygt 6kr - vad skatten blir, vad frakten blir, vad ev. slagavgift blir, har jag inte en aning om.
Edit: Finns så in i norden mycket olika bulk-säljare men de flesta handhåller enbart text på kinesiska, då deras engelska är så knackig att det blir pinsamt. Hade mailkontakt med ett företag för pennor förut, det gick inte att beställa hos dem, då de inte kunde garantera säkerheten jag ville ha, då de inte kunde kommunicera med mig på engelska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rapparen09
så cirka 9000kr, skatten blir då cirka 2000-3000kr inte dåligt, men gissar att frakten blir hyffsat dyrt.
Missade den lilla parentesen att det bara skickade till USA-kontinenten (tror jag, svårbegripligt) men det ger ju ett riktpris ja. Värt att tänka på att det finns tullavgift för spray, ev. också farligt gods m.m.
Här finns krom 400ml för nuvarande riktpris på 9,7kr, med tidigare ordrar till Sverige - mailade dem och frågade om frakt.