2019-05-26, 09:06
Medlem
PixelGuys avatar
Fy fan vad Wifog suger. Jag har haft mitt SIM-kort väldigt lääääääääänge och under "Mitt Wifog" så står det fortfarande att SIM-kortet är beställt. Hur många år ska det ta innan man kan använda tjänsten?

Citat:
HANTERA WIFOG MOBILE
SIM-kort beställt
SIM-kortet kommer att skickas inom 1-5 dagar. När SIM-kortet har skapats, kommer denna sida att aktiveras
Citera
2019-05-26, 10:38
Medlem
millicoms avatar
Nu verkade det som om de täppte till luckan... 16000 på 2 dagar
https://minfil.com/e5GdS3s4nc/fogg16000_png

/millicom
Citera
2019-05-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av millicom
Nu verkade det som om de täppte till luckan... 16000 på 2 dagar
https://minfil.com/e5GdS3s4nc/fogg16000_png

/millicom
bara att gratulera,,inge mer med det ,,du har ju klickat för det,,,inte mer än rätt då.
Citera
2019-05-26, 17:37
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av millicom
Igår freakade dom ut totalt, jag tryckte in 9005 poäng på tre timmar, 60 min på morgonen, vid slösurf, och något fel på natten, då jag drog in 7200 på 2 timmar!

Undrar när dom kommer att hitta en ursäkt att dra tillbaka dem!

/millicom
I sedvanlig ordning var det inget jag fick utnyttja. Satt och försökte tanka men hände såklart inte att några reklamer dök upp.
Citera
2019-05-26, 21:11
Medlem
Wifog har anslutet en ny reklamlevrantör. Rekalamen kommer i ett annat förmat och kräver en annan avspelara, så för att få reklam är man tvungen att uppdatera Wifog appen.
Nu i helgen har dom kört en test av det nya systemet. På Lördag var taket borttaget och man kunde få hur mycket poäng som hälst. I den nya spelaren räcte det en stund med att klicka "Se reklam" - knappen så fick man tre poäng utan att reklamen spelades upp. Gissar det var en bugg som nu är åtgärdat.
Nu växlar det mellan det gamla förmatet och det nya.

Återstår att se hur det blir i framtiden.
Citera
2019-05-26, 21:56
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yalledingo
Wifog har anslutet en ny reklamlevrantör. Rekalamen kommer i ett annat förmat och kräver en annan avspelara, så för att få reklam är man tvungen att uppdatera Wifog appen.
Nu i helgen har dom kört en test av det nya systemet. På Lördag var taket borttaget och man kunde få hur mycket poäng som hälst. I den nya spelaren räcte det en stund med att klicka "Se reklam" - knappen så fick man tre poäng utan att reklamen spelades upp. Gissar det var en bugg som nu är åtgärdat.
Nu växlar det mellan det gamla förmatet och det nya.

Återstår att se hur det blir i framtiden.
Precis det jag gjorde. Uppdaterade sekunden jag vaknade på morgonen och fick upp sådär 4 reklamer, sen var det kört.

Edit: Nu däremot är det massor av nya reklamer att titta på. I den här takten kanske man till och med kan få ihop några poäng idag!
Senast redigerad av salxar 2019-05-26 kl. 22:51.
Citera
2019-05-29, 10:38
Medlem
Nu får jag ”samtal till det här numret är inte tillåtet”, ändå ringer jag samma nummer som jag brukar, har varit så i en vecka nu, någon mer som har samma problem? Wifog support är obefintlig.
Citera
2019-05-29, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenblod
Nu får jag ”samtal till det här numret är inte tillåtet”, ändå ringer jag samma nummer som jag brukar, har varit så i en vecka nu, någon mer som har samma problem? Wifog support är obefintlig.
Det är ett meddelande du får om du inte har samtalsminuter kvar, eller har kört på poäng från "gamla" saldot och det är tomt. Om det är orsaken, aktivera abonnemanget Zero och köp TopUp (påfyllning) av samtalsminuter, t.ex 200 min. för 2000 poäng.

Edit: Lite konstgt meddelande det där, ”Samtal till det här numret är inte tillåtet”, när det menas att samtal är inte tillåtet PUNKT!
Senast redigerad av yalledingo 2019-05-29 kl. 10:57.
Citera
2019-05-29, 10:59
Medlem
yalledingo du löste mina problem tackar.
Citera
2019-05-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenblod
yalledingo du löste mina problem tackar.

Ett litet tips, om du fortfarande har rutan med "FLYTTA" kvar, klicka på den och följ instruktion. På så vis har du helt och hållet lämnat det "Gamla" systemet som egentligen är "stenålders" nu.
Citera
2019-06-06, 15:35
Medlem
Tänkte kolla om det hänt flera. Jag fick ingen Zero-påfyllning den här månaden. Antal minuter och surf har jag inte exakt koll på, men det är iaf noll på sms:ena.
Citera
2019-06-07, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Tänkte kolla om det hänt flera. Jag fick ingen Zero-påfyllning den här månaden. Antal minuter och surf har jag inte exakt koll på, men det är iaf noll på sms:ena.
min data o sms o ringtid förvinner varje mån,,har inte zero i klickat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in