Citat:
Snälla?!Det finns ingen flockgrupp i denna tråd som tror det du påstår; att mordet skulle vara välplanerat. Jag tror inte jag har sett ett endaste sådant påstående.
"Någon slags planering" kan innefatta många olika saker som inte på något vis kan liknas vid väl planerat.
Ex:
- att gm gått/åkt dit utan mobil eller att den slagits av
- att gm medtagit ett tillhygge, något slags vapen
- att gm "lurat" ut LW under förevändning av något annat
Det finns ingen "flock" att omvända. Det du kallar förvridna, sektiga och tunneltänkande i den här frågan om att en flock skulle tro att detta var välplanerat mord, är bara ett sätt att inte bara överdriva något som inte ens existerar utan också försöka förnedra skribenten du besvarar.
Att du i varje inlägg måste "trampa" på någon i tråden, det säger mer om dig än den som du trampar på.
"Någon slags planering" kan innefatta många olika saker som inte på något vis kan liknas vid väl planerat.
Ex:
- att gm gått/åkt dit utan mobil eller att den slagits av
- att gm medtagit ett tillhygge, något slags vapen
- att gm "lurat" ut LW under förevändning av något annat
Det finns ingen "flock" att omvända. Det du kallar förvridna, sektiga och tunneltänkande i den här frågan om att en flock skulle tro att detta var välplanerat mord, är bara ett sätt att inte bara överdriva något som inte ens existerar utan också försöka förnedra skribenten du besvarar.
Att du i varje inlägg måste "trampa" på någon i tråden, det säger mer om dig än den som du trampar på.
Du är väl ändå läskunnig?
Tråden är ju full av konton som tror att mordet är planerat! En del anser det dessutom vara i det närmaste minutiöst planerat..
Du minns kanske hur det inte för alltför länge sen på allvar drevs teser om att LW mördats på annat ställe, att kroppen under tre-fyra dygn förvarats i nåt utrymme och att man/nån/mördaren placerade ut kroppen bakom planket natten till fredag 18e eller lördag 19e?
Det minns du väl?
Och att de kontona tystnade när det gäller just den stolliga teorin, när åkl Åsa Hiding nån gång i höstas lät meddela att FP=MP
Det minns du väl?
Tråden ÄR full av konton som tror att mordet är [väl-]planerat!
Tro mig!
Eller ej.

.