2019-06-06, 19:10
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Jag var först med sociedad spåret.
Jaså, det var du?
Citat:
du får läsa långt back i tråden
Det har jag gjort. Skulle du kunna visa var i tråden du var först med Sociedad-spåret?
Citera
2019-06-06, 23:54
Medlem
Korders avatar
Citat:
Jag var först med sociedad spåret. Ge mig cred för det tack 😊

Haha, vad yrar du om? Du"satte din peng" på att han skulle gå till Ajax, och föreslog Chelsea och Barcelona (lol) som alternativ.

Citat:
ja men enligt en del i denna tråd så e dortmund ej kapabla att sälja isak. Huvudsaken e att han drar till en klubb där han e garanterad speltid. Chelsea eller barca? Jag sätter min peng på att han drar till ajax.
Citera
2019-06-07, 10:03
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Haha, vad yrar du om? Du"satte din peng" på att han skulle gå till Ajax, och föreslog Chelsea och Barcelona (lol) som alternativ.
Där han tydligen är garanterad speltid dessutom.
Citera
2019-06-08, 11:29
Medlem
BarryHeros avatar
Ingen som tänker nämna att Alexander Isak bombade in sitt första landslagsmål för Sverige igår i 3-0-segern i EM-kvalmatchen hemma mot Malta? Behärskat volleyavslut med vänstern.

Är det för övrigt någon som vet varför Dortmund verkar helt ointresserade av att behålla Isak? Han är ju uppenbarligen en stor talang samtidigt som Dortmund inte har fullt manskap på den positionen. De verkar snarare vara desperata att skeppa bort honom nu i sommar.
Citera
2019-06-08, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Ingen som tänker nämna att Alexander Isak bombade in sitt första landslagsmål för Sverige igår i 3-0-segern i EM-kvalmatchen hemma mot Malta? Behärskat volleyavslut med vänstern.

Är det för övrigt någon som vet varför Dortmund verkar helt ointresserade av att behålla Isak? Han är ju uppenbarligen en stor talang samtidigt som Dortmund inte har fullt manskap på den positionen. De verkar snarare vara desperata att skeppa bort honom nu i sommar.

Det var fantastiskt att se nu har Isak visat att han levererar i landskamper med. Kan inte bli bättre. Berg och Guidetti var ju statister
Citera
2019-06-08, 13:26
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Det var fantastiskt att se nu har Isak visat att han levererar i landskamper med. Kan inte bli bättre. Berg och Guidetti var ju statister
Var dessa verkligen statister vem du än jämför med? Missade andra halvan av matchen men Berg var inblandad i första målet och gjorde en ursnygg framspelning till andra målet. Såg som sagt inte slutet på matchen men målet Isak gjorde hade jag själv kunnat sparka in, fast han kanske var otroligt bra utöver detta mål..?
Citera
2019-06-08, 14:29
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Var dessa verkligen statister vem du än jämför med? Missade andra halvan av matchen men Berg var inblandad i första målet och gjorde en ursnygg framspelning till andra målet. Såg som sagt inte slutet på matchen men målet Isak gjorde hade jag själv kunnat sparka in, fast han kanske var otroligt bra utöver detta mål..?
Som vanligt så är Luzern helt ute och cyklar vad gäller Isak. Isak gjorde mål igår men inte så mycket mer, Berg var klart bättre. Guidetti gjorde dock ungefär vad han brukar göra. Sprang.
Citera
2019-06-08, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Det är väldigt otydligt med vad som gäller.

Vissa rapporter säger att vi vill ge han en chans, vissa säger att vi vill sälja, vissa låna osv.

Det absurda är att vi nästan aldrig brukar skeppa bort talanger utan att verklige nva säkra på att vi inte behöver dem och Isak är både prestationsmässigt och stilmässigt exakt vad vi behöver bakom Paco som lider av fitness problem.

Sociedad har erkänt sig intresserade men enligt https://www.transfermarkt.de/real-sociedad-bestatigt-interesse-an-bvb-leihgabe-isak-bdquo-spieler-der-uns-gefallt-ldquo-/view/news/337735 så är det inte helt säkert på att de är en försäljning vi pratar om utan kan vara ett lån.

Jag hoppas innerligt att vi behåller honom och spelar honom redan kommande säsong men ett lån till sociedad är spännande med. Säljer vi honom blir jag riktigt besviken.
Citera
2019-06-08, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Det är väldigt otydligt med vad som gäller.

Vissa rapporter säger att vi vill ge han en chans, vissa säger att vi vill sälja, vissa låna osv.

Det absurda är att vi nästan aldrig brukar skeppa bort talanger utan att verklige nva säkra på att vi inte behöver dem och Isak är både prestationsmässigt och stilmässigt exakt vad vi behöver bakom Paco som lider av fitness problem.

Sociedad har erkänt sig intresserade men enligt https://www.transfermarkt.de/real-sociedad-bestatigt-interesse-an-bvb-leihgabe-isak-bdquo-spieler-der-uns-gefallt-ldquo-/view/news/337735 så är det inte helt säkert på att de är en försäljning vi pratar om utan kan vara ett lån.

Jag hoppas innerligt att vi behåller honom och spelar honom redan kommande säsong men ett lån till sociedad är spännande med. Säljer vi honom blir jag riktigt besviken.

hur länge har du varit dortmund fan?? med tanke pa din inside info??
Citera
2019-06-11, 08:24
Medlem
En läkarundersökning återstår sen ska det vara klart med Sociedad. 10 miljoner euro. Billigt, för billigt.

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/headlines/2019/06/11/isak-varvad-lakarundersoks-i-dag/
Senast redigerad av aju1891 2019-06-11 kl. 08:26.
Citera
2019-06-11, 08:42
Bannlyst
Isak har ju guldläge att ta en förstaplats. Berg måste ju vara blan de sämre forwards i modern tid.

Berg har ju säkert blivit mångmiljonär i ngt arabland men det har ju inte gynnat hans fotboll
Citera
2019-06-11, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Som vanligt så är Luzern helt ute och cyklar vad gäller Isak. Isak gjorde mål igår men inte så mycket mer, Berg var klart bättre. Guidetti gjorde dock ungefär vad han brukar göra. Sprang.
Jag e ju den som hela tiden undrat vilken klubb som isak skall välja och alla i tråden har hävdat att bvb äger isak o willem2 kan inte sälja. Ganska knäppa uttalanden då isak e körd i bvb och det var uppenbart att de ville bli av med honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in