2019-08-13, 01:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoist
Asså denna noid är psykadelisk och är starkare än något annat jag testat. Och jag har testat det mesta ärligt talat. Läskigt bara att det varit flera dödsfall på denna.
De flesta av de nyare noiderna som jag testat har alla varit mer trippy än vad hallucinogener är. Noiderna är mer som psykos fast inte riktigt. Och jag har också testat det mesta.
Citera
2019-08-13, 20:13
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
De flesta av de nyare noiderna som jag testat har alla varit mer trippy än vad hallucinogener är. Noiderna är mer som psykos fast inte riktigt. Och jag har också testat det mesta.

Provat 1 noid det senaste året. Fick kramanfall. Rekommenderar inte detta till någon. Så väl som att andra noider såklart kan vara mindre skadliga än andra.
Citera
2019-08-14, 00:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Provat 1 noid det senaste året. Fick kramanfall. Rekommenderar inte detta till någon. Så väl som att andra noider såklart kan vara mindre skadliga än andra.
Har helt slutat med noiderna. Blev mest ångest och psykos efter de senaste gångerna som jag tog det. Gammalt tillbaka var det kul och härliga rus, men nu är det bara skit. Och farligt också för den delen.
Citera
2019-08-14, 19:07
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Har helt slutat med noiderna. Blev mest ångest och psykos efter de senaste gångerna som jag tog det. Gammalt tillbaka var det kul och härliga rus, men nu är det bara skit. Och farligt också för den delen.

Bra att du håller dig borta. Man vet ju som sagt aldrig vad som väntar för bieffekter. Röker ni vanligt gräs numera?
Citera
2019-08-15, 00:14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Bra att du håller dig borta. Man vet ju som sagt aldrig vad som väntar för bieffekter. Röker ni vanligt gräs numera?
Ja, skönt att slippa skiten. Några bieffekter har jag inte märkt direkt, har då ändå rökt som värst varje dag i ca 5 . 6 år något sådant. Var ett tag sedan nu som jag slutade med det hela. Röker hellre gräs, eller egentligen tar vad som helst bara det inte är noiderna.
Citera
2019-08-17, 19:10
Medlem
Vill inte puffa upp denna men funderar på att köpa ett g. Är de värt att köpa? Har inte rökt noid på ca 1år
Citera
2019-08-20, 18:19
Medlem
dreamarics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoureDoneKiddo
Kanonbra. Blanda ca 0.2 pulver med en halv cigg om du vill bli halvbäng, annars ta mer. (skämt)

Eller gör det inte förresten, jag har ingen aning om vad jag talar om.

Men ta det jävligt lugnt iallafall, börja med mindre än vad du tror och testa dig fram.

Tragiskt när vanlig CB Inte duger pga samhällets syn på det.

Återigen, var försiktig kompis.

Rekommenderar pipa där du kan ladda en svag mix och känna efter för varje bloss, ta hellre ett för lite än ett för mycket.

Senast jag rökte så uppnådde jag rus på 1-2 bloss, tog jag ett tredje låg jag utslagen på golvet och funderade på jag skulle dö.

Det är en vidrig skillnad i potens i dessa kemikalier.

är de så starkt i dag? sjukt när de där kom till svergie helt annat idag håller mig te cannabis inge fel på de men kemikalier fyfan aldrig igen fyfan vilken avtänning de va på de säger ba nej fyfan
Citera
2019-08-20, 20:34
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ja, skönt att slippa skiten. Några bieffekter har jag inte märkt direkt, har då ändå rökt som värst varje dag i ca 5 . 6 år något sådant. Var ett tag sedan nu som jag slutade med det hela. Röker hellre gräs, eller egentligen tar vad som helst bara det inte är noiderna.

Skönt att du kunde ta dig ur. Bieffekterna är hemska! Mardrömmar och lyckades även få kramp av någon noid jag sist rökte.. Då rökte jag bara dagligen i någon vecka. Tänkte precis som många i tråden. Att ersätta det mot cb för att undvika upptäckt via urinprov. Men det gick ju åt helvete.
Citera
2019-08-22, 19:58
Medlem
Alltså, har jag bara haft tur, eller har ni andra haft otur?
Jag har aldrig någonsin krampat eller nåt på nån noid alls. Inte hittills iaf

Har varit av o på på dom sakerna ända sedan genie, spice-/silver/gold/diamond tiden?

Sjuuka avisar har jag såklart haft, men inget som påminner om det många på fb beskriver?
Citera
2019-08-23, 19:34
Medlem
Undrar detsamma som Kadjinah !

Har bara hört folk ha som värst "vanlig användning" på Syntetiska cannabinoider .

Nyfiken , Hur mycket har ni tagit konsumerat på 1 vecka / 1 månad ? Vad var blandningen på ?

PS NR 1: Känner mig lite nedstämd utav att läsa alla inlägg där "ni" gnäller om att Syntetiska Cannabinoider är "gift" / "Skit" etc .. och "hur mycket bättre dem var förr" . Syntetiska cannabinoider är relativt säkra substanser om man ser till Hur MÅNGA SOM BRUKAR DEM OCH INTE HAR PROBLEM MED DEM .

PS NR 2 : jag misstänker att det inte är något fel på cannabinoider i sig , utan på den enorma övertdosen som brukar vid förtäring utav t.ex : 4F-ADB . 4F-ADB ÄR AKTIV i 1 TIONDELS MILLIGRAM (om jag förstår informationen på Internet korrekt det vill säga ) 1 MILLIGRAM DELAT I 10 STYCKEN SEPARATA HÖGAR DET VILL SÄGA och ni konsumerar 1-2Mg per dos ungefär ..vilket som kan misstänkas vara mindre bra.. det är liksom..Väldigt-väldigt mycket .. (Eller ?)
(! FEED BACK UPPSKATTAS !)
Citera
2019-08-24, 02:45
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Skönt att du kunde ta dig ur. Bieffekterna är hemska! Mardrömmar och lyckades även få kramp av någon noid jag sist rökte.. Då rökte jag bara dagligen i någon vecka. Tänkte precis som många i tråden. Att ersätta det mot cb för att undvika upptäckt via urinprov. Men det gick ju åt helvete.

För mig var det rätt lätt att sluta, speciellt när ruset blev mer pscho och i stort sätt bara gav ångest. Men visst är glad att jag slutade med skiten, fast det som fanns förr var ju underbart och riktigt avkopplande att röka efter en tung arbetsdag. Förstår att många röker noiderna för att klara sig från pissprov, men ruset är ju inte särskilt likt cannabis alls egentligen. Tycker det är mer likt dissociativa droger eller liknande. I alla fall det senaste som jag rökte, för det var sjukare än allt annat jag tagit tidigare och jag har testat nästan allt som finns.
Citera
2019-08-24, 02:50
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kadjinah
Alltså, har jag bara haft tur, eller har ni andra haft otur?
Jag har aldrig någonsin krampat eller nåt på nån noid alls. Inte hittills iaf

Har varit av o på på dom sakerna ända sedan genie, spice-/silver/gold/diamond tiden?

Sjuuka avisar har jag såklart haft, men inget som påminner om det många på fb beskriver?

Jag har inte heller märkt några bieffekter har väl svimat av en gång eller liknande. Har också rökt sedan de första fanns. Rökte väl varje dag i ca 5 - 6 år, men inga direkta bieffekter. Tycker bara att de senaste noiderna har gett ett sådant pschorus och ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in