Citat:
Det är trist att SD tog emot en person som Reslow med öppna armar och dumpade Kent Ekeroth
I belysning av det Kent Ekeroth uträttat tidigare, och med den erfarenheten han har av en orättfärdig rättegång och dom i tingsrätten var det ett stort misstag att göra sig av med honom. Det var ett praktexempel på hur det kan gå när vidrig bevisning och partisk bevisvärdering tillämpas i en svensk domstol. Med denna erfarenhet hade Kent Ekeroth varit en tillgång för vilket parti som helst, och särskilt för SD, i det fall SD har en seriös syn på rättsfrågor.
Reslow är ohederlig och korkad som trodde att han kunde komma undan i ett parti som SD, som granskas särskilt noga av media i dessa tider, där varje mandat räknas. Vi har sett dessa granskningar av politiker, fackföreningspampar och andra parasiter, gång efter gång, och konstigt att de aldrig lär sig, eller tror att just de kommer komma undan.
Vi behöver modiga politiker i Sverige som genom lagstiftning tvingar domstolar och myndigheter att ta legaliteten i sina beslut på blodigt allvar. Det skulle minska orättfärdiga domar och beslut från Migrationsverket där folk utan lagliga asylgrunder stannar i landet.
SD dumpade Kent Ekeroth, men en tjuv var han inte!
Den viktigaste frågan som uppkommer är om en ohederlig politiker som inte kan se skillnad på mitt och ditt, har någon som helst trovärdighet i rättsfrågor!
Om Patrick Reslow vid någon tidpunkt tyckte dessa resor och hotell med familjen tillkom honom, utan att han själv kan betala för det, så är det något allvarligt fel på honom. Min slutsats är att han kan noll juridik.
I belysning av det Kent Ekeroth uträttat tidigare, och med den erfarenheten han har av en orättfärdig rättegång och dom i tingsrätten var det ett stort misstag att göra sig av med honom. Det var ett praktexempel på hur det kan gå när vidrig bevisning och partisk bevisvärdering tillämpas i en svensk domstol. Med denna erfarenhet hade Kent Ekeroth varit en tillgång för vilket parti som helst, och särskilt för SD, i det fall SD har en seriös syn på rättsfrågor.
Reslow är ohederlig och korkad som trodde att han kunde komma undan i ett parti som SD, som granskas särskilt noga av media i dessa tider, där varje mandat räknas. Vi har sett dessa granskningar av politiker, fackföreningspampar och andra parasiter, gång efter gång, och konstigt att de aldrig lär sig, eller tror att just de kommer komma undan.
Vi behöver modiga politiker i Sverige som genom lagstiftning tvingar domstolar och myndigheter att ta legaliteten i sina beslut på blodigt allvar. Det skulle minska orättfärdiga domar och beslut från Migrationsverket där folk utan lagliga asylgrunder stannar i landet.
SD dumpade Kent Ekeroth, men en tjuv var han inte!
Den viktigaste frågan som uppkommer är om en ohederlig politiker som inte kan se skillnad på mitt och ditt, har någon som helst trovärdighet i rättsfrågor!
Om Patrick Reslow vid någon tidpunkt tyckte dessa resor och hotell med familjen tillkom honom, utan att han själv kan betala för det, så är det något allvarligt fel på honom. Min slutsats är att han kan noll juridik.
Det är makalöst att skattetjuven och storfifflaren Patrick Reslow har en position som "untouchable" i den giriga SD-riksdagsgruppen som bara bevakar sina inkomster på 66.000 i månaden och skiter i sina väljare och vad de tycker om att slösa med skattemedel.
Jag tycker Jimmys ickeagerande i frågan är mycket talande. Men så tjänar däremot Jimmy 1,2 miljoner också vilket är lika mycket som statsministern. Tiden ägnar han tydligen åt med att knulla runt med olika groupies i Sölvesborg när han inte går på gayklubb i Stockholm eller inspekterar Jonas Millard-certifierade betalsyltor i Thailand.
Reslow är den sämsta företrädare för SD som de rimligtvis borde önska sig, men kommer självklart att bli ett slagträ i extravalrörelsen. Ett öppet mål för de andra partierna för att dra SD i smutsen.
Jag tror att Reslows uteslutning eklateras samma dag som extravalet är ett faktum eller dagen efter.
Om han finns med på valsedlarna inför extravalet bekräftar det den allmänna mentala härdsmältan i SDs partitopp. Men de verkar inte veta vad de gör oaktat.
Reslow måste bort om de ska låtsas vara skuggan av seriösa i extravalet.
Patrick Reslow är en simpel tjuv och borde inte representera folket, inte ens som företrädare för det sämsta partiet.