2019-06-03, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Om tjejer över 30 är fula, så kan du väl bara gå på utseendet när du är ute.
Du vet att över 30 är fula och under är snygga.

Vad tjejer tycker? Jo de tycker att äldre killar är mer spännande och snyggare, men detta gäller i barna och tonåren.
En 13 årig tjej tycker ofta om fler 14 åriga killar än jämngamla eller yngre.
En 16 åring 18-20 åriga killar.
En 19 åring tycker om 21-23 åriga killar.
En 25 åring kanske tycker om 25-30 åriga.
EN 20 åring vill inte ha 40 åringar (om hon inte har dadyissues)
En 30 åring som redan är för gammal för 40 åriga killar vill inte ha 40+ män.

Det är därför dt ser ut som det gör på dejtingmarknaden, både män och kvinnor är för gamla, kvinnor under 25 på dejtingsajter har män i alla åldersgrupper som raggar och de hinner inte leta fram rätt person då män från 20-70 skriver.

Sen klagar män på att kvinnor väljer invandrare, men dessa kvinnor är under eller över 25 och inte eftertraktade av svenska killar.

Alltid intressant att höra från tjejs sida, så tack.
Citera
2019-06-03, 09:43
Medlem
Clawdices avatar
De anser det vara deras ansvar att förstöra allt som är naturligt.
Vad de borde göra är att kritisera det moderna samhället.

Det är naturligt att män i fertil ålder vill ha en kvinna som är i sina bästa år och som inte legat med halva stan. Män som är 25-35 och tjejen 18-20 är fullständigt normalt och har varit i alla tider. Det är den instinkten som driver oss.

Att man däremot bara vill ha unga tjejer för sex är en konsekvens av dagens dekadenta samhälle.

Kolla dock på skribenten, hon kan få VEM hon VILL, enkom p.g.a sitt utseende. Det här är bara slaskmedia från sin vanliga sida.
Citera
2019-06-03, 10:11
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast män över 45 är fan inte mycket att ha och spermiekvalitén är försämrad. Hur många vill egentligen skaffa barn med en 10-20 år äldre man? Han blir gammal trött och tråkig långt innan man själv börjar tackla av.

Det finns så otroligt få snygga silverrävar. Hur ska vi få män att förstå detta?

Bukmagar och manboobs fyfan, män måste ta hand om sig bättre om de ska vara något att ha längre upp i åren.

Dessutom är denna tråden bara en upprepning av Skogsvatte's TS. Börjar antifeministerna få ont om ämnen, är det mesta redan uppkräkt?
Trams. Du har helt fel för dig och som lekman eg. lek-kvinna, har du inget att komma med. Mäns spermier i 45 års ålder motsvarar kvinnans ägg i 30 års ålder. Därmed en perfekt match. En kvinna i 35 års ålder motsvarar spermier på en man i 55-60 års ålder. Få din fakta rätt nu lilla vän (idiot).
Citera
2019-06-03, 10:16
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
De anser det vara deras ansvar att förstöra allt som är naturligt.
Vad de borde göra är att kritisera det moderna samhället.

Det är naturligt att män i fertil ålder vill ha en kvinna som är i sina bästa år och som inte legat med halva stan. Män som är 25-35 och tjejen 18-20 är fullständigt normalt och har varit i alla tider. Det är den instinkten som driver oss.

Att man däremot bara vill ha unga tjejer för sex är en konsekvens av dagens dekadenta samhälle.

Kolla dock på skribenten, hon kan få VEM hon VILL, enkom p.g.a sitt utseende. Det här är bara slaskmedia från sin vanliga sida.
Nä nej. Hon kan inte få mig. Tro mig.
Citera
2019-06-03, 10:54
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Nä nej. Hon kan inte få mig. Tro mig.
Det klart att det finns amishfolk och dylikt som skulle tacka nej. Jag är inte heller intresserad av att ha en pk-skribent som anser att kön är en social konstruktion eller dylikt.

Men hon kan få det hon faktiskt vill ha, vilket säkerligen är någon innerstads-hen, som är relativt fit men också godhetssignalerar och "jobbar" som inspiratör.
Citera
2019-06-03, 10:57
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Det klart att det finns amishfolk och dylikt som skulle tacka nej. Jag är inte heller intresserad av att ha en pk-skribent som anser att kön är en social konstruktion eller dylikt.

Men hon kan få det hon faktiskt vill ha, vilket säkerligen är någon innerstads-hen, som är relativt fit men också godhetssignalerar och "jobbar" som inspiratör.
Coolt berätta mer om din amish-stil. Jag är genuint intresserad.

I min närhet hade hon kunna få 2 individer kanske (desperata män som bara vill, HA EN PUSSY). Majoriteten hade inte varit intresserade av denna idiot och självfallet är det inte baserat på utseendet utan på personligheten. Men det går hand i hand. En snygg tjej med usel egopersonlighet kan ju maskera personligheten på en bild, men inte ens detta går, ofta får de lite rynkor kring mun och helt fel ställen, på första dejten är det nog kört att dölja en så trasig personlighet.
Citera
2019-06-03, 13:14
Avslutad
Citat:

Enbart amishfolk och dylikt skulle tacka nej? Har du ingen som helst självrespekt som inte klarar av att nobba fitta? Inte undra på att random regnbågsfetto på Tinder har självförtroende som en världmästare när såna som du kryper på kommando. Vilken sorglig jävel...
Citera
2019-06-03, 13:34
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Om tjejer över 30 är fula, så kan du väl bara gå på utseendet när du är ute.
Du vet att över 30 är fula och under är snygga.

Vad tjejer tycker? Jo de tycker att äldre killar är mer spännande och snyggare, men detta gäller i barna och tonåren.
En 13 årig tjej tycker ofta om fler 14 åriga killar än jämngamla eller yngre.
En 16 åring 18-20 åriga killar.
En 19 åring tycker om 21-23 åriga killar.
En 25 åring kanske tycker om 25-30 åriga.
EN 20 åring vill inte ha 40 åringar (om hon inte har dadyissues)
En 30 åring som redan är för gammal för 40 åriga killar vill inte ha 40+ män.

Det är därför dt ser ut som det gör på dejtingmarknaden, både män och kvinnor är för gamla, kvinnor under 25 på dejtingsajter har män i alla åldersgrupper som raggar och de hinner inte leta fram rätt person då män från 20-70 skriver.

Sen klagar män på att kvinnor väljer invandrare, men dessa kvinnor är under eller över 25 och inte eftertraktade av svenska killar.

Lite deprimerande läsning, men ganska så sant. Det är därför som sexliberalismen och knulla runt medan du kan tänkandet bland både kvinnor och män kommer sluta i katastrof för vår folk.

Folk måste ju binda sig i sin peak, det var så naturen skapade oss.

Köttmarknaden är tragisk, och visst är jag en del av din cyniska ekvation (och yes, har fortfarande svårt att själv binda mig).
Citera
2019-06-03, 13:55
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Enbart amishfolk och dylikt skulle tacka nej? Har du ingen som helst självrespekt som inte klarar av att nobba fitta? Inte undra på att random regnbågsfetto på Tinder har självförtroende som en världmästare när såna som du kryper på kommando. Vilken sorglig jävel...
Det är mer sorgligt med folk som inte kan läsa eller förstå det de just läst. Jag själv är väldigt kräsen, men jag behöver ju inte vara dum i huvudet för det. Tjejer som ser bra ut och tycker rätt får utan tvekan det de vill ha. Att du inte vill ha henne och att hon inte vill ha dig förändrar ju inte den saken.
Citera
2019-06-03, 14:13
Avslutad
Citat:
Det är mer sorgligt med folk som inte kan läsa eller förstå det de just läst. Jag själv är väldigt kräsen, men jag behöver ju inte vara dum i huvudet för det. Tjejer som ser bra ut och tycker rätt får utan tvekan det de vill ha. Att du inte vill ha henne och att hon inte vill ha dig förändrar ju inte den saken.
Du borde vara tillräckligt världsvan för att begripa att det en kvinna inte kan få är det hon allra helst vill ha. Du skrev att hon kan få vem hon vill, vilket inte är korrekt, men om det inte var vad du menade så har jag inga problem med att släppa frågan.
Citera
2019-06-03, 14:20
Medlem
Är avel och knulla det enda centrala i ett förhållande eller? Vad har jag missat?

Många incels i tråden också som precis har lärt sig ordet ”kukkarusell”, lite gulligt. Inne på Flashback och hatar kvinnor mellan porrsessionerna. Fräscht. Ta och skjut er istället om ni är så olyckliga och arga över att kvinnorna inte kommer och knackar på dörren
Citera
2019-06-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Trams. Du har helt fel för dig och som lekman eg. lek-kvinna, har du inget att komma med. Mäns spermier i 45 års ålder motsvarar kvinnans ägg i 30 års ålder. Därmed en perfekt match. En kvinna i 35 års ålder motsvarar spermier på en man i 55-60 års ålder. Få din fakta rätt nu lilla vän (idiot).

Har du något belägg för det du påstår? Någon källa?

Jag tycker att män och kvinnor åldras ganska lika. Män i 35-års åldern ser ut som den ålder dom är i, precis som kvinnor, och forskning visar att riskerna för vissa sjukdomar och funktionsnedsättningar hos barnet (som tex autism och schizofreni) ökar i takt med stigande ålder hos pappan.

Naturligtvis kan man bli kär i någon som är både yngre eller äldre än en själv, men dom flesta har ju sitt primära fokus på att hitta någon kring sin egen ålder. När kvinnor är fria att välja själva så väljer dom i regel någon som är i ungefär samma ålder som dom själva är i. Det finns statistik som visar att detta stämmer. Att människor reagerar negativt över 35-åringar som jagar 18-åringar är fullt förståeligt. Det blir i regel en stor obalans i förhållandet och alla förstår att det med stor sannolikhet bara handlar om sex och en vilja att styra och kontrollera kvinnan/tjejen. En annan aspekt är ju om något fattas mannen - är han efter på något vis som vill umgås med en så ung tjej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in