2019-06-02, 21:17
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladaGurra
Leonardo DiCaprio gör det alla män innerst inne vill men inte kan.
https://i.imgur.com/8IrmSgc.jpg
Jävlar vilken legend!! all cred till den jäveln DiCaprio hahah
Citera
2019-06-02, 21:21
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Enligt vem? Dig?`

Jävla lögn och ursäkt att dra "Äsch, palla ragga på en tonåring, de har ju inget att komma med personligt jööööö"

Här har du en liten dos verklighet, INGEN kvinna har något att komma med. De är inte originella för fem öre.
Så jävla sant detta! Tjejer ska hålla käften! Tjejer även efter 25 år är fast i högstadiehjärnan:

Jag vill ha en lång kille
Citera
2019-06-02, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Lilla Jenny, du varken gnyr och savar när du tycker att skönt, lider du av vestibulit månne?

Är du diagnostiserad och inlåst?
Citera
2019-06-02, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Och? Vad har Fritzl med något att göra? Han drack förmodligen mjölk också.

Vilken mjölk?
Citera
2019-06-02, 22:20
Medlem
Jag har inte följt tråden. Men det är väl OK om yngre eller medelålders tjejer blir tillsammans med äldre män.

Kärleken har inga åldersgränser och finns inte kärlek vill den unga tjejen ha tillgång till det feta bank-kontot och det är väl inte fel?

Allting har sitt pris. Det finns ju dessutom gamla kärringar som reser till Afrika för att vara tillsammans med unga negrer och även riktiga häxor här hemma som gillar unga invandrare.

Vi kan inte lägga oss i folks privatliv.
Citera
2019-06-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast män över 45 är fan inte mycket att ha och spermiekvalitén är försämrad. Hur många vill egentligen skaffa barn med en 10-20 år äldre man? Han blir gammal trött och tråkig långt innan man själv börjar tackla av.

Det finns så otroligt få snygga silverrävar. Hur ska vi få män att förstå detta?

Bukmagar och manboobs fyfan, män måste ta hand om sig bättre om de ska vara något att ha längre upp i åren.

Dessutom är denna tråden bara en upprepning av Skogsvatte's TS. Börjar antifeministerna få ont om ämnen, är det mesta redan uppkräkt?

Jag har då en annan upplevelse än det du antar.

Däremot tror många tjejer att dom är mer attraktiva på marknade än dom är bara för att dom har lättare att få ett ragg vilket vilseleder många att tro dom har kontroll över sitt singelliv och menar att dom väntar på den rätta vilket i flesta fall aldrig kommer dyka upp.
Kolla en dejtingsexajt där feta tjejer oftas skriver att dom vill träffa män med snygga kroppar. Förekommer säkert men det brukar sluta med nån på sin egen nivå i slutändan.
Citera
2019-06-02, 23:05
Medlem
YP4XQs avatar
Varför får folk inte göra vad fan de vill...?? Det ska väl hon skita i, det finns folk för allt, unga som äldre bruna som lila.
Citera
2019-06-03, 00:58
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Ja, så skriver en 30 något bloggerska i Metro som saknar dagarna då hon blev uppvaktad och flörtad med av män. De flesta kvinnor förstår ju underförstått att deras bäst-före-datum går ut runt 25 års strecket men efter nästan ett decennium av kukkarusell och "hitta sig själv" så kommer det som en käftsmäll likväl.

Det hela är ganska så jävla simpelt, män föredrar yngre kvinnor, det handlar om fertilitet, en ung kvinna är biologiskt mer anpassad att föda mer barn än en äldre, inget nytt under solen.. men feminismen och populär kultur får kvinnor att tro att män kommer vilja ha de för alltid.

Artikeln i fråga;
https://metro.co.uk/2019/05/28/responsibility-call-older-guy-9700375/

Vad kan vi göra för att få kvinnor att förstå att de duger endast för att föda barn och de gör detta under en viss tid?

Kan de förstå?

Är det inte dags att vi omyndigförklarar kvinnor och tar tillbaka patriarket?

Det är er jävla svennejävlars fel att ni har lämnat tradition och föreskrifter från förr. Så går det när ni gett kvinnorna massa rättigheter, strävar efter jämställdhet och regnbågskalas. Ärligt talat tror jag inte att det går att göra något åt saken. Ni är en utdöende ras och jag hoppas att det går fort så att inte fler folkgrupper hinner ta efter era tokigheter. Ni får bli ett skräckexempel.
Senast redigerad av undercover-racist 2019-06-03 kl. 01:03.
Citera
2019-06-03, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blåtå
Äldre kvinnor vill försvara sina revir?

Sjuka fenomen tas upp men är det hela bilden? Män gifter sig med tjejer i låga åldrar världen över.

Det biologiska är den största faktorn sen kanske knullibralism och friknullfeminism gjort tjejerna galna och männen giftiga.
Skulle hororna tänkt på innan de dissade jämngamla och yngre från högstadiet fram tills de blev trettio och hävdade hur jävla mogna de är och hur män mognar minst tio år senare.
Citera
2019-06-03, 01:34
Medlem
DeMo_Ds avatar
Testonivån kan man få justerad av läkare.
Citera
2019-06-03, 02:39
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanzal
Hur gammal är du? Jag tyckte kanske lite samma när jag var yngre men nu skulle jag undra varför min vän vill ha en så ung tjej, det vore superobehagligt.

Det är inte väsentligt, jag vill bara höra _varför_ du tycker som du gör? Kan du på ett bra sätt förklara hur du resonerar..

Hur jag än vrider och vänder på det så ser jag inte hur det hade varit bättre för båda iblandade om en stadig och säker 25+ man väljer att stadga sig med en kvinna som är 15+, mentalt är kvinnan kvar i den åldern resten av livet, allt annat är erfarenheter..

Women are . . . big children all their life--a kind of intermediary stage between the child and the full-grown man.

- Arthur Schopenhauer.

"The relation of male to female is by nature a relation of superior to inferior and ruler to ruled."

- Plato.

"Women and men have the same nature in respect to the guardianship of the state, save insofar as the one is weaker and the other is stronger."

- Aristoteles.

Män leder, kvinnor följer. Det är väl ändå än mer logiskt att Män i 25+ åldern kan leda en kvinna betydligt bättre än en i samma ålder som den unga kvinnan?
Citera
2019-06-03, 05:43
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladaGurra
Leonardo DiCaprio gör det alla män innerst inne vill men inte kan.
https://i.imgur.com/8IrmSgc.jpg

Jag måste göra ett sånt där diagram själv, det kommer att bli så brutalt.

Jag tänker aldrig att skämmas för att jag kan, och gör det andra vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in