Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Det är mer än lite underligt att du känner ett sådant hat mot Flashback, och när en sådan önskan att ställa dig på dömda brottslingar, pedofiler och nekrofilers sida, mot Flashback och dess admin.
Vilka prioriteringar gör en sådan som du?
"Okej, 'Nisse' slog ihjäl sin morsa och knullar barn, men han 'näthatar' i varje fall inte på Flashback, så nu ska jag försvara honom med näbbar och klor efter att han försökt få forumet nedstängt då de hade mage att diskutera hans bestialiska handlingar."
Ingen normalt funtad individ förstår hur man kan resonera på det viset. Ingen normalt funtad individ resonerar på det viset.
Vi ska klargöra för oss, pedofiler har störst svängrum har på flashback, ingen människa skulle någonsin få för sig att ha ett delforum för såna skitfolk, bara flashback tänker på det. Vadå, dom ska också få koma till tals, är det jag som nu försvarar dom, eller flashback?
Om vi lämnar dina bästa medlemmar pedofiler ett tag åt sidan, varför ska någon som gjort ett rån på 90- talet än idag få finnas på flashback? Tex Mattias Flink som bytt namn, ska han förföljas av er tills sin död? Men att du är idiot förstår jag bättre nu!