2019-06-02, 19:54
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
.....
Jag gissar på att det var ovanstående påtryckningar som orsakade namnbytet på forumet Pedofili & Hebefili? Hatgruppen lyckades få annonsörerna att inse det osunda i att annonsera på ett pedofilforum?
.....

Det har absolut ingenting med saken att göra. Vi gjorde en omstrukturering av alla forumen som handlar om parafila inslag för att de behövde en uppryckning.
Citera
2019-06-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Det vore intressant att veta, det är hans metoder men samtidigt är han journalist.

Den galna "fotomodellen" Linda, Beckrotskan, det finns fler som hyser stort agg mot flashback och har fört korståg, har dom gett upp eller finns dom bland dessa grupper?

Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Såklart Jagärhär och Batikkärringarna är inblandade på ett hörn..
Ja det verkar vara en riktigt ohelig allians utan dess like!
Citera
2019-06-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Olagliga metoder för att döda flashback? Det är så att flashback själv tar död på sig. Dom gör saker dom inte har rättsligt rätt till.

När admin har svarat på min fråga om ifall det har rätt att hänga ut människor kan vi diskutera vidare, flashback har inte ens utgivninsbevis för det första.
Vad menar du att flashback hänger ut någon? Admin skriver bara ut en massa helt vanliga förnamn och outar inte någon om man inte känner till en massa andra pusselbitar

Att Runar mfl nämns med efternamn det är inte att outa ngn pga att dem är kändisar, de får leva med att det går en massa rykten

Nekrofilkvinnan förstår jag vem det är det var väldigt uppmärksammat för några år sen. Så hennes pappa använder tveksamma metoder för att stänga ner de som skriver om det

Bra att dessa samhällets fiender o mörkermän uppmärksammas men jag vill att gammelmedia ska granska det oxå
Citera
2019-06-02, 19:57
Medlem
HerrMannlichtManns avatar
Ja, med tanke på vilka patetiska troll som sitter här inne så tycker jag de har helt rätt till sitt hat
Citera
2019-06-02, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det är mer än lite underligt att du känner ett sådant hat mot Flashback, och när en sådan önskan att ställa dig på dömda brottslingar, pedofiler och nekrofilers sida, mot Flashback och dess admin.

Vilka prioriteringar gör en sådan som du?

"Okej, 'Nisse' slog ihjäl sin morsa och knullar barn, men han 'näthatar' i varje fall inte på Flashback, så nu ska jag försvara honom med näbbar och klor efter att han försökt få forumet nedstängt då de hade mage att diskutera hans bestialiska handlingar."

Ingen normalt funtad individ förstår hur man kan resonera på det viset. Ingen normalt funtad individ resonerar på det viset.

Vi ska klargöra för oss, pedofiler har störst svängrum har på flashback, ingen människa skulle någonsin få för sig att ha ett delforum för såna skitfolk, bara flashback tänker på det. Vadå, dom ska också få koma till tals, är det jag som nu försvarar dom, eller flashback?

Om vi lämnar dina bästa medlemmar pedofiler ett tag åt sidan, varför ska någon som gjort ett rån på 90- talet än idag få finnas på flashback? Tex Mattias Flink som bytt namn, ska han förföljas av er tills sin död? Men att du är idiot förstår jag bättre nu!
Citera
2019-06-02, 19:59
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POLlS
Ni förstår väl att Admin skiter ner sig när det handlar om flashback. Han försvarar ju stålarna här, inte er användare. Han ser er som kassakossor, inget annat.
Vilken liten hycklare han är, admin. Han säger sig stå för yttrandefrihet "på riktigt" men begränsar folks yttrandefrihet rejält. Ner med flashback!
Varför skriver du ens här om du tycker det din nolla.
Citera
2019-06-02, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMannlichtMann
Ja, med tanke på vilka patetiska troll som sitter här inne så tycker jag de har helt rätt till sitt hat

Helt rätt, dom har trollen som tror att dom ska rädda Sverige via flashback.
Citera
2019-06-02, 20:01
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Inte för att spela djävulens advokat, men det är varken olagligt eller omoraliskt att utöva påtryckningar på Flashbacks annonsörer. Ingen har per automatik rätt till intäkter från annonser. Något som länge drabbat vänstertidningar då annonsörer för storföretag inte gärna vill annonsera i tidningar som propagerar för kapitalismens avskaffande! Om det värsta denna "hatgrupp" gjort är att de försökt övertala annonsörer att sluta annonsera på Flashback då tycker inte jag admin har särskilt mycket att komma med...

Jag gissar på att det var ovanstående påtryckningar som orsakade namnbytet på forumet Pedofili & Hebefili? Hatgruppen lyckades få annonsörerna att inse det osunda i att annonsera på ett pedofilforum?

Och återigen, inte för att spela djävulens advokat, men en del personer har blivit orättvist uthängda på Flashback. Bland annat den där tjejen som syns i en mobilkameravideo där någon står och pissar henne i ansiktet. Hon ville få sin tråd raderad då den orsakade henne otroligt mycket skit. Jag tycker absolut inte att Flashback ska censureras, men jag kan ha förståelse för deras perspektiv!

Klart det inte är. Men det intressanta är när vänstern gnäller över påverkansoperationer samtidigt som de sysslar med detsamma.
Citera
2019-06-02, 20:02
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
jag har skärmdumpar på exakt varje inlägg i det forumet.
Hur fick du tag på det ? med en rat eller ?
Citera
2019-06-02, 20:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Sån är admin, man ska bara ge han en klapp på ryggen och hålla med han annars är man troll och får en KFK. Men du har rätt, han är så svinig att bara hans anhängare håller med om han.

När lexbase kom som ny site blev medlemmarna här rasande för att deras namn var sökbar, sen kom mrkoll upp och meldemmarna blev rasande igen. Men när flashback hänger ut människor så är det ingen som vågar ta upp den, kanske mest viktigaste frågan.

Du har missförstått något. Eller allt. Vi på forumet var de största anhängarna till Lexbase. Äntligen kunde vi fixa fram Ahmeds domar enkelt.
Citera
2019-06-02, 20:04
Medlem
SalaciousCrumbs avatar
Citat:
Precis, och flashback har blvit ett farligt ställe att skriva på. Någon kommer fram här och säger, det kommer inte drabba mig men oops så är användaren med namn, adress och användarnamn uthängda.
Men vem är det som generellt har gjort fel från början? Den som utfört ett brott eller som har haft ett väldigt klandervärt beteende eller de som skriver om denna person? Eller är det enligt dig de som tillåter att det skrivs om denna som ska hängas i gryningen? Då har vi flyttat skulden väldigt många steg från ursprungssyndaren. Bekvämt.

Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Är det inte lite hyckleri att du samtidigt själv gömmer dig bakom ett anonymt nickname? Alltid coolt att hänga ut människor samtidigt som man själv är anonoym...
Jag har aldrig sett "Flashback" hänga ut personer. Jag har däremot sett användare göra det. Det är väl en jävla skillnad.
Citera
2019-06-02, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Du har missförstått något. Eller allt. Vi på forumet var de största anhängarna till Lexbase. Äntligen kunde vi fixa fram Ahmeds domar enkelt.

Får du faktiskt gå tillbaks i historien och läsa tråden. Sitta ljuga är inte okej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in