2019-06-02, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Haha, vad i helvete?

Vem fan är denna snubbe egentligen? Han måste ju vara helt sönderpantad.

Han är bajspackare, hatar "nazister", men han gillar tredje riket.

Han måste ju trolla?
Äh, det kan ju handla om nån hårdhomoSS-fetisch också?
Citera
2019-06-02, 19:05
Medlem
Knivur-273s avatar
Här finns väl inte brist på dataexperter. Några kunde väl förhäxa deras datorer, eller något annat lustigt upptåg. Jag ger inga förslag, eftersom det skulle kunna kallas stämpling till si eller så.
Senast redigerad av Knivur-273 2019-06-02 kl. 19:11.
Citera
2019-06-02, 19:08
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Haha, vad i helvete?

Vem fan är denna snubbe egentligen? Han måste ju vara helt sönderpantad.

Han är bajspackare, hatar "nazister", men han gillar tredje riket.

Han måste ju trolla?

Luktar Stockholms syndrom, lite som när de där Judarna skrev porrnoveller om Tyska soldater som våldtog Judinnor som senare blev bästsäljare i Israel.
Citera
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Vem är det som har påstått att detta är en vänstergrupp?
Nä, det är nog snarare en bunt rättshaverister. Av varierande politisk åskådning. Just Runar är s k högerkristen är min uppfattning av att ha följt honom några år.
Citera
Medlem
SalaciousCrumbs avatar
Om det är de jag tror att det är så har de under flera år ägnat sig åt att hänga ut människor som inte tycker som dem samt kontaktat deras arbetsgivare, familj med mera. Riktiga jävla kackerlackor. De har en verksamhet som riktar in sig på att göra exakt det som vissa av de absolut värsta dreven här gör, plus lite till, i ett försök att tysta Flashback... Dessutom gärna mot helt andra personer än de som varit inblandade i deras jävla kaos till liv, om jag förstått det rätt.

Jävligt bakvänt tänkande som påminner om barns logik. "Den där killen kastade sand på mig så därför har jag rätt att kasta sten tillbaka på alla andra barn i sandlådan".

Har länge funderat över varför det inte har stått något om dem här.
Senast redigerad av SalaciousCrumb 2019-06-02 kl. 19:11.
Citera
2019-06-02, 19:09
Medlem
Deras hot mot journalister på olika mediebolag tyder alltså på att det försiggår riktig journalistik där i landet. Intressant! Jag som trodde Janne Josefsson på SVT var den enda riktiga journalisten kvar i Sverige!
Citera
2019-06-02, 19:10
Medlem
Moramannens avatar
Vilka serietidningsskurkar! En bajsnazist, en kvinnlig nekrofil och hennes pappa, samt en trio f.d. b-kändisar. Även om det de gör inte är något att skratta åt kan jag ändå inte låta bli att le lite.
Citera
2019-06-02, 19:10
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Det vore intressant att veta, det är hans metoder men samtidigt är han journalist.

Den galna "fotomodellen" Linda, Beckrotskan, det finns fler som hyser stort agg mot flashback och har fört korståg, har dom gett upp eller finns dom bland dessa grupper?

Som admin skrev, det finns Journalister som står på deras sida, typ Aschberg och den där äckliga jäveln på Expressen som åker hem till folk och trakasserar bl.a.

Sen har du Journalister a la Bachir Rabani (Vila i frid) som går/gick emot de.

Så tror jag admin tänker?
Citera
2019-06-02, 19:11
Medlem
Loquitas avatar
Är det endast s.k b-kändisar och brottslingar med tveksam karraktär med i gruppen eller är det vanliga svenssons också?
Citera
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Du snackar om att dom har utfört DDoS attacker mot flashback, men sen kommer jag ihåg att det inte var så länge sen man utförde raider från flashback mot andra siter? Minns du det, är det inte lite dubbelmoral nu?

Det minns jagt, då det var jag som stoppade dem.
Detta är exempelvis vad jag skrev för snart nio år sedan:

"Yttrandefriheten innebär att man även ska få ha åsikten att den bör begränsas eller avskaffas. Att tvinga alla människor att underkasta sig Flashbacks syn på yttrandefrihet vore allt annat än fritt.
Raider är till för att sabotera och begränsa vissa gruppers yttrandefrihet, vilket är något Flashback motsätter sig."

(FB) Flashback raidtrådar för att försvara det fria ordet?

admin
Citera
Medlem
Artikel19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Otroligt.

Ifall Facebook bl.a. medvetet underlåter att göra någonting mot denna grupp och står passiva sanktionerar de och möjliggör deras fortsatta aktiviteters som fokuserar på att begränsa yttrandefriheten, och även pressfriheten.

Facebooks aktie lär störtdyka ifall det kommer fram att de medvetet underlåter att göra någonting åt detta.

Facebooks stöd är anmärkningsvärt. De har särkerligen möjlighet att läsa allt i gruppen och borde ha regagerat för länge sedan. Ett tyst medgivande?
Citera
2019-06-02, 19:12
Medlem
DarkwingdDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimsktSverige
Runar verkar dock vara emot vänstern, är det säkert att han är med i en sådan här grupp? Nää det luktar osannolikt.

https://www.facebook.com/Runaroffici...type=3&theater
du länkar till fel konto, han har 2st.

https://www.facebook.com/runar.sogaard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in