2019-06-02, 15:20
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Så sant. Testosteronnivån har börjat sjunka sen flera år tillbaka, låter det sexigt? Nej precis.
Och sexlusten går inte att jämföra med en ung killes vars kuk kan börja stå direkt igen till skillnad från en äldre som gnäller över att han är trött och sen efter en halvtimmes väntan stolt tittar upp på en och säger att kuken nog börjar komma igång igen- vilket den såklart inte gjort utan bara är halvhård innan den slaknar igen.

Vissa killar på Flashback vill så gärna att ingen kille ska titta på en kvinna över 25, men vi alla vet att registrerar sig en 40-årig kvinna på en sexkontaktsajt så får hon massa meddelanden.
Så TS, uppenbarligen förstår inte killar att kvinnor endast duger till att föda barn. Så ska dom omyndigförklaras också?

Men ingen förbjuder det.

Gör som ni vill och låt andra göra detsamma.

Jag förstår att feminister har svårt att acceptera sitt bäst före datum.
Citera
2019-06-02, 15:21
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Så sant. Testosteronnivån har börjat sjunka sen flera år tillbaka, låter det sexigt? Nej precis.
Och sexlusten går inte att jämföra med en ung killes vars kuk kan börja stå direkt igen till skillnad från en äldre som gnäller över att han är trött och sen efter en halvtimmes väntan stolt tittar upp på en och säger att kuken nog börjar komma igång igen- vilket den såklart inte gjort utan bara är halvhård innan den slaknar igen.

Vissa killar på Flashback vill så gärna att ingen kille ska titta på en kvinna över 25, men vi alla vet att registrerar sig en 40-årig kvinna på en sexkontaktsajt så får hon massa meddelanden.
Så TS, uppenbarligen förstår inte killar att kvinnor endast duger till att föda barn. Så ska dom omyndigförklaras också?

Testosteronet hos en frisk 20 åring är runt 10-20% högre än hos en frisk 60 åring. Hur stor sannolikhet har en kvinna som är 60 bast att föda barn kontra en 60 årig man?

Den här "milf" hetsen är enbart pga porren, jag har själv varit med både yngre (hon var 16 jag var 25) och äldre (jag 26 hon 35 med 3 barn) och aldrig i helvete att jag skulle välja "milfen" före den unga, det var enbart p.g.a nyfikenhet och en hög dos desperation (bodde i en liten jävla håla och hade ingen bil då)

edit: Du har inte tänkt att dessa "äldre" män du talar om kanske inte pallar knulla dig för att du har, som tråden handlar om, passerat ditt bäst före datum?
Senast redigerad av pinnpelle88 2019-06-02 kl. 15:27.
Citera
2019-06-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
... Och varför tror du vi tycker kvinnor är vackrare när dom är yngre?
För att de är objektivt vackrare. Slätare hy och tightare kropp som ger ett friskare mer levande intryck.

Citat:
Ursprungligen postat av 2718281828459045
Ett vackert yttre signalerar att kvinnan är fertil (trodde detta var en självklarhet). Det är inte så konstigt att kvinnor som blivit så gamla att de inte kan få barn längre inte heller är särskilt snygga. /facepalm
Fast flickor är ju väldigt vackra även innan de blivit fertila.
Citera
Medlem
messiasibids avatar
Ligger i genetiken då yngre kvinnor utstrålar fertilitet.
Kvinnor däremot ser det dock inte på samma sätt angående män då de i högre utsträckning värderar makt och status hos mannen. Så de reagerar inte på samma sätt då en man åldras som män gör när en kvinna åldras. Kvinnor är mer fokuserade på makt och status och män mer fokuserade på utseende. Relativt sätt prioriterar de olika.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Men ingen förbjuder det.

Gör som ni vill och låt andra göra detsamma.

Jag förstår att feminister har svårt att acceptera sitt bäst före datum.

Helt rätt. Så länge det är lagligt ska inte Ellen Scott eller någon annan lägga sig i.
Citera
2019-06-02, 15:25
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Och ändå har vi den här tråden och feminister som är sekundärkränkta när yngre kvinnor väljer äldre män.

Criiiinge.
Citera
2019-06-02, 15:25
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Internet har nog skapat helt nya scener och marknader ja... de killar som stötte på mycket yngre tjejer var ofta omogna på många sätt. På min tid var det så, men idag finns ett annat svängrum för gränslösheten. Det var strikta koder jag talar om, tro det eller ej.

Om du går tillbaka till det patriarkala 50-talet, var det vanligt att vuxna män stötte på 13-åringar?

Den män som gjorde en sådan grej och blev påkommen blev ju socialt utstött. Alla 13-åriga tjejer hade ju fäder på den tiden.

Men för fan, det är stor skillnad på en 13 årig och en 15 åring, vi har byxåldern vid 15 av en anledning.

Visa lite jävla stake och sluta dra allt till sin spets "Hurr durr gilla unga kvinnor?? 13 åringar!! PEDOOO"
Citera
2019-06-02, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Testosteronet hos en frisk 20 åring är runt 10-20% högre än hos en frisk 60 åring. Hur stor sannolikhet har en kvinna som är 60 bast att föda barn kontra en 60 årig man?

Den här "milf" hetsen är enbart pga porren, jag har själv varit med både yngre (hon var 16 jag var 25) och äldre (jag 26 hon 35 med 3 barn) och aldrig i helvete att jag skulle välja "milfen" före den unga, det var enbart p.g.a nyfikenhet och en hög dos desperation (bodde i en liten jävla håla och hade ingen bil då)

Dags för dig att inse att män inte tänker som du, att kvinnor bara är till för att föda barn. Därför kan även vi äldre välja och vraka, både när det gäller sex och förhållande.
Citera
2019-06-02, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Och ändå har vi den här tråden och feminister som är sekundärkränkta när yngre kvinnor väljer äldre män.

Criiiinge.

Är väl bara bra om kvinnor oavsett ålder med låg sexlust väljer en man med låg sexlust? Så tar vi med hög sexlust dom unga.
Citera
2019-06-02, 15:30
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Dags för dig att inse att män inte tänker som du, att kvinnor bara är till för att föda barn. Därför kan även vi äldre välja och vraka, både när det gäller sex och förhållande.

Hahaha.

Hade vi inte haft preventiv medel så hade det sett helt annorlunda ut, då hade du suttit med 6 barn med 6 olika fädrar och haft mobilen full med dickpicks ditt jävla luder.
Citera
2019-06-02, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Hahaha.

Hade vi inte haft preventiv medel så hade det sett helt annorlunda ut, då hade du suttit med 6 barn med 6 olika fädrar och haft mobilen full med dickpicks ditt jävla luder.

Eftersom jag inte vill ha barn hade jag nöjt mig med smek, avsugningar och analt. Och "luder", säger han som är så desperat att han knullat en trebarnsmorsa. Jag skulle aldrig knulla en trebarnsfarsa oavsett kåthet.
Citera
2019-06-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Nu kanske du/ni börjar förstå varför religioner uppstod en gång i tiden? För att kulturellt likrikta och reglera vårt leverne så att stabila samhällen kunde uppstå med tydliga riktlinjer om vad som är tillåtet och inte. En-till-en-principen är helt satt ur spel och kvinnor bildar nu harem via dejtingsidor där ett mindre antal män i toppskiktet, säg 10-20%, delar på säg åtminstone 60-70% av alla kvinnor. Det knullas en jävla massa, kvinnor knullar runt som aldrig förr, men inga barn blir gjorda. Knulla får de, svårare med förhållanden vilket är det kvinnor klagar mest över. Alla tjejer söker ”seriöst”, men de vill ha en kille i toppskiktet vilket de kan glömma med tanke på en oändlig källa till knull. Varför skulle man gå in i ett förhållande som kille om man har det guldläget? Över 100 aborter utförs dagligen i Sverige. Sjukt, jag vet. Och helt meningslöst. Oundvikligen uppstår en frustration hos övriga män och alla fattar att det är ohållbart. Detta är vad liberalism leder till. Intressant att spekulera över om det är såhär vi lever i naturligt tillstånd eller ej, att kvinnor väljer ett fåtal män och lever i harem med dessa och stöter bort de övriga. Jag skulle som kompetent jägare och samlare som ratad dra därifrån och söka lyckan på egen hand. Varför bidra till överlevnad för en konkurrent och hans avkomma utan att själv få något tillbaka? Jävligt intressant kring relationsdynamik i naturligt tillstånd och mer artificiellt (typ religion som kultur).
För att män med kassa gener skulle få ligga...
En till en principen är bara floskel för svaga män så enkelt är det bara.
I alla tider så har män med bra gener fått flera barn än de med dåliga.

Om du vore en kompetent jägare och samlare så skulle du antagligen vara ledare för flocken och få flest barn om det nu inte var någon bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in