Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Så sant. Testosteronnivån har börjat sjunka sen flera år tillbaka, låter det sexigt? Nej precis.
Och sexlusten går inte att jämföra med en ung killes vars kuk kan börja stå direkt igen till skillnad från en äldre som gnäller över att han är trött och sen efter en halvtimmes väntan stolt tittar upp på en och säger att kuken nog börjar komma igång igen- vilket den såklart inte gjort utan bara är halvhård innan den slaknar igen.
Vissa killar på Flashback vill så gärna att ingen kille ska titta på en kvinna över 25, men vi alla vet att registrerar sig en 40-årig kvinna på en sexkontaktsajt så får hon massa meddelanden.
Så TS, uppenbarligen förstår inte killar att kvinnor endast duger till att föda barn. Så ska dom omyndigförklaras också?
Testosteronet hos en frisk 20 åring är runt 10-20% högre än hos en frisk 60 åring. Hur stor sannolikhet har en kvinna som är 60 bast att föda barn kontra en 60 årig man?
Den här "milf" hetsen är enbart pga porren, jag har själv varit med både yngre (hon var 16 jag var 25) och äldre (jag 26 hon 35 med 3 barn) och aldrig i helvete att jag skulle välja "milfen" före den unga, det var enbart p.g.a nyfikenhet och en hög dos desperation (bodde i en liten jävla håla och hade ingen bil då)
edit: Du har inte tänkt att dessa "äldre" män du talar om kanske inte pallar knulla dig för att du har, som tråden handlar om, passerat ditt bäst före datum?