Citat:
Ah, okej! Då var hela tråden äkta från början? Peppes Pizzeria fick en negativ kommentar, Peppe själv skrev i affekt, upprörd och ledsen, ett ej menat hotfullt svar. Kanske gjorde man en dålig burgare från grunden, det kan hända Michelin-krogar...anyways...
Jag tror detta kan ha dragit lärdom till flera parter. Peppe själv måste lära sig att kunna hantera negativ kritik, utan att ta det personligt. Det är inte okej att återkoppla som Peppe gjorde. Jag tror denna upplevelse fått honom att tänka om och mogna på den punkten.
Till kunder som upplever dålig service, eller inte tycker att maten är duglig - prata med gärna med kocken/pizzabagaren innan, särskilt om man vet att stället brukar leverera gott käk. Klart det är okej att lämna en dålig recension (jag gör det också), men man kanske ska tänka till lite innan. Summa summarum bör man inte göra en tråd på Flashback om det. Det vi har sett här är att många som inte har någon som helst koppling till kunden, eller ens ätit på pizzerian, hoppar på det hela och lämnar dåliga reviews/poäng. Dåligt beteende av er.
Tråden har varit jävligt kul att följa annars. Hatar tamejfan snuskpizzerior med fejkade betyg. Säger inte att Peppes är en sådan pizzeria, och kommer därför att käka där i sommar. Gillar att prova nya pizzerior. Tycker som sagt att alla vi som bor i Stockholm tar oss en titt förbi och avnjuter en pizza. Väntar för övrigt fortfarande på en bild på pizzan, samt gärna omdöme om vilken pizza som är bäst där?
Anyways, önskar Peppes Pizzeria allt gott, och muppen som startade tråden, njut av detta.