Här är en del av inläggen om larmen från TinnaNinna.
Hittade inget om att innehållet i något sms skulle handla om en inbjudan till ett födelsedagskalas, men tycker mig minnas något om en spekulation från någon om det. Det är så länge sedan detta skrevs, i oktober.
21 okt:
25 okt:
Hittade inget om att innehållet i något sms skulle handla om en inbjudan till ett födelsedagskalas, men tycker mig minnas något om en spekulation från någon om det. Det är så länge sedan detta skrevs, i oktober.
21 okt:
Citat:
Tack för svar.
Det vart inte bara min mobil det var flera stycken. Ingen av oss har någon relation till SD mer än att vi jobbar med HD.
Vi svarade ju inte på det sms där han ville träffa oss. Och inte på dem andra heller.
Tror du vi kommer få gå på ännu flera
förhör?
Tror du vi får behålla larmen även om SD blir
avskriven ?
Det vart inte bara min mobil det var flera stycken. Ingen av oss har någon relation till SD mer än att vi jobbar med HD.
Vi svarade ju inte på det sms där han ville träffa oss. Och inte på dem andra heller.
Tror du vi kommer få gå på ännu flera
förhör?
Tror du vi får behålla larmen även om SD blir
avskriven ?
Citat:
Citat:
25 okt:
Citat:
Citat:
Ja vi har svarat ja på den frågan om larm men inte vad för larm och vem eller hur många som har det som någon skrivit.
Är inget vi kommer att förmedla här det skulle avslöja för mycket och riskera utredningen.
Men du som känner MGM han vet.
Eller SD lurar er som med huset.
Ska dem ta in SD? Nä är det sant?
Är inget vi kommer att förmedla här det skulle avslöja för mycket och riskera utredningen.
Men du som känner MGM han vet.
Eller SD lurar er som med huset.
Ska dem ta in SD? Nä är det sant?