Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Vet du om hon angav något skäl till bytet? Du nämner tidigare att hennes arbetsfrånvaro berodde på Amerikaresan, och att hon pga. den förestående resan inte ville/kunde jobba alls innan avfärd? Men nu säger du istället att hon bytte pass?
Jag har delgivit den information jag har, sen kan jag också bara spekulera. Att hon inte kunde arbeta alls innan avfärd har jag aldrig påstått, bara att hon just den 14e bytte sitt pass hänvisat till Amerikaresan.
Så till spekulationerna då. Jag antar att hon inte hade hunnit ordna allt (packa klart, inköp, blommor, trädgårdsmöbler, något gällande barnen etc.) och ser faktiskt ingenting konstigt i det. Somliga personer är bra på att planera, somliga gör alltid saker i sista stund.
Huruvida det är svårt eller inte att byta ett pass beror till stor del på stämningen i personalgruppen och/eller hur snälla kollegor man har.
Nu måste vi väl ändå ha tömt ur detta ämne tillräckligt? Försökte verkligen få med allt redan i tidigare inlägg just för att undvika missförstånd. Gick sådär. Får nog återgå till min mer betraktande roll. Är egentligen av den meningen att more is less - men nu är tråden som den är.