Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Det är bevisat att män är som lyckligast i sina liv om de är gifta. Alla studier visar det.
Men jag tror att män överlag är kortsiktiga och drar sig för förhållanden eller barn eftersom de saknar samma värde som en kvinna och naturen hellre ser honom leva kort tid men få fler barn genom att inte binda upp sig. Att deras överlevnad gynnas när de lever så att de själva dör men knullar omkring. Inte konstigt att män mår psykiskt dåligt när de inte vill ha relationer idag så som kvinnor önskar. De skulle egentligen inte leva kvar bland dem om det såg ut som det är tänkt.
https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/barn/kvinnor-ar-lyckligast-utan-make-och-barn/
Svårt att vara kvinna för alla Peter Pans därute. Klart att man som kvinna biologiskt svarar på att inte vilja ha dem. Vi är skapade att förkasta dem som inte erbjuder oss trygghet och kärlek.
Jo, jag känner till den där statistiken med genomsnittsmäns lycka/olycka med eller utan förhållanden.
Alla vi singelmän tror givetvis att just vi råkar vara den där icke-genomsnittsmannen som inte behöver ingå i långvariga förhållanden för att vara lyckliga. Manlig arrogans och allt det där, men det kan inte hjälpas: vi är arroganta jävlar som väntar på att ursinningslöst krascha ned mot marken. Ifall vi inte är arroganta jävlar så blir nog oddsen ännu sämre ändå.
Den här tråden är en tröttsam provokation annars, finns inget som får mig att tröttna mer än nationalister som inte vet vad fan de håller på med när de börjar knappa på tangentbordet.
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Vita människor, förutom på vissa håll i Östeuropa, har blivit så förbaskat hopplösa att det är rent pinsamt att bevittna det nuvarande tillståndet.
I östeuropa så är dock inte kvinnor hemmafruar, tvärtom är unga kvinnor än bättre utbildade än i Sverige i länder som Polen och Ryssland och de är oftare VDn för stora företag.
Män, såsom kvinnor, är bara vettigare där nere, de har gått igenom 50 år av kommunism och därmed så är det nya, spännande, allt som inte heter marxism (inklusive kulturmarxism).
Tvåhundra år av fred har gjort svenskarna ovanligt fåraktiga, passiva, flummiga, konflikträdda, naiva, etc.
Att sitta och propagera/trolla om hemmafruar genom internets trygga fasad kommer inte lösa problemet.