2019-05-31, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag förutsätter att ni använder kondom varje gång ni är otrogna mot era fruar. Påtal om ansvar då.
Jag förutsätter att du och dina flickor är helt oförmögna till samspel med män, åker en kuk in i dig utan kondom så är du ju det där söta lövet i vinden. Dessutom tillräckligt ungdomligt dement för att ta ett dagenefterpiller. Men fullt kapabel till att begå en abort. Ni är ju komplicerade ........

All makt åt kvinnan!

Allt ansvar till män!

Hell Schymann!
Citera
2019-05-31, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Så är vi överrens om att kvinnor ljuger / 'far med intriger' mer än män?
JA.
Citera
2019-05-31, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo det är ju mycket man tycker, men nu fungerar inte lagstiftningen och därför blir det tydligen nödvändigt med lagar likt samtyckeslagen.
Vad tror du den reellt ändrar förutom att bli en stor samhällskostnad?
Citera
2019-05-31, 22:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag förutsätter att du och dina flickor är helt oförmögna till samspel med män, åker en kuk in i dig utan kondom så är du ju det där söta lövet i vinden. Dessutom tillräckligt ungdomligt dement för att ta ett dagenefterpiller. Men fullt kapabel till att begå en abort. Ni är ju komplicerade ........

All makt åt kvinnan!

Allt ansvar till män!

Hell Schymann!

Vad i helvete pratar du om? Kom in i matchen idiot, det är alltid killar som försöker skita i kondomen!
Citera
2019-05-31, 22:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vad tror du den reellt ändrar förutom att bli en stor samhällskostnad?

Den har varit inblandad i några fällande domar. Möjligen hade dessa fällts med gammal lagstiftning också.
Citera
2019-06-01, 01:28
Medlem
Skogsvattes avatar
Svenska kvinnor – värdelösa på att vara kvinnor?

Kvinnan definieras utifrån sin förmåga att bära och föda barn. Ändå har västerländska kvinnor i allmänhet och svenska kvinnor i synnerhet själviskt underlåtit att utnyttja denna gåva till fördel för att låtsas vara män, till alla andras förtret. Socialdemokratin och kulturmarxismen måste ju rimligen anses medskyldiga i att avfeminisera kvinnan, men att kvinnor faktiskt tillåter sig själv att utnyttjas i feminismens krig mot kvinnan är anmärkningsvärt.

Mer eller mindre alla studier som någonsin gjorts på ämnet visar att kvinnor i allmänhet är lyckligare än män, och de lyckligaste kvinnorna är de som gifter sig och skaffar barn unga. Korrelationen mellan depression och självmord bland kvinnor, och utbildningsnivå, är tydlig, och det råder en kraftig negativ korrelation mellan utbildningsnivå och fertilitet.

Konsekvenserna av högintelligenta kvinnors inträde på arbetsmarknaden och i utbildningsväsendet har varit katastrofala. Istället för att föda friska och intelligenta barn så läser unga kvinnor värdelösa utbildningar och tar värdelösa examina på universitet. I kombination med invandring av lågintelligenta apmänniskor har feminismen slagit stenhårt mot vår kollektiva intelligensnivå. Svensk IQ har rasat de senaste decennierna, och kvinnor är till stor del ansvariga. Lågintelligenta kvinnor föder barn, och högintelligenta kvinnor strosar runt på kontor och förstör arbetsmiljön för män. Kvinnors yrkesmässiga oförmåga och politiskt motiverade inkvotering på arbetsmarknaden och i viktiga nyckelroller i samhället har vidare bidragit till den gradvisa samhällskollapsen. Intelligenta kvinnor vars arbetsuppgifter annars hade kunnat uppfyllas bättre av svenska män, har tillåtits styra över myndigheter och kontorslandskap istället för att vara hemma och föda svenska barn och ta hand om hemmet, som både naturen och Bibeln avkräver.

Förstår svenska kvinnor att deras rådande ställning i samhället är nästan helt och hållet artificiell, att den vid minsta civilisationsrubbande händelse kommer att rämna? Att samhället inte har något behov av era värdelösa åsikter och värdelösa utbildningar och värdelösa examina? Att vi inte har något behov av kostymbeklädda ursäkter till kvinnor som spenderar sina dagar på kontor och hivar ur sig sin konstlade auktoritet och inkompetens?

Jag har varit gift större delen av mitt liv, och visst var kvinnan på väg utför även på vår tid, men det absoluta mardrömsscenario som unga män idag står inför, i sken av den svenska kvinnans nuvarande tillstånd, är civilisationshämmande.

Med facit i hand, såhär 60-70 år senare i tiden, måste det ju erkännas att feminismens inverkan på mänsklig civilisation varit rent ut sagt djävulsk. För de av oss som faktiskt värnar om liv, glädje, frihet och Gud, kan inte feminismens framfart ses som något annat än avgrundsdjup, människohatande ondska.
Citera
2019-06-01, 01:52
Medlem
Hur ska kvinnor vara då menar du? Stanna hemma, städa, laga mat, föda barn? Det är ju så på flera håll i världen - så flytta dit vetja.
Citera
2019-06-01, 01:56
Medlem
BewilderedHulders avatar
Nej.

Svenska män är värdelösa på att vara MÄN.
Citera
2019-06-01, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Kvinnan definieras utifrån sin förmåga att bära och föda barn.

Utmärkt kapacitet, javisst! Inga önskemål om att förlora sömn, sex, intressen och pengar för att uppfostra en liten människa dock.

Citat:
Förstår svenska kvinnor att deras rådande ställning i samhället är nästan helt och hållet artificiell, att den vid minsta civilisationsrubbande händelse kommer att rämna?

Ja. Jag tänker skatta mig lycklig som har rätt att bestämma över min egen kropp så länge jag njuter av denna frihet. Kanske skaffa mig en värdefull examina.
Citera
2019-06-01, 02:16
Medlem
Lazienkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Nej.

Svenska män är värdelösa på att vara MÄN.

Det blir så när svenskarna ska försöka sig på jämställdhet. Männen blir kvinnliga och kvinnorna blir manliga. Socialdemokraterna närmar sig Moderaterna och Moderaterna närmar sig Socialdemokraterna.

Sensmoral - mellanmjölk och mellanöl till folket!
Citera
2019-06-01, 02:16
Avstängd
RudolfHutlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Hur ska kvinnor vara då menar du? Stanna hemma, städa, laga mat, föda barn? Det är ju så på flera håll i världen - så flytta dit vetja.

Flytta själv dit och bo med dina apor.

Vad gäller TS: den naturliga ordningen kommer att återställas. Frågan är bara om det finns några svenskar eller ens vita kvar när det väl händer? Vita människor, förutom på vissa håll i Östeuropa, har blivit så förbaskat hopplösa att det är rent pinsamt att bevittna det nuvarande tillståndet.

En del säger att den feminism du nämner alltid förekommit när civilisationer gått under. Då kanske det är ödets verk att det blivit så här, men jag hoppas ändå att rasen överlever och reser sig, även om den gamla civilisationen inte kommer tillbaka... så kanske den föds i en annan skepnad, likt ett naturligt barn till den.
Citera
2019-06-01, 02:23
Medlem
Det är bevisat att män är som lyckligast i sina liv om de är gifta. Alla studier visar det.

Men jag tror att män överlag är kortsiktiga och drar sig för förhållanden eller barn eftersom de saknar samma värde som en kvinna och naturen hellre ser honom leva kort tid men få fler barn genom att inte binda upp sig. Att deras överlevnad gynnas när de lever så att de själva dör men knullar omkring. Inte konstigt att män mår psykiskt dåligt när de inte vill ha relationer idag så som kvinnor önskar. De skulle egentligen inte leva kvar bland dem om det såg ut som det är tänkt.

https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/barn/kvinnor-ar-lyckligast-utan-make-och-barn/

Svårt att vara kvinna för alla Peter Pans därute. Klart att man som kvinna biologiskt svarar på att inte vilja ha dem. Vi är skapade att förkasta dem som inte erbjuder oss trygghet och kärlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in