Citat:
Ursprungligen postat av
LongTerm90
Spelar ingen roll hur man ser ut man blir dissad av tjejer ändå på tinder.
Jag fick match med en tjej jag swipat höger på säkert i 3 års tid utan match och vet hon bor i samma stad.
Tillslut swipar jag vänster på henne efter varje nystart. Men har Gold så ser vilka som likar. Ser till min förvåning hon likat mig så matchar med henne och skriver om vi ska ta ett glas i stan istället för chatt. Går 2 dygn sen unmatchar hon.
lol. Vet inte va dom har för problem. Kan tillägga hon är närmare 30. Verkar inte ha någon utbildning, vanligt jobb vanlig tjej.
Lever väl på sin yta och hybris antar jag.
Förstår verkligen inte sådant beteende. Går ju bara skita i svara om man swipat fel. Först brydde man sig lite då de på något sätt är förnedrande sen gick de 5 minuter så tänkte jag mest fuck dat bitch hoppas hon träffar ett riktigt drägg hos kronofogden.
Sen släppte jag de. Lätt hänt man tar för mycket personligt på tinder.
Men de flesta tjejer där väl bara ha bekräftelse. INGET ANNAT!!!!
Om jag matchar med 20st selektiva swipar från mig på en kväll så svarar kanske 1-2 av dessa mer än på 1-2 meddelanden. Och då skriver jag aldrig ”hej, vad gör du” osv.
Utan mer personliga anspelningar.
Alltså stundtals så tror jag tinder förstör människor. Jag har en sämre attityd mot tjejer idag än för 5 år sen. Mer cynisk bild av dom också. Istället för dom skrev jag först slynorna. Ja du ser.
Hände igår igen haha! Tar fram luren för att se hur mycket klockan är och ser "Du har en ny matchning!". Öppnar Tinder och voila...ingenting. Så mina tre senaste "matchningar" har alla tagit bort mig direkt, vet inte ens hur de sett ut haha.
Men jag håller med allt du skriver. Man ska inte sa sådant så personligt, det är en tuff och förvrängd marknad där de allra flesta tjejer verkar knappt söka någonting alls förutom bekräftelse. Dock har jag en polare som får matchningar rätt ofta och de leder alltid någonvart. Tycker inte han ser särskilt speciell ut, han är dock lång.....vilket säkert hjälper :-)
Men med handen på hjärtat så kan jag säga att jag får ut ett gott skratt av detta nuförtiden, tar det inte like seriöst/personligt som förr.