2019-05-31, 12:35
  #4417
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag tror inte han ens är jurist. Vem vill anställa en så dryg person, saknar social kompetens gör han också.

Edit: oj då hela 3 personer hade grattat människan när han fyllde år, säger också mycket om hur omtyckt han är irl. https://m.facebook.com/profile.php?id=100029493769808

Vem har varit den mest hatade deltagaren i år tro?


Ahh nej du tror inte jag ar jurist... nu blev det riktigt jobbigt. Hade du nu haft en akademisk utbildning och ett professionellt yrke sa hade du kanske forstatt att det handlar om resultat. Inte om att vara omtyckt. Om du pa riktigt tror att du betalar rakningar med att vara omtyckt... tillat mig att skratta at din fattiga existens.

haha ja mina vanner ringer eller besoker mig pa mina fodelsedagar, jag antar att du sitter hemma och vantar pa likes....

haha ett sorgligare intryck av en manniska har jag aldrig stott pa.

Men tappert forsok!


/C
Citera
2019-05-31, 13:04
  #4418
Avstängd
https://www.msn.com/sv-se/noje/tv/s%c3%a5-mycket-pengar-fick-deltagarna-i-robinson-2019/ar-AACbBHu?li=BBqxCu3

"Deltagarna i Robinson 2019 fick med andra ord 8000 kronor i ersättning, före skatt. Men några fick högre kompensation. Jannika tror att det rörde sig om två av de medverkande som tydligt hintade om att de fick mer betalt."
Citera
2019-05-31, 13:27
  #4419
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Har nu tittat på de fyra avsnitt som hittills finns att streama av Australian Survivor på Tv4 play. Min omedelbara uppfattning är att svenska Robinson (som ju är originalförlaga till all världens dokusåpor på Robinson temat) och den Australiska, inte har någonting annan gemensamt med varandra än att de är inspelade i samma ö-grupp, dvs. Fiji.

Nu är ju denna omgång av Australian Survivor (nedan AS) en slags "All star" edition på temat Champions vs. Contenders. Dock är det bara en deltagare i Champions-laget som deltagit tidigare. I stället har de hämtat sina "Mästare" från idrotten, näringslivet, forskningen, gambling, TV och skönhetsvärlden.

Men noterbart är att deltagarna (i bägge lagen) är av en helt annan kaliber än de svenska Robinson deltagarna. Det här är riktigt tuffa män och kvinnor och man slås av tanken hur de svenska deltagarna stått sig i denna omgivning. Sannolikt hade de ALLA hamnat längst ner i näringskedjan.

__________________
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-05-31 kl. 14:02.
Citera
2019-05-31, 13:43
  #4420
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Men gubben lilla,

Pascal hade jag haft oerhort svart att vinna over, hade ocksa haft problem med Sebastian.

Men anabolagorillan nilson och chicken legs lucas? Puhhh-lease.

/C

Du glömde visst det första..
Citera
2019-05-31, 14:05
  #4421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Tveksamt, synkarna spelades in fore tavlingarna. Forsokte aven att sinka pristavlingen men traffade en tallrik anda. Kastade resterande yxor ut i skogen efter jag traffade forsta.

Jag forsokte inte fanga en enda stav. Adnilson forsokte och ar ca 185cm lang. Han fangade inte en enda.... ahahahahha.


Men bra forsok!

/C

Fast nog förstår du tveksamheten i att du skulle vara såpass överlägsen att du skulle vinna varenda immunitetstävling när du presterar ganska mediokert. Bara att du påstår att du lägger dig är ju pinsamt i de flesta fall, sant eller osant.

Dessutom fick du stryk av både adnilson, lukas och emilio i den första simtävlingen innan allt bråk börja. Så vattentävlingar i en immunitetstävling hade inte varit en promenad seger för dig.

Fast det klart, du sikta väl på en 5/6 plats där såklart🤪
Citera
2019-05-31, 14:08
  #4422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Ahh nej du tror inte jag ar jurist... nu blev det riktigt jobbigt. Hade du nu haft en akademisk utbildning och ett professionellt yrke sa hade du kanske forstatt att det handlar om resultat. Inte om att vara omtyckt. Om du pa riktigt tror att du betalar rakningar med att vara omtyckt... tillat mig att skratta at din fattiga existens.

haha ja mina vanner ringer eller besoker mig pa mina fodelsedagar, jag antar att du sitter hemma och vantar pa likes....

haha ett sorgligare intryck av en manniska har jag aldrig stott pa.

Men tappert forsok!


/C

Nånstans här tror jag det går att spåna ut varför du får minimalt med likes😂

Grattis btw👍
Citera
2019-05-31, 14:13
  #4423
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Fast nog förstår du tveksamheten i att du skulle vara såpass överlägsen att du skulle vinna varenda immunitetstävling när du presterar ganska mediokert. Bara att du påstår att du lägger dig är ju pinsamt i de flesta fall, sant eller osant.

Dessutom fick du stryk av både adnilson, lukas och emilio i den första simtävlingen innan allt bråk börja. Så vattentävlingar i en immunitetstävling hade inte varit en promenad seger för dig.

Fast det klart, du sikta väl på en 5/6 plats där såklart🤪

Nu har du rejält fel, Adnilson höll ju på att inte ta sig upp ur vattnet, och tillhörde de som inte hade eget lag från början utan fick väljas in. Minns jag rätt så var det bara Mathias och Jannika som var efter honom i vattnet. Det var ju dessutom tre olika riktningar på de olika bojarna med flaggorna. Man kunde därmed endast välja att simma mot en av dessa. Lukas och Emilio valde en av de yttersta och den kortaste medan Hamilton valde den som var längst bort. I simningen mot denna slog han bl.a. Sebbe som var tvåa in till denna boj. Hamilton var sannolikt en av de bästa/snabbaste simmarna bland deltagarna. Rätt skall vara rätt.
__________________
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-05-31 kl. 14:16.
Citera
2019-05-31, 14:17
  #4424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Ahh nej du tror inte jag ar jurist... nu blev det riktigt jobbigt. Hade du nu haft en akademisk utbildning och ett professionellt yrke sa hade du kanske forstatt att det handlar om resultat. Inte om att vara omtyckt. Om du pa riktigt tror att du betalar rakningar med att vara omtyckt... tillat mig att skratta at din fattiga existens.

haha ja mina vanner ringer eller besoker mig pa mina fodelsedagar, jag antar att du sitter hemma och vantar pa likes....

haha ett sorgligare intryck av en manniska har jag aldrig stott pa.

Men tappert forsok!


/C

Haha du måste vara största losern bland Robinsondeltagarna nånsin. Haha Det står värre till med dig än vad man trodde. Inte ens mamma och pappa vill gratta dig på fejjan när du fyller år, kanske därför du är så bitter, ingen vill veta av dig. Du sitter väl i din kostym i nåt kyffe i London och runkar dig till sömns på kvällarna.

Resten av tiden sitter du och trollar på nätet och säljer kläder. Jättestor bedrift, verkligen.
__________________
Senast redigerad av Liljor 2019-05-31 kl. 14:50.
Citera
2019-05-31, 14:35
  #4425
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Haha du måste vara största losern bland Robinsondeltagarna nånsin. Haha Det står värre till med dig än vad man trodde. Inte ens mamma och pappa vill gratta dig på fejjan när du fyller år, kanske därför du är så bitter, ingen vill veta av dig. Du sitter väl i din kostym i nåt kyffe i London och runkar dig till sömns på kvällarna.

Vems föräldrar grattar en på facebook istället för att ringa? Verkar märkligt.
Citera
2019-05-31, 14:43
  #4426
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vems föräldrar grattar en på facebook istället för att ringa? Verkar märkligt.

Liljors mamma och pappa verkar göra så, vill kanske undvika att ha direktkontakt med hen!
Citera
2019-05-31, 14:43
  #4427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vems föräldrar grattar en på facebook istället för att ringa? Verkar märkligt.

Well mina och mina vänners, säkert många andras. Är det bara 3 pers på sociala medier som bryr sig om en när man fyller år.... förvånar inte när det gäller en sån sorglig individ som Hamilton.
Citera
2019-05-31, 14:45
  #4428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Liljors mamma och pappa verkar göra så, vill kanske undvika att ha direktkontakt med hen!

Haha det ena utesluter inte det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in