2019-05-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Det är Linn du pratar om, är du ironisk?

Lol tänkte samma.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-30 kl. 14:17.
Citera
2019-05-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Det är Linn du pratar om, är du ironisk?
Nej! Vad tänkte du på? Jag tycker varken Linn eller Klas kört dåligt spel. Men dom är inte perfekta människor och inte någon annan på Robinson heller.
Citera
2019-05-30, 19:43
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Nu är inte jag läkare men proteinbrist är väl ingen medicinsk diagnos? Det är väl bara att äta protein.

Heter nog något annat men musklerna han hade kräver ju ett proteinintag för att existera.
Citera
2019-05-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Men ar du helt efterbliven? Alla mina kommentarer var i synken. Tror du jag gick omkring och skrek korvgubbe och kort och tjock? Ingen deltagare varken horde eller sag nagot av det forrens pa tv.

Braket i laget utmynnades nar de rostade bort anna. Och det var mycket laget gjorde och sa om anna som inte kom med i TV.

Nej varken penaloooza eller strandpojken hade gett mig en match i nagon fysisk tavling.

/C
Skitsnack.

Det blev ju till och med en diskussion mellan dig och några andra deltagare gällande uttrycket "korta tjocka". Du pratade även flera gånger med i alla fall Anna om "korvgubbarna".

Du var för övrigt ofta väldigt dryg i dina diskussioner med andra deltagare.
Citera
2019-05-30, 21:42
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Skitsnack.

Det blev ju till och med en diskussion mellan dig och några andra deltagare gällande uttrycket "korta tjocka". Du pratade även flera gånger med i alla fall Anna om "korvgubbarna".

Nejdu, det som visades i programmet är givetvis ett komprimerat hopklipp. Mastiff vill gärna skapa drama, och vill vinkla det. Så att deltagarna, porträtteras till vissa "roller".

Angående diskussionerna så tycker jag att CS var den som inte vek sig, och faktiskt hade mest reson bakom argumenten. Mastiff måste / borde, ha tyckt bra att ha med en sådan deltagare. Det var faktiskt bättre TV då.
Det är mycket bättre att ha med deltagare som det finns åsikter om, än de som bara följer med vinden.
Citera
2019-05-30, 22:05
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Heter nog något annat men musklerna han hade kräver ju ett proteinintag för att existera.
Det är klart att musklerna försvinner när kroppen ligger på kaloriunderskott och man inte får i sig protein. Det är inte heller någon medicinsk diagnos.
Citera
2019-05-30, 22:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Men ar du helt efterbliven? Alla mina kommentarer var i synken. Tror du jag gick omkring och skrek korvgubbe och kort och tjock? Ingen deltagare varken horde eller sag nagot av det forrens pa tv.

Braket i laget utmynnades nar de rostade bort anna. Och det var mycket laget gjorde och sa om anna som inte kom med i TV.

Nej varken penaloooza eller strandpojken hade gett mig en match i nagon fysisk tavling.

/C

Tidningarna skriver att inspelningarna skedde under sex veckor under augusti-september. Stämmer detta så skulle du aldrig kunna vinna Robinsson.

AdNilson och Lucas inte skulle ge dig en match i en fysisk tävling är ju lätt att säga när man inte behöver inte bevisa det.
Citera
2019-05-31, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tidningarna skriver att inspelningarna skedde under sex veckor under augusti-september. Stämmer detta så skulle du aldrig kunna vinna Robinsson.

AdNilson och Lucas inte skulle ge dig en match i en fysisk tävling är ju lätt att säga när man inte behöver inte bevisa det.

Jag tror inte han ens är jurist. Vem vill anställa en så dryg person, saknar social kompetens gör han också.

Edit: oj då hela 3 personer hade grattat människan när han fyllde år, säger också mycket om hur omtyckt han är irl. https://m.facebook.com/profile.php?id=100029493769808

Vem har varit den mest hatade deltagaren i år tro?
Senast redigerad av Liljor 2019-05-31 kl. 02:01.
Citera
2019-05-31, 03:56
Medlem
Tv 4 borde göra en All Star säsong nästa gång. Med Adnillson, Lucas, Hamilton, Pascal m fl.
Citera
2019-05-31, 12:29
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Ofan..
Vilken tävling tyckte du att du va bra i??
Du klara nån töntig magövning och kasta nåt jävla turkast med en yxa! Resten va du rätt kass på!

Dina ”skutt” i vattnet på lagtävlingen var ju så pinsamma att du fick säga att du ”fejka”😂

Nah.. dina insatser va ganska mediokra för att dra slutsatsen att du vunnit allt🤷‍♂️

Tveksamt, synkarna spelades in fore tavlingarna. Forsokte aven att sinka pristavlingen men traffade en tallrik anda. Kastade resterande yxor ut i skogen efter jag traffade forsta.

Jag forsokte inte fanga en enda stav. Adnilson forsokte och ar ca 185cm lang. Han fangade inte en enda.... ahahahahha.

Men bra forsok!

/C
Citera
2019-05-31, 12:30
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Skitsnack.

Jasa? Men da far du 10.000 SEK om du kan pavisa en enda konversation kring korta tjocka mellan mig och andra deltagare.

Enda gangen korta tjocka namns sa ar det i synken dar ingen annan deltagare medverkar.

Tappert forsok!

/C
Citera
2019-05-31, 12:32
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Men gubben lilla,

Pascal hade jag haft oerhort svart att vinna over, hade ocksa haft problem med Sebastian.

Men anabolagorillan nilson och chicken legs lucas? Puhhh-lease.

/C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in