Citat:
Ursprungligen postat av
Sagro
Du forsoker alltid ironisera mina analyser, men jag har alltid mycket skarp fakta bakom dem som gor att de alltid har stämt in, ingen har kunnat motbevisa dem.
Det forsta fallet jag gick in på var Christer P, när mordet på P skedde satt Christer på Märsta station och väntade på tåget till Rotebro, hur kunde han vara gärningsmannen som nästan alla trodde och många tror än idag ? Hit man for P var Anthony White en elitofficer från den Rhodesiske militären, som jag känt till sedan en herrans massa år.
Linda Chen fallet en totalt fel person som blev misstänkt, Lisa Holm fallet en helt fel person som blev fälld, V.Bangsuan fallet en helt fel person som domdes, Caroline fallet en helt fel person som blev fälld.
Alla fallen är polisiärt uppklarade men inget av morden är losta.
"Ingen har kunnat motbevisa dem"...tror du att det är så det funkar när man löser fall? Jag påstår att det var Arne Svensson från Hyltebruk som mördade Palme, Linda Chen, Lisa Holm, CS, mfl mfl. Kan du motbevisa det?
Sen bygger du dina "lösningar" på allt
utom just "skarp fakta". Du svamlar om att det "måste vara utlänningar som mördade CS eftersom svenskar inte är så brutala", "att det alltid är utlänningar om det är fler än en gärningsman" osv. Vad är det för 5-åringsresonemang?
Samma sak med din cherry-picking när det gäller fakta och vittnesmål. Spelar ingen roll om du har 10 trovärdiga vittnen som säger samma sak - finns det
en person som säger något som kan vara till fördel för den dömde kvinnomördaren är det den uppgiften som gäller. Och du drar dig inte alls för att skruva eller ändra på fakta om det behövs. Således blir en vittnesuppgift om en 40-årig kvinna, med fel kläder, fel ålder, framför fel bil, och som vittnet ej identifierat som CS, ändå tveklöst CS eftersom det passar din teori.
Du måste nog sluta svamla och komma med lite
bevis är jag rädd. Så: ge mig
ett enda bevis på att sonen och CS någonsin sett varandra eller ens känt till varandras existens. Ge mig sedan
ett enda bevis på att sonen anstiftade mordet på CS.