2019-05-31, 11:10
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Så hittills i tråden har vi kallvattensimning, hundspann, löpning i berg på topplistan över vad kvinnor är bättre än män på. Och nu lägger du till Spice Girls. OK.

Not: alla Spice Girls låtar är skrivna tillsammans med män t.ex Matt Rowe och Richard Stannard. I själva verket gjorde de det mesta:

Jajja, Wannabe (deras största hit) var först skriven av medlemmarna. Sedan togs snubbarna in.

Många av låtarna var skrivna på just det sättet.
Citera
2019-05-31, 11:11
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Nej, det var faktiskt en killgissning.
Tjejfakta och Killgissning är olika ord för samma sak.
Citera
2019-05-31, 11:12
Medlem
skotittares avatar
Citat:
En ganska så konstig fråga på sidan 331 i en tråd som heter "Är kvinnor bättre än män på något?".

"Evolutionärt puckat" är samma sak som utdöd ras. Tycker det går rätt bra för människan.

Så, vad är kvinnor bättre på?
Jag vill höra det från dig som kämpar stenhårt med att nedvärdera kvinnan men samtidigt säger att män och kvinnor är bra på olika saker. Så vad är kvinnor bäst på?
Citera
2019-05-31, 11:12
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jajja, Wannabe (deras största hit) var först skriven av medlemmarna. Sedan togs snubbarna in.

Många av låtarna var skrivna på just det sättet.
Man power.
Citera
2019-05-31, 11:13
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Man power.

När kommer pudeln om att bara män har testosteron?
Citera
2019-05-31, 11:13
Medlem
Dessvärre för alla testosteron-stinna herrar här så skulle 99,9% av er inte ha någon chans i 100 m loppet för damer på SM. Ni skulle inte bara komma sist, ni skulle bli utklassade.
Sug på den småpojkar.
Citera
2019-05-31, 11:15
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Så, vad är kvinnor bättre på?
Jag vill höra det från dig som kämpar stenhårt med att nedvärdera kvinnan men samtidigt säger att män och kvinnor är bra på olika saker. Så vad är kvinnor bäst på?
Nu är du lat, inte ovanligt hos en slacker, men jag kan repetera ett inlägg jag gjorde för månader sedan. Jag går hellre till en kvinnlig läkare eller tandläkare, de är mer måna om mig, det är läkande bara att kunna tala med någon. Jag väljer aldrig en kassa på Willys där det tår en kille, de är för långsamma. Kvinnor har mysigare hem och liv än män, så det är trevligt att umgås med kvinnor. Kvinnor är bra på att ta fram bra sidor hos män. Osv osv finns mycket att säga. Tyvärr är inget av detta mätbart, så män dominerar alla topplistor. Men vad spelar topplistor för roll i mitt vardagsliv? Ingen alls.
Citera
2019-05-31, 11:17
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Dessvärre för alla testosteron-stinna herrar här så skulle 99,9% av er inte ha någon chans i 100 m loppet för damer på SM. Ni skulle inte bara komma sist, ni skulle bli utklassade.
Sug på den småpojkar.
Vem bryr sig. Det finns ingen här som ens vet vem som vinner 100 meter damer på SM. Jag kan inte nämna en enda svensk 100m-löperska sedan Linda Haglund. Och hon var fulldopat med testosteron.

Ett australiskt 15-åringspojklag slog Australiens dam-OS-fotbollslag. Där någonstans ligger kvinnors kvaliteter på löparbanan och fotbollsplanen. Välj gärna rätt debatt om du inte vill framstå som larvig.
Citera
2019-05-31, 11:18
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nu är du lat, inte ovanligt hos en slacker, men jag kan repetera ett inlägg jag gjorde för månader sedan. Jag går hellre till en kvinnlig läkare eller tandläkare, de är mer måna om mig, det är läkande bara att kunna tala med någon. Jag väljer aldrig en kassa på Willys där det tår en kille, de är för långsamma. Kvinnor har mysigare hem och liv än män, så det är trevligt att umgås med kvinnor. Kvinnor är bra på att ta fram bra sidor hos män. Osv osv finns mycket att säga. Tyvärr är inget av detta mätbart, så män dominerar alla topplistor. Men vad spelar topplistor för roll i mitt vardagsliv? Ingen alls.

Fint av dig.

Och så var det testosteronpudeln?

Och hur är det med färgen rosa? Biologiskt där med?

För att inte tala om långhåriga män...
Citera
2019-05-31, 11:21
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
När kommer pudeln om att bara män har testosteron?
När din pudel om östrogen och kvinnors hår kommer. Dvs aldrig.

Notera att jag vet att kvinnor har testosteron, jag skrev om kvinnor och muskelmassa inget annat. Jag har t.ex skapat en tråd om Caster Semenya som inte får tävla i damsport därför att hens testosteronhalt är för hög:
https://www.flashback.org/t3041493
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-05-31 kl. 11:23.
Citera
2019-05-31, 11:23
Medlem
Citat:
Vem bryr sig. Det finns ingen här som ens vet vem som vinner 100 meter damer på SM. Jag kan inte nämna en enda svensk 100m-löperska sedan Linda Haglund. Och hon var fulldopat med testosteron.

Ett australiskt 15-åringspojklag slog Australiens dam-OS-fotbollslag. Där någonstans ligger kvinnors kvaliteter på löparbanan och fotbollsplanen. Välj gärna rätt debatt om du inte vill framstå som larvig.

Du bekräftade just att man inte kan generalisera angående män och kvinnor.
Majoriteten av män som likt dig är feta, otränade och ointelligenta räddas ju knappast varken av ett australiskt 15-åringslag eller Einstein. Tyvärr. Den breda massan av män är bara en genetisk återvändsgränd. Har du inte förstått det vid det här laget?
Citera
2019-05-31, 11:24
Medlem
skotittares avatar
Citat:
När din pudel om östrogen och kvinnors hår kommer. Dvs aldrig.

Notera att jag vet att kvinnor har testosteron. Jag har t.ex skapat en tråd om Caster Semenya som inte får tävla i damsport därför att hens testosteronhalt är för hög:
https://www.flashback.org/t3041493

Artikeln du länkade handlade om att kvinnor tappar hår när dom blir äldre...
Du kanske borde ha läst den först.

Men hur förklarar du långhåriga män då?

Då kan du ju i alla fall erkänna att du skrev fel.

Jag har ju t.ex. bett om ursäkt till dig en gång. Du vet, ödmjukhet är ju en rätt attraktiv sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in