2019-05-30, 19:34
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Då hamnar vi utanför trådens ämne.
Tjejfakta alltså.
Citera
2019-05-30, 19:38
Avslutad
Citat:
Då hamnar vi utanför trådens ämne.

Nej, jag vill mena att deklarerade förutsättningar för argument ska leva kvar i argument.
Citera
2019-05-30, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Tjejfakta alltså.

Japp. "fluffig" tjejfakta detected.
Citera
2019-05-30, 19:40
Medlem
Citat:
En kvinna kan inte coacha en man, det är emot alla naturlagar.

Självklart, när jag listar fakta så är det killgissningar. När jag frågar dig om varifrån du fått din fakta så svarar du dig inte. För du har hittat på dem. Fakta och kvinnor är som olja och vatten, de stöter bort varann. Det är en ledtråd till varför ni inte klarar av någonting på elitnivå.

Sedan försöker du styra debatten med härskartekniker. Mycket sådant från kvinnorna i den här tråden. När fakta saknas kör man kvinnlig list. Sorry, fungerade bara på biblisk tid. Det är bara kvinnor som går med på att styras med härskartekniker.

Vilka naturlagar syftar du på då?

Närmare hälften av ledamöterna i Sveriges riksdag är kvinnor så du får räkna med att bli härskad över även av kvinnor.
Citera
2019-05-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Nej, jag vill mena att deklarerade förutsättningar för argument ska leva kvar i argument.

Lika förutsättningar skall gälla för alla oavsett kön. Utfallet behöver inte vara lika dock. Men förutsätt inte att utfallet speglar förutsättningarna i alla fall. Konstigare än så är det inte. Sunt förnuft och FN:s deklaration om mänskliga rättigheter räcker bra.
Citera
2019-05-30, 19:50
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Vilka naturlagar syftar du på då?

Närmare hälften av ledamöterna i Sveriges riksdag är kvinnor så du får räkna med att bli härskad över även av kvinnor.
Min formulering gällde "coachad". Plötsligt blev det "härskad över"? Någon mer som tycker sig ana en stor procent fel-läsning just nu?

Svensk riksdag har ca 75% inkvoterade inkompetenta kvinnor som varken syns eller hörs, inklusive kvinnorna i regeringen. Glömmer aldrig när Margareta Winberg blev vice statsminister. Hon beskrev att hon hatade det och helst satt tyst i mötesrummet och tänkte på vilken middag hon skulle laga till gubben när hon kom hem.
Citera
2019-05-30, 19:52
Medlem
Citat:
Min formulering gällde "coachad". Plötsligt blev det "härskad över"? Någon mer som tycker sig ana en stor procent fel-läsning just nu?

Svensk riksdag har ca 75% inkvoterade inkompetenta kvinnor som varken syns eller hörs, inklusive kvinnorna i regeringen. Glömmer aldrig när Margareta Winberg blev vice statsminister. Hon beskrev att hon hatade det och helst satt tyst i mötesrummet och tänkte på vilken middag hon skulle laga till gubben när hon kom hem.

Vilka naturlagar?
Citera
2019-05-30, 19:54
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Vilka naturlagar?
Nu ska vi se, du svarar aldrig på mina frågor, men jag ska svara på dina? Hur tänkte du då? Aj fan, det var visst en fråga.
Citera
2019-05-30, 19:56
Medlem
Citat:
Nu ska vi se, du svarar aldrig på mina frågor, men jag ska svara på dina? Hur tänkte du då? Aj fan, det var visst en fråga.

Då kommer vi nog inte längre.
Ha en bra dag.
Citera
2019-05-30, 19:57
Medlem
Citat:
Tjejfakta alltså.

Man förstår varifrån uttrycket reptilhjärna kommer ifrån.
Citera
2019-05-30, 20:17
Avslutad
James Brown sa det bäst:

"I step back and kiss myself"

..det är så jag känner.
Citera
2019-05-30, 21:00
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Prova att googla på testosteron och östrogen. En del oförklarliga mysterier, som att din fru tar mer hand om dig och hemmet än du, att hon har längre och snyggare hår, att hon har bröst, att du är starkare, skulle då klaras upp för dig.

Alltså, missade detta fantastiska tidigare.
Menar du alltså att du tror att kvinnor har längre hår pga östrogen?

Tror du att tjejer gillar färgen rosa pga östrogen också?

Du är ju fantastisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in