2019-05-29, 11:15
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Vi får väl hoppas hans vårdare kan övertyga honom det passande med en snygg klädsel på mammans begravning, ingen vill väl se honom i rosa klänning och kalsonglös på moderns begravning.
Hoppas han åtminstone tar fram sin finaste reflexväst och köper nya strumpbyxor.
Citera
2019-05-29, 11:40
Medlem
cromos avatar
Citat:
Vi får väl hoppas hans vårdare kan övertyga honom det passande med en snygg klädsel på mammans begravning, ingen vill väl se honom i rosa klänning och kalsonglös på moderns begravning.

Herkko innehar kavaj och slips så inga problem. Kjol till är helt okej i dagens Sverige.

https://youtu.be/VqeUYCDTVeI
Citera
2019-05-29, 14:27
Avslutad
Citat:
Jo.
Citera
2019-05-29, 20:58
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Herkko innehar kavaj och slips så inga problem. Kjol till är helt okej i dagens Sverige.

https://youtu.be/VqeUYCDTVeI

Hoppas nån hjälper honom med att knyta slipsen bara

Skämt åsido är det jäkligt tragiskt. Vem har Herkko nu när han kära mor gått bort?
Citera
2019-05-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Hoppas nån hjälper honom med att knyta slipsen bara

Skämt åsido är det jäkligt tragiskt. Vem har Herkko nu när han kära mor gått bort?

Kim Ljung?
Citera
2019-05-30, 00:37
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Kim Ljung?

Och Louie från Afrika

Så länge Herkko har tak över huvudet och en internetlina kommer nytt guld att vävas ihop i den gudsförsägna lägenheten på Sockenvägen. Fan, jag ska nog skicka ett par 100-lappar till Herkko så han kan fortsätta Kapmen!
Citera
2019-05-30, 18:57
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Ett par frågor kommer här som jag suttit och funderat på vid middagsbordet:
1. Har Herkko någon/några diagnoser på papper? Eller vad skulle ni sätta för diagnos på honom?
2. Äter han någon antipsykotika/neuroleptika eller liknande?
3. Har han han blivit dömd för något tack vare sin alternativa livsstil?
4. Hur går han klädd ute, tex när han handlar på citygross?
5. Bonusfråga. Hur kåta tror ni alla vackra fittor blir mellan benen efter Herkkos visdomsord?
Citera
2019-05-30, 21:36
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Ett par frågor kommer här som jag suttit och funderat på vid middagsbordet:
1. Har Herkko någon/några diagnoser på papper? Eller vad skulle ni sätta för diagnos på honom?
2. Äter han någon antipsykotika/neuroleptika eller liknande?
3. Har han han blivit dömd för något tack vare sin alternativa livsstil?
4. Hur går han klädd ute, tex när han handlar på citygross?
5. Bonusfråga. Hur kåta tror ni alla vackra fittor blir mellan benen efter Herkkos visdomsord?

1. Lindrig utvecklingsstörning och autism skulle jag tro. Någotdera har han åtminstone eftersom han får hjälp av enligt LSS.
2. Vet inte.
3. Tror jag inte.
4. Någon i tråden har skrivit att han går i kvinnokläder. Reflexvästen är nog ett måste när han går sina vaktrundor.
5. Med tanke på Herkkos driftighet så borde fittorna bli kåta. Vilken annan man har direktkontakt med världsledare och för befäl över flera arméer?
Citera
2019-05-31, 22:36
Medlem
Monkeyspanks avatar
Ja jävlar..
Vår hjälte har lagt upp en ny video. På självaste nationaldagen kommer det smälla.
Han avslöjar dessutom att Anja (Annie?) Lööf jobbat på sexklubb/pormdell (10;33 ungefär) och tokhyllar Jimmie Åkesson. Måste ses: https://youtu.be/EdjWbRvH_8A

Edit: Fan, halkade in i Lennart Bladh-tråden pga denna. Märker att folk försöker jämföra dessa båda genier, men det är ju totalt omöjligt då de lirar i två olika genrer.
Ungefär som att försöka jämföra en harmoniskt, tonsäkert runkandes Mozart (Lennart) med en brutalt, distat runkandes Sid Vicious (Herkko)
Båda är geniala på sitt sätt men de kan aldrig mötas.
Nu fick ni lite Monkeyspankisk fyllfilosofi på köpet också.
Senast redigerad av Monkeyspank 2019-05-31 kl. 23:33.
Citera
2019-05-31, 22:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Ja jävlar..
Vår hjälte har lagt upp en ny video. På självaste nationaldagen kommer det smälla.
Han avslöjar dessutom att Anja (Annie?) Lööf jobbat på sexklubb/pormdell (10;33 ungefär) och tokhyllar Jimmie Åkesson. Måste ses: https://youtu.be/EdjWbRvH_8A
Karln är förstoppad och modern har dött -> förvirring (extra). Haha, att Löfven hade med Trelleborg att göra visste jag inte
Citera
2019-06-02, 13:43
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Ja jävlar..

Edit: Fan, halkade in i Lennart Bladh-tråden pga denna. Märker att folk försöker jämföra dessa båda genier, men det är ju totalt omöjligt då de lirar i två olika genrer.
Ungefär som att försöka jämföra en harmoniskt, tonsäkert runkandes Mozart (Lennart) med en brutalt, distat runkandes Sid Vicious (Herkko)
Båda är geniala på sitt sätt men de kan aldrig mötas.
Nu fick ni lite Monkeyspankisk fyllfilosofi på köpet också.
Som amatör-Lennartolog så kan jag meddelade dig att deras vägar har korsats. Något geni inbillade Herkko att Lennart = Lisa, varpå Herkko postade ring och brudslöja till Lennart. Detta dokumenterades i en av Lennarts postöppningsvideos, där Lennart iklädd brudslöja och ring läste upp Herkkos kärleksbrev. Internet-legendernas singularity.
Citera
2019-06-02, 16:16
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Som amatör-Lennartolog så kan jag meddelade dig att deras vägar har korsats. Något geni inbillade Herkko att Lennart = Lisa, varpå Herkko postade ring och brudslöja till Lennart. Detta dokumenterades i en av Lennarts postöppningsvideos, där Lennart iklädd brudslöja och ring läste upp Herkkos kärleksbrev. Internet-legendernas singularity.

Världen skakades i dess grundvalar.
Men håller med om att de är svåra att jämföra även om de har en del likheter också.
Lennart vill man ha en förklaring på, Han fascinerar på ett djupare plan eftersom han av allt att döma varit en fungerande människa innan.

Herrko är mer rock n roll, Man bryr sig inte så mycket om diagnoser och bakgrund. Det är helt enkelt bara jävligt underhållande och fartfyllt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in