2019-05-26, 13:18
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag måste säga att han tar moderns insjuknande med ro. Han har lagt upp två videor där han håller förbön i sin kåta kyrka och där han ber till Gud att mamman går bort så fort som möjligt. Jag antar att det här satte käppar i hjulet för det kåta kriget som Herkko hade planerat att hålla mot Socialdemokraterna. Nu ska alltså morsan bara kila vidare så snabbt som möjligt och när han har tagit sig igenom den planerade depressionen som han flaggade för i första videon så återupptar han sitt kåta arbete med sina sexklubbar, LIV VAKT-rundor och annat som nu får stå tillbaka för detta oförutsedda. Han gissar på att allt är överstökat om ett par veckor. Förargligt detta med mammas opasslighet just nu.

Nåja. Han verkar vara vid gott mod. Han berättade även att hans mamma var stolt över hans kåta arbete med porrmodeller, sexklubbar, Kim Jong och utomjordingarna. Det är tur att han har en så bra vän som dom.

Enligt Herkko så är Stefan Löfven alltså kvinnomisshandlare.
Kan det här vara ett fall där uttrycket "av dårar, fyllskallar och barn får man höra sanningen" är relevant?
Citera
2019-05-26, 15:42
Medlem
xmzs avatar
Herkkos mamma är död, och det hålls en tyst minut på 10 sekunder.

En ny kåt indianstridscentral är invigd och kampen mot systemet fortsätter.

https://youtu.be/gQ_4qvzsgIY
Citera
2019-05-26, 19:34
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz

NU ska du ta det lite lugnt här!
Här på FB är det bara en enda man som har rätt att leda kampen mot systemet, och det är allas vår Lennart Bladh!
Citera
2019-05-26, 19:37
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Här på FB är det bara en enda man som har rätt att leda kampen mot systemet, och det är allas vår Lennart Bladh!

Lenny är ju dock besegrad utav systemet, rätt rejält också. Herkko tar man sig inte an lika lätt däremot.

UPP TILL kApM!
Citera
2019-05-26, 19:39
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Lenny är ju dock besegrad utav systemet, rätt rejält också. Herkko tar man sig inte an lika lätt däremot.

UPP TILL kApM!

Nja, kolla Lelle-tråden så ser du ett stilla uppvaknande till fornstora dagar!
Jag tror att han kan eskalera under de närmaste veckorna.
Citera
2019-05-27, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xmz

Ja, men han tog en 10 sekunders minut till på slutet icke att förglömma.
Citera
2019-05-27, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Hörru.

Herkko har bara den senaste veckan hunnit med att vid upprepade tillfällen hota Stefan Löfven, förklara krig mot Socialdemokraterna(på Torsdag), hotat Annie Lööf med stryk(och kallat henne fittjävel) samt för andra gången allierat sig med Nordkorea och Kim Jong Un.

Detta parallellt med att han hanterat sin mammas stroke, taskiga vårdsituation och slutligen död.

Alltihop gör han(gissningsvis) på en neuroleptika-cocktail som vi vanliga dödliga inte ens skulle kunna rasta hunden på.

Så vänligen, jämför inte Herkko med "Han runkade en sommar" huetaget.
Citera
2019-05-28, 00:28
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Är det någon som kan förklara hur Herkko kom i kontakt med Kim Jong Un? Vilka är Maria Un och Pia Un? Vem är Louie från Afrika? Ursäkta min okunskap, det var nog något år sedan jag kollade in Herkko senast, men han verkar fortfarande söka sexklubbstjejer och vanliga tjejer, som förhoppningsvis har kåta fittor.
Citera
2019-05-28, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Är det någon som kan förklara hur Herkko kom i kontakt med Kim Jong Un? Vilka är Maria Un och Pia Un? Vem är Louie från Afrika? Ursäkta min okunskap, det var nog något år sedan jag kollade in Herkko senast, men han verkar fortfarande söka sexklubbstjejer och vanliga tjejer, som förhoppningsvis har kåta fittor.

Maria och Pia heter Ung i efternamn. Maria Ung är dotter till Maria Gammal har jag för mig. Dom figurerar alltsomoftast i kommentarsfältet på Jootou.
Citera
2019-05-28, 12:52
Medlem
john-silvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Hörru.

Herkko har bara den senaste veckan hunnit med att vid upprepade tillfällen hota Stefan Löfven, förklara krig mot Socialdemokraterna(på Torsdag), hotat Annie Lööf med stryk(och kallat henne fittjävel) samt för andra gången allierat sig med Nordkorea och Kim Jong Un.

Detta parallellt med att han hanterat sin mammas stroke, taskiga vårdsituation och slutligen död.

Alltihop gör han(gissningsvis) på en neuroleptika-cocktail som vi vanliga dödliga inte ens skulle kunna rasta hunden på.

Så vänligen, jämför inte Herkko med "Han runkade en sommar" huetaget.

Vilken video är det om Annie Lööf?
Citera
2019-05-28, 14:32
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-silver
Vilken video är det om Annie Lööf?
https://m.youtube.com/watch?v=WllRo7Z9ZNQ&t=18s ca 7.50 in
Citera
2019-05-28, 18:17
Medlem
Min brors kusins avatar
Vi får väl hoppas hans vårdare kan övertyga honom det passande med en snygg klädsel på mammans begravning, ingen vill väl se honom i rosa klänning och kalsonglös på moderns begravning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in