Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Du länkar till MSM som ägs av Bonnier. Är detta källor du anser vara trovärdiga?
Vad gäller "antisemitismen" i Malmö, så har det redan bevisats att en enda judisk person står bakom 50% av alla anmälningar om sk "antisemitism". Rabbinen i Malmö.
Vad beror "antisemitismen" på enligt dig?
Hur är (((de))) utsatta? De sitter på alla maktposter i samhället och äger det mesta. De om någon har makten att förändra saker och ting. Varför gör de inte det då?
Det kvittar vem det ägs av, det är personer i artikeln som delar med utav sina personliga erfarenheter.
Vad skulle de tjäna på att ljuga om saker de upplevt? Jag själv vet att vandaliseringen mot synagogan har skett så den artikeln är 100% trovärdig.
Och jag känner inte tjejen i sista artikeln personligen, men hon har skapat en instagram sida enligt tv4 och var nyss på tv4 och delade med utav sina erfarenheter utav antisemitism så jag skulle påstå att hennes historia är rätt trovärdig med.
Här i Sverige styr inte judarna, utan socialdemokraterna och har gjort det nu i 8 år utan att de har löst några utav Sveriges största problem, därav antisemitismen. Istället har de infekterat den mer.
Hade judarna haft något som helst inflytande här i Sverige, så hade de kunnat vistas utomhus i Sverige 2019 med kippa på.
Det är ganska sällsynt måste jag säga.